2025-11-02, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja jag vill gärna streama på en sida och ta emot pengar. Men då måste jag ha utländskt id, det är också helt lagligt för mig att sälja så. Vpn gör så vi kan chatta det är dom funktioner som stängs ner.

Men nu har inte du något utländskt ID så dina ansträngningar att runda den nya sexköpslagen innebär ett enormt merarbete.

Du känns inte heller speciellt smart som slösar bort dina bästa år på porrbranschen och prostitution, det finns ett bäst före datum för kvinnor som är aktiva med att sälja sexuella handlingar/tjänster. Du lär vara utsliten både mentalt och fysiskt när du är 50-taggare.

Jag ställde frågan tidigare om du har någon man bakom dig som backar upp dig på olika sätt men jag fick aldrig nåt svar, e-pimps är vanligt i den bransch där du är aktiv så varför skulle din situation helt plötsligt vara annorlunda?

Vi ska dessutom komma ihåg att de män som äger och driver plattformarna tjänar stora pengar på kvinnornas slit framför kameran , här kan man verkligen prata om sexuell exploatering.
Citera
2025-11-02, 02:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter inget vidare.
Det var därför jag undrade.
Usch vilken kall värld.
De prostituerade och kunderna är lika tragiska.
Jag tycker synd om er båda.

Ja visst kan man säga att det är synd om både sexköpare och prostituerade eftersom de inte förstår sitt eget bästa men samtidigt blir många väldigt aggressiva när man påpekar att de har en destruktiv livstil och leverne.

Sexköpare och prostituerade består dessutom av två marginaliserade grupper i samhället som behöver varandra trots att det finns mycket förakt och hat från båda hållen.

En känd kvinnlig nakenkreatör har nyligen lagt ner sin OF och satsat på en betydligt mer seriös karriär. Hon har uttalat att hon hatar sexköpande män så myten om att sexköpare och kvinnor som är aktiva i porr och sexbranschen är bästa vänner stämmer alltså inte, självklart finns det undantag men det gör det alltid.

Sexsäljare har dessutom i urminnes tider varit hårt utsatta för hat och våld från sina kunder och just därför är det viktigt att påpeka att plattformar som Onlyfans tex är en inkörsport till fysisk sexförsäljning.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pP39bj/linda-skugge-lamnar-onlyfans-blir-pilatesinstruktor
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-11-02 kl. 02:53. Anledning: Tillägg
Citera
2025-11-02, 02:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Så om företagande Pelle 50 år vill ha lite kul, låt Pelle få ha det!

Fast nu får inte lilla Pelle 50 år slösa bort sina pengar som tidigare eftersom vi har fått en ny fin sexköpslag.

Du borde kanske informera Pelle att en prick i belastningsregistret för sexköp hänger kvar i minst 5 år och kan innebära problem i olika sammanhang.

Pelle borde alltså skaffa sig en ny hobby och låta bli att sponsra arbetsskygga nakenkreatörer för sitt eget bästa.
Citera
2025-11-02, 02:50
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja visst kan man säga att det är synd om både sexköpare och prostituerade eftersom de inte förstår sitt eget bästa men samtidigt blir många väldigt aggressiva när man påpekar att de har en destruktiv livstil och leverne.

Sexköpare och prostituerade tillhör två marginaliserade grupper i samhället som behöver varandra trots att det finns mycket förakt och hat från båda hållen.

En känd kvinnlig nakenkreatör har nyligen lagt ner sin OF och satsat på en betydligt mer seriös karriär. Hon har uttalat att hon hatar sexköpande män så myten om att sexköpare och kvinnor som är aktiva i porr och sexbranschen är bästa vänner stämmer alltså inte, självklart finns det undantag men det gör det alltid.

Sexsäljare har dessutom i urminnes tider varit hårt utsatta för våld från sina kunder och just därför är det viktigt att påpeka att plattformar som Onlyfans tex är en inkörsport till fysisk sexförsäljning.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pP39bj/linda-skugge-lamnar-onlyfans-blir-pilatesinstruktor
Ja, de prostituerade och kunderna har säkert en komplicerad ”relation” som du så bra tar upp här.
Du verkar väldigt kunnig och insatt i ämnet.
Bra att du finns i tråden.
Citera
2025-11-02, 03:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag är helt säker på att de flesta av er som har denna typ av åsikter är dom som har värdelöst sex, och män som köper av oss.

