2025-10-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Absolut.

Han hade matat storys med uppmaning till sina följare att massanmäla till soc.

Vet ETT tillfälle ETT och det har han sagt att han ångrar, så likväl som att chrippidipp med lilla räkan får "ta tbx" saker man sagt så borde jocke med få göra der...

Dubbelmoral för miljonte ggn
Citera
2025-10-28, 17:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Här och han är inte särskilt orolig.

http://youtube.com/post/Ugkx97LoC6QbVqdrBYdRqUpDkO5o4g07MZWy?si=5hiJ7hTLFI l113y_
Jag ser ingen vädjan alls där. Bara en information och uppföljning till sina följare (och andra som är intresserade) .. Morrhoppan ljuger alltså som vanligt
Citera
2025-10-28, 17:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hittar inte att han vädjar någonstans där. Tydligen hittar inte du heller det eftersom du inte kan länka och visa vad du menar.

http://youtube.com/post/Ugkx97LoC6QbVqdrBYdRqUpDkO5o4g07MZWy?si=5hiJ7hTLFI l113y_

Ingen vädjan
Citera
2025-10-28, 17:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Rätten har ju fått d till sig och du tänker att julia drog en chansning och tro att rätten skulle gå på det utan bevis, det innebär att du tror att Julias advokat skulle tillåta det?
Vad babblar du om?
Det finns absolut noll relevans i ditt babbel till inlägget du citerar.
Citera
2025-10-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Hur kort är kräftan? Är det nån som vet. Tycker det är så fult att hans ben är kortare än överkroppen. Jätteomanligt
Han är ungefär 175-180 tror jag, lite mer än ett halvt huvud längre än Jocke och han är ungefär 165.

To be fair så är det tvärt om, det anses sexigt med långa ben på kvinnor. Jag har aldrig hört nån prata om att det är attraktivt med långa ben på män.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-28 kl. 17:54.
Citera
2025-10-28, 17:52
Avstängd
Citat:
Vet ETT tillfälle ETT och det har han sagt att han ångrar, så likväl som att chrippidipp med lilla räkan får "ta tbx" saker man sagt så borde jocke med få göra der...

Det har jag missat att han ångrar. Då har han nog inte ångrat det på IG där uppmaningen skedde, eller?
Citera
2025-10-28, 17:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det går inte att ta tillbaka något när man ställt till med så mycket skada som Jocke gjort för ett barn.
Det var dessutom inte bara en gång han drev på för att få sin vilja istället för sanningen igenom på soc.
Citera
2025-10-28, 17:56
Medlem
Citat:
Det är allmänt känt nu på bägge sidor.

Är det?
Bevis på det? Att en förundersökning är avslutad innebär inte alltid slutdelgivning.
Att en förundersökning är klar innebär att åklagaren ska bestämma sig om den efter alla bevis skickats in av försvaret räcker eller om det ska läggas ner.
Bevis på att anjo är slutdelgiven tack
Citera
2025-10-28, 17:57
Medlem
Citat:
Det har jag missat att han ångrar. Då har han nog inte ångrat det på IG där uppmaningen skedde, eller?

Följer du honom slaviskt??
Han har gjort fler intervjuer där han säger just detta.
Citera
2025-10-28, 17:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tycker vi ska starta en insamling för att hjälpa Chrippa betala sina skadestånd.

Gör det. Han lär knappast kunna betala dom på egen hand.
Citera
2025-10-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så sent som i augusti i år, när crirstopher fick sitt målsägarbiträde, så rubricerades det som grovt förtal, och då hade utredningen varit pågående sen i januari.

Jag har väldigt svårt att se varför det nu bara skulle röra sig om brott av normalgraden.
Kan du lägga ut det här och Jockes kontaktförbud?

Citat:
H*n måste byta misstankegrad om h*n inte anser sig kunna åtala för en tidigare misstankegrad.
Lägg sedan till att försvaret inkommit med mer material efter att fup kom ut.
Så vi får väl se.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-28 kl. 18:23.
Citera
2025-10-28, 18:01
Avstängd
Citat:
Följer du honom slaviskt??
Han har gjort fler intervjuer där han säger just detta.

Följer enbart på IG.

Man tar tillbaka det man sagt på samma ställe för att nå samma publik som blev uppmanade. Men hur ska detta ha kunnat reparera skadan han åsamkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in