2025-11-02, 16:43
Medlem
Avsnitt 6 säsong 2. I slutet visas en biljakt på äldre Saab 9-5. Jakten är från. Staffanstorp och Saab försöker fly genom gång cykelvägar k villaområde. Är helt 100 på att detta var med i säsong 1. Någon som minns?

Svårt å tro ja skulle ha sett den här jakten någon annanstans.
Citera
2025-11-02, 19:01
Medlem
Fishy75s avatar
Tycker det är kul att titta på en kort stund men jag orkar verkligen inte med när de pratar så långsamt hela tiden när de ska förklara saker. Känns ju som att de pratar med en iq befriad mongolid eller något
Citera
2025-11-09, 21:57
Avslutad
Är det bara jag som stör mig på att Kanal 5 är så fruktansvärt sega på att ladda upp videos från detta program på YouTube? Dom laddar aldrig upp bodycam materiellt på YouTube som jag tycker är det mest spännande. Nä istället laddar de upp denna video istället från en övervakningskamera i en tvättstuga. https://youtu.be/tdWs1csRdaw

Vem fan vill se en övervakningskamera på 8 minuter när någon ska sno en tv? 😂 De laddar ju aldrig upp sakerna som är spännande. Som till exempel när en polis jagar 2 inbrottstjuvar med draget vapen,när polisen griper en inbrottstjuv i Skåne. Det störigare är att det är spännande scener från första säsongen som inte ens är uppladdat än och det kommer väl inte släppas nu?
Citera
2025-12-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
blir alltid imponerad när man ser polisens mc förare kasta runt en BMW 1250GS som om den vore en moppe på 80kg

Jag håller med. De där gubbarna kan köra...
Citera
2025-12-07, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreMotorhead
Om inte annat så borde de fixa manus till de berättande poliserna eller åtminstone kosta på dom en snabbkurs i berättande för det är nästan så man får migrän av alla konstiga ordval och hitte-på-uttryck.

Ja. Det här programmet är mer en slakt av det svenska språket än något annat.

"Gärningsmannen dömdes senare till grov misshandel", till exempel. "FÖR" grov misshandel, för helvete.

Det kryllar av felsägningar och uttryck som inte används rätt.
Citera
2025-12-07, 12:36
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopGuy1
Är det bara jag som stör mig på att Kanal 5 är så fruktansvärt sega på att ladda upp videos från detta program på YouTube? Dom laddar aldrig upp bodycam materiellt på YouTube som jag tycker är det mest spännande. Nä istället laddar de upp denna video istället från en övervakningskamera i en tvättstuga. https://youtu.be/tdWs1csRdaw

Vem fan vill se en övervakningskamera på 8 minuter när någon ska sno en tv? 😂 De laddar ju aldrig upp sakerna som är spännande. Som till exempel när en polis jagar 2 inbrottstjuvar med draget vapen,när polisen griper en inbrottstjuv i Skåne. Det störigare är att det är spännande scener från första säsongen som inte ens är uppladdat än och det kommer väl inte släppas nu?

Varför ladda upp de bästa klippen när man kan få folk att betala för dom?
Hur skulle du själv gjort?
Citera
2025-12-07, 17:33
Medlem
Wrecking.Crews avatar
Har ej sett på detta på flera, då gick det se fritt på när dplay fanns. Görs det nya avsnitt nuförtiden?

Dock tittar om det läggs upp något intressant på Youtube.
Citera
2025-12-07, 17:35
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrecking.Crew
Har ej sett på detta på flera, då gick det se fritt på när dplay fanns. Görs det nya avsnitt nuförtiden?

Dock tittar om det läggs upp något intressant på Youtube.
Va? Det har bara funnits i två säsonger, det fanns inte när dplay fanns. Du tänker nog på Road Wars på fyran eller nåt.
Citera
2025-12-07, 17:51
Medlem
Wrecking.Crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Va? Det har bara funnits i två säsonger, det fanns inte när dplay fanns. Du tänker nog på Road Wars på fyran eller nåt.
Inte fyran, det är Kanal5. Kanske hette något annat på 2010 talet/början på 2020 talet.
Citera
2026-01-14, 19:07
Medlem
Dimpens avatar
Intressant att se snorungsr i poliskåren agera....
Likaså hur dömda personer blurras och dessutom de MESIGA straff som utdöms. 🤔
Citera
2026-01-14, 19:08
Medlem
Dimpens avatar
Intressant att se snorungsr i poliskåren agera....
Likaså hur redan DÖMDA gärningsmäns ansikten blurras och dessutom de MESIGA straff som utdöms. 🤔
Citera
2026-01-25, 14:03
Medlem
Polisen Jens ... Vilken viktigpetter. Var noga elevråds ordförande i skolan. Fyfan om man skulle ha med honom att göra haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in