Hur kan du vara säker på detta? Dina kunder utgör ingen majoritet av Sveriges manliga befolkning så prata inte så mycket smörja.

Män som köper sexuella handlingar/tjänster av er bryter dessutom mot lagen och riskerar inte bara böter/fängelse utan även en prick i belastningsregistret pga sexköp. Borde inte du informera dina kunder om eventuella straffpåföljder? Är det verkligen värt det borde du fråga dina kunder!

Citat:
Det är nämligen era män som inte orkar med er.

Fast nu är jag man och gift och skulle aldrig någonsin sponsra kvinnor med ett avvikande socialt beteende.

Man kan samtidigt fråga sig varför du aldrig pratar om alla de negativa sidor som finns med att vara aktiv i porrbranschen och prostitutionsvärlden?

När man läser vittnesmål från kvinnor som tidigare varit aktiva i porr och sexbranschen så är det ingen vacker och fin bild som målas upp. Du däremot försöker skönmåla verkligheten på ett rätt perverst sätt.
Citera
2025-11-02, 03:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Det finns många sätt ...
Besök en sida och testa om du nu är så nyfiken på att veta.

Låter spännande det där! Är du själv möjligtvis en sån där stackare som går igång på att bli verbalt förnedrad? Isåfall borde du vara tacksam för att jag ger dig svar på tal 😂

Du hävdar att det finns många sätt, berätta lite mer tack så får vi se om du vet vad du pratar om så slipper vi andra besöka dessa sidor som du verkar älska 😁
Citera
2025-11-02, 03:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, de prostituerade och kunderna har säkert en komplicerad ”relation” som du så bra tar upp här.
Du verkar väldigt kunnig och insatt i ämnet.
Bra att du finns i tråden.

Tack för respons, ja jag är insatt i ämnet sen lång tid tillbaka och vet vad jag pratar om.

Dessvärre finns det individer i tråden som vill skönmåla verkligheten och vill få det att framstå som att sexköpare och prostituerade är varandras bästa kompisar när det istället handlar om att de flesta sexsäljare skulle inte ta i sina kunder med tång ens om det inte vore för att de får bra betalt 😁

Samtidigt finns det mycket hat och förakt hos många sexköpare gentemot de prostituerade, det brukar dock heta att försäljning online är säkert för de kvinnliga nakenkreatörerna men det är väl då ett bevis för att torskarna är potentiellt farliga?

Samtidigt handlar porr och sexbranschen om pengar och eftersom det finns många kvinnliga kreatörer på nätet som även träffar kunder IRL så förstår ju var och en att pengar är roten till det onda här.
Citera
2025-11-02, 05:26
Avslutad
Citat:
Tack för respons, ja jag är insatt i ämnet sen lång tid tillbaka och vet vad jag pratar om.

Dessvärre finns det individer i tråden som vill skönmåla verkligheten och vill få det att framstå som att sexköpare och prostituerade är varandras bästa kompisar när det istället handlar om att de flesta sexsäljare skulle inte ta i sina kunder med tång ens om det inte vore för att de får bra betalt 😁

Samtidigt finns det mycket hat och förakt hos många sexköpare gentemot de prostituerade, det brukar dock heta att försäljning online är säkert för de kvinnliga nakenkreatörerna men det är väl då ett bevis för att torskarna är potentiellt farliga?

Samtidigt handlar porr och sexbranschen om pengar och eftersom det finns många kvinnliga kreatörer på nätet som även träffar kunder IRL så förstår ju var och en att pengar är roten till det onda här.

Då kan du hålla med om att pengar som torskar betalat med SKA BESLAGTAS och förverkas vid razzior hos prostituerade?

Det är faktiskt LAG på att pengar som använts i kriminell verksamhet som t.ex. köp av illegala varor och tjänster SKA BESLAGTAS och förverkas. Trots detta så bryter polisen mot lagen och låter pengarna ligga kvar..

