2025-10-31, 17:24
  #19477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Youtube delar inte exakta antal följare via API. Detta är bara en uppskattning av följare.

Om jag uttryckte mig otydligt syftade jag inte på hur antalet prenumeranter presenteras på YouTube, där siffran ofta avrundas för att minska belastningen på systemet. Det jag avser är hur prenumerantdata hanteras via API mellan YouTube och tredjepartsapplikationer.
Citera
2025-10-31, 20:14
  #19478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo och Rask på deras respektive kanaler, i slutet av 2024 eller början av 2025 nån gång. Eventuellt sa Rask det i samband med problemen med att hitta nytt boende.
Vet du i vilken video han pratar om att Jocke lovat att betala för Rasks förtal?
Det var i samband med att han fick tillbaks pengarna som han skickat till husägaren. Husägaren som verkligen duckade en kula.
Citera
2025-10-31, 21:55
  #19479
Medlem
Telepatisks avatar
Jag stör mig på hur korkad han är som fortsätter att lägga upp pejorativa klipp om andra människor!?

Lär ju inte se så bra ut under den potentiella rättegången ifall han har fortsatt med sin brottslighet efter att ha blivit delgiven misstanke..
Citera
2025-10-31, 21:58
  #19480
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag stör mig på hur korkad han är som fortsätter att lägga upp pejorativa klipp om andra människor!?

Lär ju inte se så bra ut under den potentiella rättegången ifall han har fortsatt med sin brottslighet efter att ha blivit delgiven misstanke..
Det är som en tågkrasch I slowmotion, en grandios självkänsla där personerna tror dom har gudomliga egenskaper, vad ska en utbildad åklagare med specialistkompetens kunna göra? Den personen vet väl ingenting om youtube.. Anjo har ju för fan 1879 prints som kommer fälla dom alla.

Annars ringer han in sitt expertvittne, den store Joakim Lundell aka Jockeboooy
Citera
2025-10-31, 22:33
  #19481
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är som en tågkrasch I slowmotion, en grandios självkänsla där personerna tror dom har gudomliga egenskaper, vad ska en utbildad åklagare med specialistkompetens kunna göra? Den personen vet väl ingenting om youtube.. Anjo har ju för fan 1879 prints som kommer fälla dom alla.

Annars ringer han in sitt expertvittne, den store Joakim Lundell aka Jockeboooy
Haha! Anjo kommer att märka nu att Jocke helt plötsligt har "försvunnit" Fast Anjo kanske har något på Jockeboiiii förvisso..
Citera
2025-10-31, 22:40
  #19482
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är som en tågkrasch I slowmotion, en grandios självkänsla där personerna tror dom har gudomliga egenskaper, vad ska en utbildad åklagare med specialistkompetens kunna göra? Den personen vet väl ingenting om youtube.. Anjo har ju för fan 1879 prints som kommer fälla dom alla.

Annars ringer han in sitt expertvittne, den store Joakim Lundell aka Jockeboooy


Tror man behöver få en örfil innan man vet hur det känns?
Citera
2025-10-31, 22:59
  #19483
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha! Anjo kommer att märka nu att Jocke helt plötsligt har "försvunnit" Fast Anjo kanske har något på Jockeboiiii förvisso..
Jockeboy har spelat ett högt spel, jag tror att han nu börjat förstå hur detta kommer påverka honom, avföljandet av Baronen osv.

Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tror man behöver få en örfil innan man vet hur det känns?
Ja alltså, dom har hållit på länge så avskrädena tror säkert dom är untouchable.

Jag vet krimmisar som också trodde det var chill att få in 500k swish medans dom nolltaxerade, det går bra tills det inte går bra längre, nu kommer strax konsekvenserna

Sent skall syndaren vakna
Citera
2025-11-01, 00:25
  #19484
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är som en tågkrasch I slowmotion, en grandios självkänsla där personerna tror dom har gudomliga egenskaper, vad ska en utbildad åklagare med specialistkompetens kunna göra? Den personen vet väl ingenting om youtube.. Anjo har ju för fan 1879 prints som kommer fälla dom alla.

Annars ringer han in sitt expertvittne, den store Joakim Lundell aka Jockeboooy

Badbollen verkar bokstavligen sträva efter att få förtal på sitt CV. Den monstruöst feta mobbaren klämmer ur sig videos om precis alla, samtidigt som han sitter hemma och skickar copyright-strikes till alla som vågar röra hans klipp. Man behöver en kran för att flytta honom ur soffan, och ändå har han mage att kasta skit på alla andra. Jävla tjockis!
Citera
2025-11-01, 02:48
  #19485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Han har likt Rask åtminstone fan så mycket större keeeeuk än den trebenta lilla pallen Chrippa.

Se så, deppa inte för det, du kanske kan få ikea att hylla honom i en serie kortbenta möblemang. Den och soffgruppen Klippan, va

Ändå starkt jobbat av dig att veta Anjos, Rasks och Chrippas kukstorlek. Då vet du mer än Anjo- som inte har sett sin egen kuk på evigheter på grund av sin fetma.

Enda möjligheten till att du tillförskansat en sådan initierad information om deras kön är naturligtvis att det var JUST DU som sög av de alla tre i ett blowbang i Sälen.
Citera
2025-11-01, 13:16
  #19486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vilka jävla ÄCKELMÄNNISKOR det finns i trådarna numera.... Helt otroligt att det tillåts ens på Flashback.
🤮

Vilka syftar du på?

Det finns ingen här som når upp till Anjos äckelnivå. Vi kan inte tolerera så feta människor i samhället när de kostat skattebetalarna så stora summor pengar som Anjo och Lisen.
Citera
2025-11-01, 23:33
  #19487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vilka syftar du på?

Det finns ingen här som når upp till Anjos äckelnivå. Vi kan inte tolerera så feta människor i samhället när de kostat skattebetalarna så stora summor pengar som Anjo och Lisen.

Och där visade du din omognad. Så,där brukar avundsjuka människor låta, som inte har något argument. Vem som helst inser att det är folk som skriver i tråden, som menas.
Citera
2025-11-02, 08:04
  #19488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ooONattugglanOoo
Och där visade du din omognad. Så,där brukar avundsjuka människor låta, som inte har något argument. Vem som helst inser att det är folk som skriver i tråden, som menas.
Avundsjuka på vad och vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in