Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Tänker du att folk tatuerar sig som nån form av rebellisk handling?
Kan vara.
Kanske också är för att passa in med sina peers nu då det blivit mainstream men då jag växte upp på 2010 talet var det definitivt en del som ville vara unika och emot "pryda" eller vad man ska kalla det.
Nu är dem mainstream och det med det grövsta. Jag tror det beror på viljan att sticka ut, rebelliskt mot de förnuftiga "tråkiga" och kanske till och med pga fåfänga.