2025-11-01, 19:52
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapetlimmet
Lite så jag också tänker. Men var fasen tvungen att fråga, och lyckas ju ha dragit igång en ordentlig diskussion här helt klart

Nej men hallå, fortsätt skriv med "henne" så får vi lite live insyn i hur de jobbar! Intressant att se hur lång tid det tar innan det kommer en fråga om pengar i någon form.
Citera
2025-11-01, 21:23
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Lite så jag också tänker. Men var fasen tvungen att fråga, och lyckas ju ha dragit igång en ordentlig diskussion här helt klart
Du måste hålla oss uppdaterade. Du kan inte avsluta kontakten med "henne" när du har fått oss nyfikna på vem det är och vad "hon" vill.

😊
Citera
2025-11-01, 21:37
Medlem
HighTechJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Allt är inte scam ,här är en kvinna som är från Ryssland och gift sig med en svensk man.

https://www.youtube.com/watch?v=oj2OPtz4Vi8

Det där måste väl ändå vara en parodi.
Citera
2025-11-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Du måste hålla oss uppdaterade. Du kan inte avsluta kontakten med "henne" när du har fått oss nyfikna på vem det är och vad "hon" vill.

😊
Tror att hon gav upp när jag inte skickade någon bild. Kan ju alltid börja tjata på henne att svara nån gång. Hälsa att grabbarna i huset vill veta xD
Citera
2025-11-02, 20:19
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Jag såg häromdagen någon som postade att de blivit raggade på på Linkedin och tyckte det var så olämpligt.
Visst, det fungerar inte på alla...
Citera
2025-11-02, 21:28
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Tror att hon gav upp när jag inte skickade någon bild. Kan ju alltid börja tjata på henne att svara nån gång. Hälsa att grabbarna i huset vill veta xD
Aha ja det var ju synd att hon gav upp då.

Jaa, tjata och be henne komma tillbaka 😊
Citera
2025-11-05, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Aha ja det var ju synd att hon gav upp då.

Jaa, tjata och be henne komma tillbaka 😊
Nu skrev hon igen helt plötsligt. Är fan rena novellerna. Fortsätter tjata om bilder, namn, var jag bor. Inget om nån flygbiljett än men hon berättade om var hon påstås bo och omvärldens syn på Ryssland.

Nu vet man ju inte hur länge såna här kontakter håller på innan de ber om pengar ev. Lär ju vara en sabla investering i tid för att lura av nån några tusenlappar.
Citera
2025-11-05, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Han kan skicka en dickpic, om han får en dickpic tillbaka så får han ta sig en funderare.
Kan ju skicka en bild på min kaktus. Eller på nån politiker. Undrar om hon skulle reagera?
Citera
2025-11-05, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitchieBlackmore
Visst, det fungerar inte på alla...
Linkedin är väl ändå lite för professionellt för att ragga på? Hade ju inte gärna gått in på en jobbmässa och börjat ragga. Skulle se lite för jäkla skumt ut.
Citera
2025-11-05, 08:18
Medlem
Citat:
Kan ju skicka en bild på min kaktus. Eller på nån politiker. Undrar om hon skulle reagera?

Svårt att veta. Om du skickar en bild på din kaktus så kan du säga att det är din dick. Nån reaktion borde du få.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-05 kl. 08:46.
Citera
2025-11-05, 18:34
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Linkedin är väl ändå lite för professionellt för att ragga på? Hade ju inte gärna gått in på en jobbmässa och börjat ragga. Skulle se lite för jäkla skumt ut.
'Jobbmässa' är en helt annan sak.

Fortsätt att leta 'kadaver' på pannkakan om det är det du vill.
Citera
2025-11-06, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitchieBlackmore
'Jobbmässa' är en helt annan sak.

Fortsätt att leta 'kadaver' på pannkakan om det är det du vill.
Har du nått bättre förslag än pannkakan menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in