Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Jag tror inte att det är nått sexuellt riktat till Elin iaf

som lämnat Axels mun nästa vecka då jag tror han är så nära kliniskt asexuell man kan komma, stalltipset är att det rör sig om någon form av dödshot till dom andra killarna, kanske till gittarmongot som han inte verkar ha värdens bästa öga till, av förhandsblicken på nästa avsnitt att döma får Axel åka hem ("Gå i fängelset" på en Monopol spelplan)
Hela 2 tjejers magkänsla larmar simultant (precis som synkad menstruation) rörande Rasmus på andra gården, jag undrar! var deras mage misstänker? om Rasmus, självfallet handlar det om den autentiska glitterblicken på Natalie

eller vad hon hette
"Han har ju inte lika mycket erfarenhet som oss andra", först trodde jag han menade förhållanden men han menade livet på en gård eller? Nog för att tjockaxel säkert hittat en och annan likasinnad rulta ute på landet, det kan vara hänt. Om det verkar vara den där konstiga kommentaren om kudden som påståtts i tråden kan han vara rökt. Hälften av bönderna är höhö-sdare, andra halvan är centerpartister och ofta skitnödiga som fan, antar Elin är det sistnämnda. Påminner t.o.m. lite om Annie lööf när jag tänker efter
Ja, och de andra tjejerna blir galna, även hon som hånglat loss blir hispig på en dag..

fattar inte varför den där wilma var så hysterisk i traktorn, trodde den skulle fara iväg som en racerbil eller?

magkänslan kan nog stämma (även om han inte "bestämt sig och det skiftar"), tycker alla är ganska lika till sättet och utseende (små mjölktänder/barnleenden, bulliga kinder och smilgropar upp till kinderna) så även om hon är favvo kan man nog bli överraskad.