2025-10-29, 00:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Jag säger ju att jag håller på och högskoleutbilda mig samtidigt, är den ekvationen lite svår för dig att förstå? Varför inte göra båda om man vill?

Problemet med att sälja sexuella handlingar/tjänster online eller IRL är ju att de som gör detta är beroende av att "kunderna" bryter mot lagen.

Du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att runda/kringgå den nya sexköpslagen med hjälp av VPN, utländskt ID, andra plattformar osv så du är helt uppenbart medveten om problemet.
Citera
2025-10-29, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Problemet med att sälja sexuella handlingar/tjänster online eller IRL är ju att de som gör detta är beroende av att "kunderna" bryter mot lagen.

Du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att runda/kringgå den nya sexköpslagen med hjälp av VPN, utländskt ID, andra plattformar osv så du är helt uppenbart medveten om problemet.

Det är inte olagligt att sälja CAM eller annat digitalt innehåll. Svensk lag kriminaliserar köp av sexuella handlingar, inte försäljning och då handlar det om att förmå, alltså om säljaren själv onanarerar i betald CAM, tillämpas inte lagen.

Det betyder att:

Säljaren (den som utför eller producerar innehållet) begår inget brott, så länge arbetet sker frivilligt och utan att någon annan utnyttjar eller tvingar.

Om köparen bara köper förinspelat material eller en stream eller chatt där de inte påverkar innehållet, är det inte ett sexköp enligt lagen.

Att använda VPN, utländska plattformar eller betalningslösningar är i sig inte olagligt.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-10-29 kl. 01:15.
Citera
2025-10-29, 01:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Att använda VPN, utländska plattformar eller betalningslösningar är i sig inte olagligt.

Nu ska vi se till helhetsbilden, vi har fått en ny sexköpslag och du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika metoder för att runda den nya lagen. Du har nämnt VPN, utländskt ID, andra plattformar osv osv.

Varför ens diskutera detta om du och dina kunder följer lagen? 😁
Citera
2025-10-29, 07:54
Medlem
Citat:
Nu ska vi se till helhetsbilden, vi har fått en ny sexköpslag och du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika metoder för att runda den nya lagen. Du har nämnt VPN, utländskt ID, andra plattformar osv osv.

Varför ens diskutera detta om du och dina kunder följer lagen? 😁

Det är inte olagligt att sälja CAM eller annat digitalt innehåll. Svensk lag kriminaliserar köp av sexuella handlingar, inte försäljning och då handlar det om att förmå, alltså om säljaren själv onanarerar i betald CAM, tillämpas inte lagen.

Det betyder att:

Säljaren (den som utför eller producerar innehållet) begår inget brott, så länge arbetet sker frivilligt och utan att någon annan utnyttjar eller tvingar.

Om köparen bara köper förinspelat material eller en stream eller chatt där de inte påverkar innehållet, är det inte ett sexköp enligt lagen.

Därför finns ingen anledning att diskutera med mina kunder.

Särskilt inte eftersom det finns ett samtycke mellan oss. Du verkar ha svårt att förstå att det inte behövs förmå en sexuell handling. Tjänat som vanligt sedan första juni.

Allt i mitt jobb handlar inte om att jag utför sexuella handlingar.

Eftersom du tycker att vi inte jobbar, tycker du vi ska sluta betala skatt ?
Citera
2025-10-29, 09:36
Medlem
Citat:
Du tror alltså att merparten av dessa påstått driftiga kvinnliga entreprenörer är helt oförmögna att sadla om och satsa på en ny karriär inom ett mer respektabelt och seriöst yrke?

