Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-02, 10:43
Medlem
VoktorDodkas avatar
Premiär idag. Ytterligare en av dessa dokuserier men den verkar åtminstone inledningsvis vara mer sevärd än gränsbevakarna och liknande.

Gissar att den är inspirerad av den danska med liknande namn men vår fokuserar inte endast på trafikbrott.
Citera
2024-09-02, 11:28
Medlem
KlasLunds avatar
Ytterligare en snyftserie där vi ska få se allt hemskt poliserna är med om. Kan tycka att det vore intressantare med all skit som INTE fångas på polisens kamera. Men absolut lär det ju vara bättre än lyteskomiken i "Gränsbevakarna", vi lär ju inte se några poliser som jublar efter att ha sökt igen om polacks lastbil i några timmar och hittat 0,25g cannabis.
Citera
2024-09-02, 11:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Ytterligare en snyftserie där vi ska få se allt hemskt poliserna är med om. Kan tycka att det vore intressantare med all skit som INTE fångas på polisens kamera. Men absolut lär det ju vara bättre än lyteskomiken i "Gränsbevakarna", vi lär ju inte se några poliser som jublar efter att ha sökt igen om polacks lastbil i några timmar och hittat 0,25g cannabis.

De är ju tullare. Inte ens riktiga poliser! Men ja kanske man får ser mer något häftigt här. Kommer väl dock bli mer som det vanliga. Här går vi inte in sett till förort. Det kan vara farligt för oss det!
Citera
2024-09-02, 11:35
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag tycker det var bättre än förväntat, tror det blir ännu bättre längre in i säsongen. Dom mörkade inte blatteproblem ens.
Citera
2024-09-02, 11:39
Avstängd
Gillar sånna serier, ska kika ikväll
Citera
2024-09-02, 13:31
Medlem
plaskets avatar
Jag tycker det var helt okej, mycket bättre än den brittiska varianten så här långt. Den danska har jag inte sett.
Citera
2024-09-02, 20:52
Medlem
kl4sseKocks avatar
Helt OK första avsnitt inget märkvärdigt i sig hoppas de höjer ribban i resterande
Citera
2024-09-02, 21:09
Medlem
Extremeflys avatar
Spännande. Skulle vara kul att se en liknande serie men där man visar alla tjänstefel dom begår dag in och dag ut.
Citera
2024-09-02, 23:12
Medlem
Alvids avatar
Helt okej än så länge. Det tog lite väl lång tid innan bylingen fick bort demonstranterna från vägbanan, dom skulle ju börjat slita bort packet på en gång.

Den kvinnliga polisen borde buntat ihop blatten som stod och vässade näbben, det var ju hot mot tjänsteman.
Citera
2024-09-02, 23:50
Medlem
JustTrollings avatar
Ganska oimponerad av första avsnittet.

Känns väldigt billigt och low effort. Klippt ihop lite gammalt material som fångats under senaste 10 åren. Några poliser, utgår jag ifrån att det är, som säger lite självklarheter. Nåt fyllo som kör in i en villaträdgård. Nån i bil som inte vill stanna på polisens uppmaning. Nån babbe som kaxar. Ganska gäspvänligt.

Samma gamla vanliga från den typen av Kanal 5-program. Kaxande babbar som man varken kan höra eller se för bilden är totalt blurrad och med förvrängning på ljuget. Allmänt jobbig ljudbild med störiga audio assets.

Skulle kunna vara den billigaste "reality"-produktionen som gjorts.
Citera
2024-09-03, 08:54
Medlem
VoktorDodkas avatar
Andra avsnittet finns redan på max.

edit; fan så förbannad man blir på orcherna vi släppt in i landet. Bra att dom visar vad för kaos dom bidrar till. Inte ens de mest inbitna flyktingvurmarna kan försvara vad man ser.
Senast redigerad av VoktorDodka 2024-09-03 kl. 09:31.
Citera
2024-09-03, 15:52
Medlem
lunarluddes avatar
Jag tycker serien är riktigt bra gjort hittills, intressant att se polisernas arbete och "snack" i bilarna när dom jagar folk, kan förstå att adrenalinet slår på hårt vid jakter, jag är tacksam till polisernas arbete som nuförtiden är ett väldigt hårt jobb med livet som insats, speciellt i dom större städerna.

5/5 får serien av mig hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in