Polisens absolut äldsta devis är faktiskt "follow the money" och att strypa pengaflödet är åtgärd 1A när det kommer till bekämpande av kriminell verksamhet.
Citera
2025-11-02, 08:56
Medlem
Citat:
Låter spännande det där! Är du själv möjligtvis en sån där stackare som går igång på att bli verbalt förnedrad? Isåfall borde du vara tacksam för att jag ger dig svar på tal 😂
Du hävdar att det finns många sätt, berätta lite mer tack så får vi se om du vet vad du pratar om så slipper vi andra besöka dessa sidor som du verkar älska 😁
På vilket sätt har du gett mig svar på tal?
Det var ju inte ens DIG som jag kommenterade ☺️
Som sagt, om ÄVEN DU är så intresserad i ämnet så är det bara att besöka en sida så får du mer kännedom om det som du visar så stort intresse för ...
Det är komiskt att du inte svara på några följdfrågor utan hela tiden flyttar fokus ...
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du tar upp att alla som säljer sexuella handlingar tjänar pengar åt de som driver plattformarna/hallickarna. Att alla som har en chef tjänar pengar åt just sin chef gick inte in i din skalle.
Du påstår att hemmet är den otryggaste platsen för en kvinna, men endast för de som säljer sexuella handlingar. Alla andra kvinnor som vistas i hemmet är det inga problem för enligt dig ...
Du vägrar att svara på frågor då du vet att du inte kan vinna diskussionen då du inte är insatt i det som du försöker att diskutera.
Du påstår att man bryter mot lagen genom att köpa tokens, för viket man kan köpa förinspelat innehåll för. Men du klarar inte av att specificera vad exakt det är som man bryter mot i den nya sexköpslagen.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad.
Citera
2025-11-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Då kan du hålla med om att pengar som torskar betalat med SKA BESLAGTAS och förverkas vid razzior hos prostituerade?

Det är faktiskt LAG på att pengar som använts i kriminell verksamhet som t.ex. köp av illegala varor och tjänster SKA BESLAGTAS och förverkas. Trots detta så bryter polisen mot lagen och låter pengarna ligga kvar..

Polisens absolut äldsta devis är faktiskt "follow the money" och att strypa pengaflödet är åtgärd 1A när det kommer till bekämpande av kriminell verksamhet.

Okej men är du medveten om att både försäljning irl och distans är skattepliktig inkomst.

Våran inkomst rapporteras till Skatteverket och vi skattar våran inkomst. Våran inkomst är alltså laglig!
Citera
2025-11-02, 09:26
Medlem
Citat:
Fast nu får inte lilla Pelle 50 år slösa bort sina pengar som tidigare eftersom vi har fått en ny fin sexköpslag.

Du borde kanske informera Pelle att en prick i belastningsregistret för sexköp hänger kvar i minst 5 år och kan innebära problem i olika sammanhang.

Pelle borde alltså skaffa sig en ny hobby och låta bli att sponsra arbetsskygga nakenkreatörer för sitt eget bästa.

Pelle kan fortfarande tippa som vanligt utan önskemål, men det vill du inte svara på utan du ger ett helt annat sken av lagen än vad det innebär. Du sprider desinformation.

Pella behöver inte köpa med önskemål utan köper färdiga koncept lika villigt !

Det är vanligt att killar köper, även om dom aldrig skulle erkänna det i formulär
Citera
2025-11-02, 09:30
Medlem
Citat:
Men nu har inte du något utländskt ID så dina ansträngningar att runda den nya sexköpslagen innebär ett enormt merarbete.

Du känns inte heller speciellt smart som slösar bort dina bästa år på porrbranschen och prostitution, det finns ett bäst före datum för kvinnor som är aktiva med att sälja sexuella handlingar/tjänster. Du lär vara utsliten både mentalt och fysiskt när du är 50-taggare.

Jag ställde frågan tidigare om du har någon man bakom dig som backar upp dig på olika sätt men jag fick aldrig nåt svar, e-pimps är vanligt i den bransch där du är aktiv så varför skulle din situation helt plötsligt vara annorlunda?

Vi ska dessutom komma ihåg att de män som äger och driver plattformarna tjänar stora pengar på kvinnornas slit framför kameran , här kan man verkligen prata om sexuell exploatering.

Men det finns faktiskt id som går att hantera online från andra länder.

Nej det är inte bäst före datum på kvinnor !
Kvinnor tjocka , smala, 60,20 år, små bröst stora bröst blir avgudade! Det hade du vetat om du besökte en sida !
Det är inte bara män som äger sidor kvinnor också och dom tar en liten procent för admin.

Nej jag har ingen man bakom mig. Alla jag pratat med är självständiga !
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-02 kl. 09:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in