Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.
Ser inget vidare ut.
Oläsligt skulle man också kunna säga att det är.
Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.
Ser inget vidare ut.
Oläsligt skulle man också kunna säga att det är.
Trådstartaren för nedanstående tråd ser hos mig ovanligt anonym ut, även med Flashback-mått mätt. Istället för den vanliga informationen om inloggningsstatus, Medlem/Avstängd/Moderator, hur länge man varit medlem och hur många inlägg man skrivit, är informationsrutan helt blank. Namnet är heller ingen länk man kan klicka på. Ser likadant ut i incognito-läge med en annan browser, så det är nog inget lokalt problem i min session. Ny feature eller bugg?
Trådstartaren för nedanstående tråd ser hos mig ovanligt anonym ut, även med Flashback-mått mätt. Istället för den vanliga informationen om inloggningsstatus, Medlem/Avstängd/Moderator, hur länge man varit medlem och hur många inlägg man skrivit, är informationsrutan helt blank. Namnet är heller ingen länk man kan klicka på. Ser likadant ut i incognito-läge med en annan browser, så det är nog inget lokalt problem i min session. Ny feature eller bugg?
Det är så det ser ut om en användare avslutat sitt konto och det är varken någon ny feature eller bugg.
OK, tror aldrig jag sett det förut och det är ju inte direkt självförklarande. Ett litet ord för att beskriva denna speciella status hade man kanske kunnat kosta på sig?
Satt nämligen och letade efter vilken tråd jag svarade i nyligen, och kunde inte hitta det. Eftersom jag letade efter det på ren instinkt efter tjugo års flashbackande så utgår jag ifrån att det tidigare har synts när man skriver ett inlägg.
Om inte så är det bara ett rent sammanträffande att jag läste dina inlägg efter att jag såg brister i ux.
Således om mina instinkter har fel och att det alltid varit att man inte ser vilken tråd man svarar i genom att rubriken framgår när man formulerar ett inlägg, så vill jag föreslå att man ordnar en sådan hänvisning.
Har ni ingen stagingmiljö till forumet? känns som att sådant här inte ska pushas till live-deploy vid underhålls/förbättringsarbete
Och om ni inte har en stagingmiljö så vill jag föreslå att ni tar fram en och inofficiellt kallar den Flashforward
Senast redigerad av Mr.RedHat 2025-11-12 kl. 01:20.