2025-10-31, 20:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Va jag trodde det är live?

Det är nog ingen som tror det är live, men även om det är bandat, så är ju upplägget klart innan de börjar spela in.
Citera
2025-10-31, 21:00
Medlem
Takpapps avatar
Det är klart att det är live. Precis som Saltkråkan. Duh!
Citera
2025-10-31, 21:02
Medlem
Tyckte ändå Lehmann var helt okej! Visserligen på den numera vanliga "sportpersonlighet"-nivån (dvs inte kunna mycket annat än sport), men ändå. Och bekväm i rutan vilket ju är viktigt i tv. Hennes kompanjon var ju däremot totalt värdelös och osympatisk.

Eldeman med minirevanschen efter förra veckan. Men räcker nog inte om inte kvinnoparet gör bort sig nästa vecka.

Lyckligtvis också bara ett avsnitt till av denna Daniella med band.
Citera
2025-10-31, 21:12
Medlem
Stroganovs avatar
Trist att Something Stupid inte gjordes som duett med Daniela
Citera
2025-10-31, 21:37
Medlem
liten.igelkotts avatar
Märkligt val av musik från de Finland. Artisterna hade ju inte mycket mer landet att göra.

De hade ju kunnat spela Finntroll eller Nightwish tillexempel. Någon form av metal i alla som ju är väldigt stort i Finland.
Citera
2025-10-31, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Hur fan kunde ingen veta att fästningen heter Sveaborg.
Det var faktiskt både oväntat och svagt!
Själv kunde jag alla frågor på Helsingfors!
Citera
2025-10-31, 22:47
Medlem
NorthSNKRs avatar
Är väl isåifall bara Nightwish som angränsar vara nära nå något utanför Metalbubblan. Ändå lite för okänt även för folk som försöker bredda hjärnan

Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Märkligt val av musik från de Finland. Artisterna hade ju inte mycket mer landet att göra.

De hade ju kunnat spela Finntroll eller Nightwish tillexempel. Någon form av metal i alla som ju är väldigt stort i Finland.
Citera
2025-10-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, varför kunde inte musikfrågorna handla om nån finsk musik när nu resan gick till Helsingfors? Värdelöst.

Ja, Nightwish kanske? HIM? Darude - Sandstorm? Tina Turner har inte mycket med Finland att göra. Otroligt tråkigt val.
Citera
2025-10-31, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Frågorna är väl uppgjorda innan? Hur skulle de kunna ändra upplägget mitt i programmet?

De kan ju ha andra backupfrågor som de slänger in om ett av lagen ligger långt efter och de vill jämna ut för underhållningens skull.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Va jag trodde det är live?

Spelades in för länge sedan.
Citera
2025-10-31, 23:32
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
De kan ju ha andra backupfrågor som de slänger in om ett av lagen ligger långt efter och de vill jämna ut för underhållningens skull.

Spelades in för länge sedan.

Jag tror att användaren du citerade försökte vara lite "rolig bara", men tveksamt om denne lyckades med det...
Citera
2025-10-31, 23:34
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Är väl isåifall bara Nightwish som angränsar vara nära nå något utanför Metalbubblan. Ändå lite för okänt även för folk som försöker bredda hjärnan

De räknas som power metal. Kanske tillräckligt kända för att folk ska veta vilka de är. Finntroll kanske är lite för smalt för gemene man.
Citera
2025-10-31, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag tror att användaren du citerade försökte vara lite "rolig bara", men tveksamt om denne lyckades med det...

Live-kommentaren? Ja så kanske det var, inte lätt att veta alltid. Finns ju de som tror det är live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in