2025-11-07, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Njah.. Jag kan hålla med om vad dom säger om Rask men inte Anjo och Motvikt.
Skulle vilja se dom 2 med ett helt annat content. Mer husbilsliv typ så.
Det är trevligare.

Du tycker tvärtom att fettot Anjo och dvärgen Motvikt signalerar storkukslugn antar jag 🤣🤣🤣

Bli så kränkt att man med 210.000 prenumeranter känner sig så stressad att strika ner småkanaler🤣

Idioten försökte även att dölja Joz - videos.

Ynklig.
Senast redigerad av ErikHae86 2025-11-07 kl. 09:50.
Citera
2025-11-07, 09:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Du tycker tvärtom att fettot Anjo och dvärgen Motvikt signalerar storkukslugn antar jag 🤣🤣🤣

Har inget negativt att skriva om Anjo.
Han levererar sevärda videos.
Motvikt är harmlös.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-07 kl. 09:48.
Citera
2025-11-07, 09:52
Medlem
Citat:
Motvikt är harmlös.

Du hade säkert tyckt det vore lika sevärt om det vore ngn du kände som blev förföljd och trakasserad utav fettot.....
Citera
2025-11-07, 09:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du hade säkert tyckt det vore lika sevärt om det vore ngn du kände som blev förföljd och trakasserad utav fettot.....

Har inte sådana människor omkring mig.
Det är inte helt utan anl han väljer ut sina sk offer.
Citera
2025-11-07, 10:23
Medlem
Citat:
Har inte sådana människor omkring mig.
Det är inte helt utan anl han väljer ut sina sk offer.

Nej oftast är det ju rättså svaga individer han sätter i system att gå på dessutom.

Inte lika kul med evigt krig mot Skilleras.

Dock kommer Anjo inte vara kvar på YT särskilt länge till.. Det begriper nog dom absolut flesta.

Detta vi ser nu är ju "dödsrycket". Han vet att kanalen snart är borta och försöker maximera dom sista kronorna och uppmärksamheten på plattformen.
Citera
2025-11-07, 11:49
Medlem
Citat:

Detta vi ser nu är ju "dödsrycket". Han vet att kanalen snart är borta och försöker maximera dom sista kronorna och uppmärksamheten på plattformen.
Eller så vill han provocera Chrippa att göra videos som han sen kan använda och påtala att det är ömsesidigt beteende.
Citera
2025-11-07, 13:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Nu är korvskinnet ute och shoppar när vanligt folk är på jobbet, inte en tanke på att blodspengarna från mannens kriminella livsstil snart är puts väck.
Citera
2025-11-07, 13:28
Medlem
Både Anjo och Rask använder ChatGPT så jag gjorde detsamma, gällande Anjos beteende. Ursäkta långt inlägg men jag ville dela med mig av svaret jag fick, detta då det stämmer så bra på Anjo.
Citat:
1. Överdrivet behov av uppmärksamhet och bekräftelse
Kreatören verkar ha en stark vilja att vara i centrum, även om det innebär att manipulera fakta eller skapa konflikter. Detta kan vara ett sätt att få ökad synlighet och följare, särskilt om negativa eller kontroversiella uttalanden leder till fler klick, engagemang och spridning. Detta kan tyda på en beroendeliknande relation till bekräftelse och uppmärksamhet.
Citat:
2. Känsla av makt genom provokation
Att sprida rykten, offentligt hänga ut personer och avslöja privata uppgifter kan ge en känsla av makt. Personen kanske känner att de kontrollerar diskursen och skapar drama eller spänning kring sig själv. Detta kan också vara ett sätt att försöka dominera sin publik och andra människor genom att framställa sig som en "sanningens väktare" eller "rebel" mot etablerade normer."
Citat:
3. Missbruk av sociala medier
Att lämna ut privata uppgifter är allvarligt och kan vara olagligt, särskilt om det leder till skada för de berörda. Detta beteende kan tyda på en brist på förståelse eller omtanke för konsekvenserna av deras handlingar. Personen verkar sakna en grundläggande etisk kompass eller kanske inte ser sina handlingar som problematiska, vilket kan tyda på en sjävcentrering eller narcissistisk tendens.
Citat:
4. Brister i källkritik och sanningshalt
Om kreatören ofta påstår sig ha bevis men inte kan visa dem, kan detta tyda på en brist på källkritik eller en medveten handling för att manipulera sin publik. Det är möjligt att personen inte ser något problem med att sprida osanna påståenden eller överdriva för att skapa uppmärksamhet, vilket tyder på en bristande förståelse för integritet och ansvar.
Citat:
5. Narcissism eller antisocialt beteende
Beteendet skulle kunna indikera narcissistiska drag eller antisociala tendenser, där individen inte bryr sig om att skada andra för att uppnå egna mål (som att få fler följare, pengar eller makt). En narcissist kan ha en överdriven känsla av egen betydelse och en brist på empati för andra. Ett antisocialt beteende kan innebära att personen medvetet bryter mot sociala normer och lagar för att tillfredsställa sina egna behov eller önskemål.
Citat:
6. Möjlig psykisk ohälsa
Om beteendet är extremt och ihållande kan det också vara ett tecken på underliggande psykisk ohälsa, som till exempel borderline personlighetsstörning eller antisocial personlighetsstörning, där individen har svårt att förstå konsekvenserna av sina handlingar, eller kanske till och med njuter av att skapa kaos. Det är dock viktigt att påpeka att en sådan diagnos inte bör ställas utan en ordentlig bedömning av en psykolog eller psykiater.
Citera
2025-11-07, 14:41
Avstängd
Crabby88s avatar
6

