Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Haha, flytta målstolparna?
tycker det var en bra jmf, dådligheten mellan israelisk fångenskap och israelisk fångenskap ligger på runt 1000x.
100`000 döde av judar, kontral 11`000`000 av muslimer sedan 1948 (i bägge fallen då)
blir ju... ja mellan 100x-1000x gånger mer dödlighet i de olika kulturerna.
Citat:
Visste du att kristna dödat ca 80 miljoner i krig och konflikter senaste 100 åren, och Sverige dödat 0, våldsamt?
imponerande. så muslimerna är som mellanösterna motsvarighet till kristna i europa, och judarna är mellanösterns motsvarighet till sverige. i synnerhet när du räknar med de ca 150-250 som svenska combatanter dödat i olika utlandsmissioner. serbien, afghanistan , congo osv.
Ja , jag gillar din jämförelse. (även om jag börjar tröttna lite på ditt ständiga argumenterande kring judars moraliska, magiska och rent av gudomliga förmåga, de är bara människor som (nåja) du och jag.)
Citat:
Forskargrupperna har med Gazas hälsomyndighets siffror i beräkningen, eftersom dom varit tillförlitliga i tidigare konflikter. Därför citeras dessa siffror av flertal organisationer och mediehus världen över. Hade dom inte varit någorlunda tillförlitliga hade dom givetvis inte publicerats.
Ja, det är så trump kom fram till att ca 80% av de döda i gaza är hamas, eller deras personliga mänskliga skölder (dvs familjemdelammar och stödpersonal).