Citat:
Ursprungligen postat av
tapetlimmet
Är lite det jag tänker också. Är ju rätt allmänt känt att Ryssland är lite känsligt nog ändå sen kriget. Just saying.
Nu var det skickat från ett Gmail-konto. Själva adressen var lite mäklig kombo av bokstäver. Osäker på om det inte är svårare att skapa Gmail numer för spam-syfte (?). Sen har min mail konsekvent skickat alla mail i skräpkorgen.
Men kanske ska trolla med vem det nu är?
Och fattar åter igen inte, varför vill de att jag ska skicka foto? Om jag skickar en bild på ZZ top, tror ni de börjar dra öronen åt sig då?
Se om det finns någon från fbis most wanted, som inte dyker upp när man söker bara på den bilden.
Sen, om du orkar och vill fortsätta så kan du fråga om jobb och visa dig vara väldigt intresserad och be henne skicka bilder från jobbet, med henne själv i. Ofta är de inga genier på att ändra bilder, och man kan då se att bilderna är förändrade.
Men var kommer hon ifrån, vad jobbar hon med, och hur många barn har hon? Om svaren är 35, snäll flicka, lärare, har kanske ett barn, har varit gift med en mycket mycket elak man, och har ingen erfarenhet av nätet... du vet, det är inte som att de lever på medeltiden där, och de flesta yngre använder nätet.