Han har även en ohälsosam inställning till mat. McDonalds frukost varje dag som äts separat från resterande familj, samt lasagne.
Det är otroligt sjukt i hela hjärnan att tacka nej till samkväm med fruns familj i Spanien, för att äta micro-lasagne med en sked, och spela in en film där han försöker förstöra för Chrippa & Linnes bröllopsdag.
Citera
2025-11-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Om jag uttryckte mig otydligt syftade jag inte på hur antalet prenumeranter presenteras på YouTube, där siffran ofta avrundas för att minska belastningen på systemet. Det jag avser är hur prenumerantdata hanteras via API mellan YouTube och tredjepartsapplikationer.

29 juni: +333 följare, upp till 213 333, därefter minskade antalet igen.
21 juli: +333 följare, upp till 213 333, därefter minskade antalet igen.
23 augusti: +333 följare, upp till 213 333, därefter minskade antalet igen.
26 augusti: +333 +333 +333 följare, upp till 213 999.
30 augusti: –999 följare, ned till 212 929, därefter fortsatte minskningen.
19 september: +333 följare, upp till 212 999, därefter minskade antalet igen.
22 oktober: +333 följare, upp till 212 999, därefter minskade antalet igen.
24 oktober: 212 984 följare.
28 oktober: 212 946 följare samt publicering ”HITTAR SJUKASTE CHATTEN I CHRIPPAS FUP!”. Den gode Pontus nämner att 600 nya följare har tillkommit.
29 oktober: +333 +333 +333 följare, upp till 213 934 följare.
30 oktober: 213 928 följare.

I skrivandets stund 213 850 följare (7/11).
Citera
2025-11-07, 16:11
Medlem
Citat:
Motvikt är harmlös.
Inte sett en enda
Citera
2025-11-07, 16:47
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Min åsikt är att både Anjo och Rask är så korkade att dom kommer snacka sin väg in i fängelset.

Hoppas bara Socialen hittar någon lämplig familj som kan ta emot alla barnen då Lisen inte duger till som mamma.

Ok, du tror att dina önskedrömmar är fakta. Rask hamnar i finkan en månad max, Anjo har inga tidigare domar som ligger honom till last
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in