2025-11-07, 18:54
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Associerar generellt tatuerade med låg intelligens, det finns dock få undantag.

Precis så. Och Jo*kim L*ndell tillhör inte de få undantagen..
Citera
2025-11-07, 18:58
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
dom riktiga rebellerna är alla hjältar med tribals
Ja. När man var 12 år och var ute i skogen och lekte maorikrigare så vore det ju riktigt tufft med en sjyst tribal. Någonstans i 18-20 årsåldern börjar samma tatuering dock signalera "white trash", arbetslöshet, och överdriven konsumtion av energidryck, gula Blend mm.
Citera
2025-11-07, 19:06
Medlem
Jag anser att tattisar är nedspolade pengar, men var och en är ju ensamägare och
domare till sin egen kropp/hud och bestämmer enhälligt själva vad de vill göra med den.

(Har bekanta som fick ålders-noja, och spenderade 60-75 stora sedlar på detta just innan 50-strecket nåddes..)

"Eeeh.." säger jag, men tycker de att det fyller någon funktion i deras liv så vad fan; kör på då!
Citera
2025-11-07, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinso
Anledningen till att man tatuerar sig är enbart för bekräftelsebehov.
Finns ingen som tatuerat sig om man var ensam kvar på planeten.
Med andra ord är det bekräftelsebehov som får dig att skriva på forum. För du hade väl inte gjort det om du var ensam kvar på planeten?
Citera
2025-11-07, 19:13
Medlem
Det stämmer. Det är så jävla töntigt, särskilt idag 2025. Alltså hur tänker dessa individer? "Du ska jag tatuera in nåt och se riktgt cool ut" 😎

Jävla töntar alltså

Eller tjejer : "nu ska jag tatutera in nåt och se ut som en riktig snuskig hora som vill bli sönderknullad"

Den stämmer iofs.

Men vuxna män? Särskilt typ när man ser Olle som jobbar på nån myndighet med pojkansikte, sen ser man hans heltatuerade händer och armar.

Vad kan man säga förutom att det är extremt jävla töntigt.
Citera
2025-11-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
dom riktiga rebellerna är alla hjältar med tribals
AHAHAHAHAHAAHHAA
OCH KINA TECKEN

ELLER EN COOL VARG PÅ ARMEN 😎
SOM SER ARG UT 😎 DÅ VET MAN ATT KILLEN SOM BÄR DEN INTE ÄR ATT LEKA MED
Citera
2025-11-07, 19:47
Medlem
Ja, tattueringar blev konformt genom TV-serier som LA-ink osv.. Före detta var det bara brottslingar och sjömän som hade sådana.
Citera
2025-11-07, 19:49
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Ja jag är totalt otatuerad och så skall det förbli! Jag känner bara inte för att tatuera mig!
Citera
2025-11-07, 19:51
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Ja, tattueringar blev konformt genom TV-serier som LA-ink osv.. Före detta var det bara brottslingar och sjömän som hade sådana.
Ja och int fan behöver man följa strömmen!
Citera
2025-11-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Glöm inte alkolister och heroinister! Det så kallade A-laget.
Citera
2025-11-07, 19:57
Medlem
liten.igelkotts avatar
Man skaffar inte en tatuering för att vara rebellisk. Man gör det för att man själv tycker att det är snyggt.
Citera
2025-11-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Man skaffar inte en tatuering för att vara rebellisk. Man gör det för att man själv tycker att det är snyggt.
Snyggt, påverkat av vad?
Kolla bara hur mode påverkar vad folk tycker är snyggt. Finns två sorters människor, får och fåraherdar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in