2025-10-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Det är en fantasi, en vänsterbliven utopisk dröm som inte är på riktigt. Hela konceptet grundar sig på "the blank slate fallacy"...

Män och kvinnor är helt olika varelser och kan därför aldrig jämställas.

Vi är ganska lika. Vi gillar att äta och dricka, kolla mobilen, och gillar sex. Skillnaden är att kvinnor låtsas som att de inte gillar sex och låtsas som att det är hemskt att män vill ha sex med dom.
Citera
2025-10-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Vi är ganska lika. Vi gillar att äta och dricka, kolla mobilen, och gillar sex. Skillnaden är att kvinnor låtsas som att de inte gillar sex och låtsas som att det är hemskt att män vill ha sex med dom.

Det där är väldigt ytliga grejer. Sedan vetefan vad du mött för tjejer som låtsas som att de inte gillar sex. Inget jag känner igen faktiskt.
Citera
2025-10-29, 23:13
Medlem
Citat:
Det där är väldigt ytliga grejer. Sedan vetefan vad du mött för tjejer som låtsas som att de inte gillar sex. Inget jag känner igen faktiskt.

Äta och dricka är det viktigaste vi kan göra. Inget ytligt med det. En del tycker att mat och dryck är andligt, finns de som skapar konstverk. Annars så har vi det gemensamt också, båda är ytliga.
Ok.
Citera
2025-10-30, 01:57
Medlem
Citat:
Äta och dricka är det viktigaste vi kan göra. Inget ytligt med det. En del tycker att mat och dryck är andligt, finns de som skapar konstverk. Annars så har vi det gemensamt också, båda är ytliga.
Ok.
Hur fan orkar du sitta här dag in och dag ut och teoretisera om saker du har i princip noll erfarenhet av men läst ett och annat inlägg av någon enstaka individ av? Måste ju vara fullständigt själsdödande. Vad i helvete ger det dig?

Som svar på ts har jag korta, tomma stunder i mitt liv längtat efter bara sex. Generellt har jag alltid velat ha betydligt mer, en människa i mitt liv som jag kan möta världen tillsammans med på bred front. Men jag är bara en enda liten människa så skulle aldrig drömma om att bensäkert sitta och uttala mig om hur alla andra människor - oavsett kön - känner/känt eller tänker/tänkt om den saken.
Citera
2025-10-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Hur fan orkar du sitta här dag in och dag ut och teoretisera om saker du har i princip noll erfarenhet av men läst ett och annat inlägg av någon enstaka individ av? Måste ju vara fullständigt själsdödande. Vad i helvete ger det dig?

Som svar på ts har jag korta, tomma stunder i mitt liv längtat efter bara sex. Generellt har jag alltid velat ha betydligt mer, en människa i mitt liv som jag kan möta världen tillsammans med på bred front. Men jag är bara en enda liten människa så skulle aldrig drömma om att bensäkert sitta och uttala mig om hur alla andra människor - oavsett kön - känner/känt eller tänker/tänkt om den saken.

Tack för ett rimligt inlägg “XY3000”.

Till TS, det handlar om känsla, timing och kemi. Antingen har man känsla för saker och ting eller så har man inte det helt enkelt.
Kemin sker mellan dom två, och inte med vem som helst.
Citera
2025-10-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ok.

Fast att äta och dricka säger inte mycket om en livsform.

Om män och kvinnor är lika för att båda äter och dricker, är människan då lik abborren? Eller ekorren?

Det finns extremt många dimensioner att jämföra på, självklart kan du räkna upp hundratals där män och kvinnor är liladana. Det kan du säkert göra med en kanin och en gris oxå...
Citera
2025-10-30, 16:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja alltså säger du rakt ut "jag tänker enbart knulla dig 1 gång kvinna" så lär du få det svårt.

Beror ju på situation. Är jag kaxig nog att säga att jag kan ragga upp vem jag vill på krogen svar nej MEN har jag väl fått hem henne är det 100% garanti på sex för då kan jag säga vad jag vill och vara tämligen fräck och fysisk mot henne och då åker kvinnor dit lika enkelt som män.
Citera
2025-10-30, 21:44
Medlem
Citat:
Fast att äta och dricka säger inte mycket om en livsform.

Om män och kvinnor är lika för att båda äter och dricker, är människan då lik abborren? Eller ekorren?

Det finns extremt många dimensioner att jämföra på, självklart kan du räkna upp hundratals där män och kvinnor är liladana. Det kan du säkert göra med en kanin och en gris oxå...

Vad vi äter och dricker och hur vi gör det säger mycket om människan.
En abborre dukar inte fint som vi gör. Tänder inte ljus. Hur ofta har man hört talas om att abborren har julbord?
Ja, det sägs att vi pippar som kaniner.
Män anses ibland vara svin.
Apropå julbord så hamnar grisen ofta där.
Citera
2025-10-30, 22:32
Medlem
Citat:
Vad vi äter och dricker och hur vi gör det säger mycket om människan.
En abborre dukar inte fint som vi gör. Tänder inte ljus. Hur ofta har man hört talas om att abborren har julbord?
Ja, det sägs att vi pippar som kaniner.
Män anses ibland vara svin.
Apropå julbord så hamnar grisen ofta där.

Är du onykter människa?
Citera
2025-10-30, 22:41
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Det är en fantasi, en vänsterbliven utopisk dröm som inte är på riktigt. Hela konceptet grundar sig på "the blank slate fallacy"...

Hellre det än att vara grundad på "the black state phalluses"... Det är en högerbliven utopisk dröm och fantasi.
Citera
2025-10-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Hellre det än att vara grundad på "the black state phalluses"... Det är en högerbliven utopisk dröm och fantasi.

Nu hittar du på strunt. The blank slate fallacy är inte precis något nytt.
Citera
2025-10-31, 08:36
Medlem
Varför pratar inte män om kemi? Kvinnor tjatar om det i sina inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in