2025-11-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
När jag satt i buren en gång för cirka 13 år sedan spelades störljud upp.

Så du är alltså en halvkändis då? Och nästan läkare??
Citera
2025-11-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Hur fan kunde ingen veta att fästningen heter Sveaborg.

Jaaa alltså debaclet kring den får ju alla läsa om
Citera
2025-11-01, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Den okända tanten som sjunger har en riktigt gräslig röst. Vad fan?!

Håller med, det var banne mig anskrämligt. Fick mig inte sugen på att checka in dem på Spotify. Så låter jag när jag fulsjunger på fyllan. Typ.
Citera
2025-11-01, 00:48
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, varför kunde inte musikfrågorna handla om nån finsk musik när nu resan gick till Helsingfors? Värdelöst.

Tänkte detsamma men hade nog varit för svårt med finska artister med anknytning till Helsingfors.
Citera
2025-11-01, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Tänkte detsamma men hade nog varit för svårt med finska artister med anknytning till Helsingfors.

Det hade räckt med finska artister överhuvudtaget utan anknytning till Helsingfors. Till och med bandet Kent med ett par sverigefinnar hade ju varit mer finskt än Tina Turner och Whitney Houston i alla fall.
Citera
2025-11-01, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
De kan ju ha andra backupfrågor som de slänger in om ett av lagen ligger långt efter och de vill jämna ut för underhållningens skull.

Spelades in för länge sedan.

Jag drev naturligtvis
Citera
2025-11-01, 07:44
Medlem
Vill Marie/ Jonas ens vara där?

Ser totalt oberörda ut och reagerar knappt för varje poäng dom tar
Citera
2025-11-01, 10:01
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Jag tycker att det var ovanligt lätta frågor i gårdagens På spåret. Sydney tog jag direkt på 10 poäng.
Citera
2025-11-01, 10:18
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Marie Lehmann är inte alls så allmänbildad, precis som hon framstår i Media, hon hade inte mycket koll på någonting, de paret går inte långt i tävlingen.
Citera
2025-11-01, 10:51
Medlem
Kan bara instämma i kören gällande Lehmann/Dahlqvist . Dom imponerade inte .

Men det var däremot starkt av dom att klippa både Åbo och Uleåborg på ortsnamnen .

Åbo kunde jag , men Uleåborg var svårare
Citera
2025-11-01, 11:27
Medlem
Hade varit kul o se Olof Lundh medverka i På spåret. Gårdagens program var rena sömnpillret för övrigt. Undra vem som väljer ut vilka som får vara med o hur de parar ihop folk sen.
Citera
2025-11-01, 13:23
Medlem
Forevermores avatar
De behöver bättre casting av deltagare.
Det har blivit sämre de senaste åren. Vill folk inte vara med?
Det är för mycket mediefolk med. Många som har en bakgrund i SR eller SVT.
Det behövs en bättre bredd.

In med:

Idrottare - Stefan hom och Magdalena Forsberg gjorde det bra. Hoa Hoa var kanon. Det måste ju finnas massor av idrottare som vill fortsätta att synas i Tv och tävla. Det är ju lite i deras natur. Det måste också finnas många idrottare med lite bakom pannbenet.

Fd politiker - Ok, jag vill inte se Annie Lööv, Mona Sahlin eller Reinfeldt där. Men Juholt verkar ju trevlig och är aktuell på Tv igen. Jonas Sjöstedt var alltid lugn i debatter och har rykte om sig att vara humoristisk (även om jag avskyr V) Finns säkert fler.

Artister - Ja det är massa poddare och annat löst folk med men riktiga artister är det ont om. Varför inte få med några folkkära sådana? Skippa Wahlgrens dock.

Komiker - Malmberg, Dorsin, Glans och Hallberg har varit med. In med fler sådana så det blir lite drag i programmet. Unge var kanon och kunnig även om jag störde mig på hans ADHD.

Det behöver vara känt folk för att fortsätta attrahera den breda publiken.

Sedan är det alltid bra med lite kunniga mer okända. Som Gunnar Wetterberg. Måste finnas fler av hans kaliber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in