Citat:
Ursprungligen postat av
rostochlok
Många i MED är människor som gjort sig för svåra att jobba med i andra partier. Jag har själv varit medlem. Men insåg snabbt att det var en soppa. Alla har olika tolkningar av vilken politik partiet ska driva. Skulle dom lyckas växa så kommer media att slita sönder dom pga alla nedgrävda lik.
Känner till detta. Nästan alla MED-medlemmar jag stött på (IRL såväl som online) är excentriska och svåra att ha att göra med. Standard är lång, blond, brett leende nyliberal som lever i optimist-bubbla. Därav att man tror att det mikroskopiska pajaspartiet ska komma in i riksdagen (och i praktiken röstar på vänstern) och vägrar se Israel som det är.
Hahaha, nej de kommer inte att växa.