2026-03-09, 21:02
Medlem
fearreapers avatar
Varje gång nu när jag går in på FB via chrome på mobil kräver den att jag ska logga in trots jag är inloggad, jag är! Inloggad då jag trycker bort rutan, Vad händer? Har varit så här typ 1-2 veckor kanske mer
Citera
2026-03-11, 04:46
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Varje gång nu när jag går in på FB via chrome på mobil kräver den att jag ska logga in trots jag är inloggad, jag är! Inloggad då jag trycker bort rutan, Vad händer? Har varit så här typ 1-2 veckor kanske mer

Du är inte inloggad
401 Unauthorized
Du behöver vara inloggad för att besöka denna sida. Är du inte tidigare medlem, går det bra att bli medlem.

Startsidan Logga in Bli medlem

Står så här.
Citera
2026-03-11, 07:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Du är inte inloggad
401 Unauthorized
Du behöver vara inloggad för att besöka denna sida. Är du inte tidigare medlem, går det bra att bli medlem.

Startsidan Logga in Bli medlem

Står så här.

Du har inte sett sambandet att sedan den sidan dök upp så har det inte varit några problem med oåtkomligt forum p.g.a. överbelastningsattacker?
Citera
2026-03-11, 07:30
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du har inte sett sambandet att sedan den sidan dök upp så har det inte varit några problem med oåtkomligt forum p.g.a. överbelastningsattacker?

Nej för jag visste inte det. men samt det är drygt den dyker upp varje gång jag går in på FB..
Citera
2026-03-11, 07:32
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej för jag visste inte det. men samt det är drygt den dyker upp varje gång jag går in på FB..

Det är ju ännu drygare om forumet ligger nere.
Citera
2026-03-11, 07:35
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är ju ännu drygare om forumet ligger nere.

Vi är alla olika & ser saker olika.

Jag bara funderar varför den dyker upp osv. Ingen anledning för dig att vara otrevlig.
Citera
2026-03-11, 07:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Vi är alla olika & ser saker olika.

Jag bara funderar varför den dyker upp osv. Ingen anledning för dig att vara otrevlig.

Jag har inte varit det minsta otrevlig, jag har bara förklarat varför sidan med all sannolikhet dyker upp.
Citera
2026-03-30, 08:53
Medlem
FNLSs avatar
Varför kommer det alltid upp en skylt att jag inte är inloggad?
Citera
2026-04-09, 20:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Varför kommer det alltid upp en skylt att jag inte är inloggad?

För att stoppa DDoS-attacker.
Citera
2026-04-09, 20:23
Medlem
tempeZZts avatar
Sedan en tid tillbaka fugerar inte texten/länkarna som visar vilken forumdel man är inne i när man har tema SFW. Alltså texten/länkarna under menyn.

Är man t.ex. inne i "Samhälle / Aktuella brott och kriminalfall" så är texten svart på svart bakgrund vilket inte är läsbart om man inte zoomar mycket. Slashtecknet är dock vitt.

I t.ex. tema standard är det vit text på svart bakgrund.
Citera
2026-04-24, 13:58
Medlem
Noetlovskijs avatar
Verkar vara väldigt många besökare online just nu.

115 213.

Är jag knäpp eller brukar det inte ligga runt 15-25 000 den här tiden? Blir vi attackerade?
Citera
2026-04-24, 14:27
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Verkar vara väldigt många besökare online just nu.

115 213.

Är jag knäpp eller brukar det inte ligga runt 15-25 000 den här tiden? Blir vi attackerade?
Något är på gång för jag har fått några Tillfälligt Fel och Gateway Timeout nu de senaste minuterna. Bytte från Edge till Firefox och då kom jag in igen men det segar lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in