Är de dömda att "jobba" inom porr och prostitution?
Men det är väl därför man är för sexköpslagen? Varför annars?
Citera
2025-10-29, 11:00
Avstängd
rudi1985s avatar
Ska bli intressant nu och se vad dom hittar på iriksdagen. Nu när dom fptt nys om att det säljs på andra plattformar dom kan ju inte förbjuda snap chat och sms och messenger och allting då kommer folket bli förbannade. Vi får se man vet inte vad idioten till justitieminister hittar på.
Citera
2025-10-29, 11:33
Avstängd
rudi1985s avatar
I morgon ska jag till den där jävla terapin som mina anhöriga tvingat mej till. Men jag kommer stå emot och säga jag vill sluta där omedelbart jag tänker inte sluta köpa av vackra tjejer ALDRIG. Ingen kan stoppa min sugardating eller köp av sex och cam shower.
Citera
2025-10-29, 12:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Ska bli intressant nu och se vad dom hittar på iriksdagen. Nu när dom fptt nys om att det säljs på andra plattformar dom kan ju inte förbjuda snap chat och sms och messenger och allting då kommer folket bli förbannade

Nu pratar du om två marginaliserade grupper som är beroende av varandra. Utifrån samhällets normer så har de ett avvikande socialt beteende.

Både sexköpare och prostituerade har dessutom ett ansvar här som du verkar ignorera, att köpa sex är ingen mänsklig rättighet om du inbillar dig detta. De som säljer sexuella handlingar/tjänster borde dessutom rannsaka sig själva och inse att deras försäljning främjar brott och bidrar till att människor bryter mot lagen. Sexköp är förbjudet både IRL och på distans.

Citat:
Vi får se man vet inte vad idioten till justitieminister hittar på.

Lugna ner dig. Vi har en mkt duktig justitieminister, istället är det torskarna och e-hororna som beter sig idiotiskt när de försöker kringgå/runda den nya sexköpslagen.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-10-29 kl. 13:11. Anledning: Tillägg
Citera
2025-10-29, 13:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
I morgon ska jag till den där jävla terapin som mina anhöriga tvingat mej till. Men jag kommer stå emot och säga jag vill sluta där omedelbart jag tänker inte sluta köpa av vackra tjejer ALDRIG. Ingen kan stoppa min sugardating eller köp av sex och cam shower.

Ny och hårdare lagstiftning kan kanske stoppa dig från att köpa sex och sugardejting? Du känns väldigt gränslös, inte undra på att dina anhöriga är oroliga och vill att du får hjälp.

Du känner kanske till att 8 av 10 svenskar vill förbjuda sexköpssidor och sugardejtingsidor?

https://www.mynewsdesk.com/se/childx...verige-3354095
Citera
2025-10-29, 13:39
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Nu pratar du om två marginaliserade grupper som är beroende av varandra. Utifrån samhällets normer så har de ett avvikande socialt beteende.

Både sexköpare och prostituerade har dessutom ett ansvar här som du verkar ignorera, att köpa sex är ingen mänsklig rättighet om du inbillar dig detta. De som säljer sexuella handlingar/tjänster borde dessutom rannsaka sig själva och inse att deras försäljning främjar brott och bidrar till att människor bryter mot lagen. Sexköp är förbjudet både IRL och på distans.

Lugna ner dig. Vi har en mkt duktig justitieminister, istället är det torskarna och e-hororna som beter sig idiotiskt när de försöker kringgå/runda den nya sexköpslagen.
Ja han är verkligen duktig prioriterar translagar och onlyfans förbu vore det inte bättre han fokuserade på gängskjutningar och att hjälpa dumpen jaga män som söker sex med barn istället?. Han är en dumskalle tycker tex polisen ska visitera folk pga hur dom är klädda .
Citera
2025-10-29, 13:41
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ny och hårdare lagstiftning kan kanske stoppa dig från att köpa sex och sugardejting? Du känns väldigt gränslös, inte undra på att dina anhöriga är oroliga och vill att du får hjälp.

Du känner kanske till att 8 av 10 svenskar vill förbjuda sexköpssidor och sugardejtingsidor?

https://www.mynewsdesk.com/se/childx...verige-3354095
Nej kommer aldrig stoppa mej aldrig. Tjejerna är med på sugardatingen dom älskar det dom vill inte ha nån jävla lag mot det. Jag älskar vackra kvinnor och vill skämma bort dom och ha sex med dom och det ska du och staten och feministerna skita i också.
Citera
2025-10-29, 13:44
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:

Avvikande beteende? hur fan kan det vara ett avvikande beteende att vara sexuell?. Du borde söka hjälp asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in