Citat:
Jag skrev det som gällde trådens början och hur häxjakten fortsätter uppenbarligen privat utan någon som helst anvisning till någon källa. Vem är källan? Vem kan hen referera till? Vem som helst kan ju skriva ”från en säker källa” utan att uppge nånting mer. Tycker du det låter som sanning eller start på ett rykte?! Jag tycker det låter som att starta ett rykte för det är folk proffs på när det gäller Flashback.
Vill du att jag förklarar bättre än det här?!
Vill du att jag förklarar bättre än det här?!
Tack för att du fortsätter att hälla bensin på elden och får det här ämnet att fortsätta vara relevant och besökt.
En av fördelarna med det här landet är att man är fri att tycka och tänka vad man vill, du uttrycker din åsikt och andra uttrycker sin, bra så och precis som det ska vara. Den instans som vi har för att utdöma straff och fastlägga skuld är vårat rättsväsende och där har vi att läsa att det som M är anklagad för till stor del stämmer och han blir således även straffad för det. Han har avtjänat straffet som Domstolen har beslutat men tack vare att många tycker att M är en vidrig människa så fortsätter han att dömas och straffas av sina medmänniskor och även det är helt i sin ordning då varje individ har rätt till sin egen åsikt, även du givetvis.
Man behöver inte namnge en källa för att vilja diskutera en händelse, i och med att en fråga lyfts eller ett påstående görs så leder det till fortsatt diskussion där det ofta kan dras en slutsats i något skede huruvida nämnd händelse har ägt rum eller ej, det är själva essensen av en diskussion. I det senaste fallet så har inget sagts om vad som ska ha skett men vi är många nyfikna som skulle vilja veta mer om det då M(bevisligen) är en person som retar upp många samt som uppenbart är en fara för andra, speciellt mot personer i sin närhet vilket förflyttar honom till en ny nivå av vidrig.