Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
25-10-22, 22:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Sitta och äta, detta kända och intressanta fritidsintresse ett annat han har är sova har jag hört ryktas, kanske även gå på toa, lägga en kabel, dra en runk.
Jag tror inte att det är nått sexuellt riktat till Elin iaf som lämnat Axels mun nästa vecka då jag tror han är så nära kliniskt asexuell man kan komma, stalltipset är att det rör sig om någon form av dödshot till dom andra killarna, kanske till gittarmongot som han inte verkar ha värdens bästa öga till, av förhandsblicken på nästa avsnitt att döma får Axel åka hem ("Gå i fängelset" på en Monopol spelplan)

Hela 2 tjejers magkänsla larmar simultant (precis som synkad menstruation) rörande Rasmus på andra gården, jag undrar! var deras mage misstänker? om Rasmus, självfallet handlar det om den autentiska glitterblicken på Natalie eller vad hon hette
Senast redigerad av Crapmagic 25-10-22 kl. 22:43.
Citera
25-10-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MistTist
Alltså är Elin seriös när hon säger att hennes brevskrivare är snygga? Är född och uppväxt i Stockholm så har aldrig riktigt spenderat någon större tid ute på landet, räknas verkligen dessa herrar som attraktiva ute på vischan?
Varför skulle det ha med huruvida man bor på vischan eller inte att göra? det finns inga fula män i stan eller? De är alla singlar? Tack och lov finns det olika smaker men folk på landet har annars ganska lika syn på skönhet vettu bara att utbudet är mindre, om det i sthlm finns 500k män, 250 tusen i "snygg ålder" (säg 18-50) så kanske 25000 av dem är snygga, i en halvstor stad är den ett par tusen, i en håla ett hundratal (som dessutom gifter sig och blir upptagna betydligt tidigare).

Fördelen med landet är att det finns fler män än kvinnor så bra för kvinnor, och vice versa i storstan. Nu har ju alla i landet kunnat skicka in brev till Elin, även stadsbor, så antar hon fann dem attraktiva, hade fina brev eller så hade hon få brev att välja på.. kul med en deltagare som inte väljer snygga brevskrivare för en gångs skull..
Citera
25-10-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför måste man bli så sur över det svaret? Är väl knappast bokstavligt och att man skulle våldta en människa, för att man pratar om en kudde?!?

Nä d verkar överkänsligt
Citera
25-10-22, 22:47
Medlem
Maulcas avatar
Hur kan man vara så dum i hela huvudet att man utsätter sig för sådana charader, där TV4 ställer villkoren vad du ska säga och vad du ska göra i olika situationer. Detta har jag inga sömnlösa nätter över, men så fort jag vaknar funderar jag över vem tar vem? Och hur kan man som bonde söka sig till detta triviala program? Kan du inte söka kontakt utan att behöva vända dig till TV, då måste det vara ett allvarligt fel på dig som människa. Kanske du ska fortsätta att gulla med kossor och ligga på kammaren och pilla på dig själv i fortsättningen, för då vet du precis hur du vill att det ska sluta.
Citera
25-10-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Får dåliga vibbar av Christian. Svårt att säga exakt vad det är, men det är något som skaver.

Elin har helt klart lite annorlunda smak på killar. Bra att hon går efter insidan, om det nu är så. Men blir inte förvånad om hennes pappa till utseendet liknar killarna.

Chrille kommer inte hitta
Citera
25-10-22, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Man undrar, men tror dom är blyga
Elin borde utdela någon form av straff till dom för att dom inte agerade
på hennes övertydliga kvinnliga signaler om hångel

Men istället är det jämnmod och nya chanser, jag tror inte hon begriper
att den här manstypen hon satsar på iår inte kan
Citera
25-10-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag tror inte att det är nått sexuellt riktat till Elin iaf som lämnat Axels mun nästa vecka då jag tror han är så nära kliniskt asexuell man kan komma, stalltipset är att det rör sig om någon form av dödshot till dom andra killarna, kanske till gittarmongot som han inte verkar ha värdens bästa öga till, av förhandsblicken på nästa avsnitt att döma får Axel åka hem ("Gå i fängelset" på en Monopol spelplan)

Hela 2 tjejers magkänsla larmar simultant (precis som synkad menstruation) rörande Rasmus på andra gården, jag undrar! var deras mage misstänker? om Rasmus, självfallet handlar det om den autentiska glitterblicken på Natalie eller vad hon hette
"Han har ju inte lika mycket erfarenhet som oss andra", först trodde jag han menade förhållanden men han menade livet på en gård eller? Nog för att tjockaxel säkert hittat en och annan likasinnad rulta ute på landet, det kan vara hänt. Om det verkar vara den där konstiga kommentaren om kudden som påståtts i tråden kan han vara rökt. Hälften av bönderna är höhö-sdare, andra halvan är centerpartister och ofta skitnödiga som fan, antar Elin är det sistnämnda. Påminner t.o.m. lite om Annie lööf när jag tänker efter

Ja, och de andra tjejerna blir galna, även hon som hånglat loss blir hispig på en dag.. fattar inte varför den där wilma var så hysterisk i traktorn, trodde den skulle fara iväg som en racerbil eller? magkänslan kan nog stämma (även om han inte "bestämt sig och det skiftar"), tycker alla är ganska lika till sättet och utseende (små mjölktänder/barnleenden, bulliga kinder och smilgropar upp till kinderna) så även om hon är favvo kan man nog bli överraskad.
Citera
25-10-22, 22:55
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Frågan var ju mer pervers än svaret.
Citera
25-10-22, 23:03
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Får dåliga vibbar av Christian. Svårt att säga exakt vad det är, men det är något som skaver.

Elin har helt klart lite annorlunda smak på killar. Bra att hon går efter insidan, om det nu är så. Men blir inte förvånad om hennes pappa till utseendet liknar killarna.
Jag har inte märkt av några insidor heller.
Citera
25-10-22, 23:15
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Håll till godo

https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/reaktionerna-pa-brevskrivarens-kommentar-i-bonde-soker-fru/
Så hon är lättkränkt/butthurt av sig?
Citera
25-10-22, 23:24
Medlem
Citat:
Dom fula måste överhoppa utsidan (attraktion) och filtrerar inte ut den bästa insidan bland dom snyggaste...

Ifall män tyckte att att två håriga ben och en fetta räcker så hade man väl inte behövt utseendemässiga preferenser öh, är det inte just det jag ger uttryck för i denna tråd, man kan nog läsa ut en del ur utseende, tjejer som ser maskulina ut i ansiktet (Ida) är förmodligen oftast också mer maskulin i sättet än Sara för att inte tala om Rasmus favoritfjä(o)lla med tandköttet
Kuken styr, brukar gå fel. Dont put dick in crazy. Sett tillräckligt många manliga urvalsprocesser för att dra slutsatsen att fetta, gärna med stora lökar och röv duger gott. Fejk eller inte ser de inte skillnad på ändå.. Allt och alla är snygga/tillräckligt snygga i deras värld. Men vi kan väl låta de små liven tro de väljer..

Citat:
Precis, äppelhuvud+fnitterfjompa=sant (Länge leve hästansiket!)

Ansiktsläsning är faktiskt lite mer science är er astrologi
Skulle inte kalla den t.ex. den rödhåriga som lämnade skallepär "hästansikte" direkt.. wilma är ett äpple däremot, gillar man det fine.
Citera
25-10-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Frågan var ju mer pervers än svaret.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem