2025-10-31, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tänk vad skönt det måste vara att leva i en bubbla. Han lär bli varse, vad det är han har gjort och vad det ger för konsekvenser.

Ja de är en skrämmande bubbla han lever i. Han tror att rättegången kommer vara till hans fördel
Citera
2025-11-01, 02:03
Avstängd
Någon som sett Netflixdokumentären: Beuty and the bester ? Såg den och såg två andra huvudrollsinnehavare 😉
Citera
2025-11-01, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Någon som sett Netflixdokumentären: Beuty and the bester ? Såg den och såg två andra huvudrollsinnehavare 😉

Inte sett den, men tänkte på de karaktärerna igår och förstår din tanke. Men det vart visst hemmasittande med godispåsen, istället för utklädnad för paret.

Känns som att de gör mindre och mindre. De borde väl passa på innan (ev) domar. Sen kan det ju dröja.
Citera
2025-11-01, 08:07
Medlem
Jag satt och scrollade lite tiktok och så dök Linnéas senaste video upp. Hon mimar till nån Cardi B-låt och dansar framför ett par polisbilar.
Så jävla cool hon är. *host*
Citera
2025-11-01, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Chrippa kan alltså garantera att han inte får fängelse

Hans svar på under hans nya video

Jag kan garantera dig att jag inte får fängelse 4 år, jag lovar dig att ge dig 100.000sek om det händer. Det är helt omöjligt. Jag har hobbyverksamhet ingenting annat. Thats it!

Är han så verklighetsbefriad eller är han en liten jätterädd människa som trampar vatten?

Det är hans sätt utåt som gör att människor i allmänhet inte kommer att bry sig ett dugg om han åker in flera år.
Om det är adrenalinkickar som är del av detta dvs han drivs av ett beroende av dessa kickar finns ju massor av lagliga sätt.
Men i backspegeln ser man ju att det handlar om en tävling som bara han deltar i. Så oerhört dumt.

Läste ett inlägg här att Linnéa dansar framför polisbilar och det är samma sak där. Åker hon in, får hon fängelse, får hon villkorligt, får hon höga böter? Alla bestraffningar leder till problem framåt i livet för henne. Nu bryr hon sig inte. Hon kommer ju inte straffas lika hårt som sin make oavsett vad hans straff blir.
Hon som manifesterade sitt liv till det bästa för henne. Var det detta hon tänkte på då? I så fall fungerade det.

Pappa Tomas, hur kunde du vara behjälplig till att ev hjälpa Chrippa in i fängelse? Vad är det för fel på lugn och ro i sitt liv?

Jacke, du kunde varit den bättre av er tvä och stoppat Chrippa istället för att gå dit han pekar.

Kev*n din dåre. Du valde alltså att pusha Chrippa framåt mot galenskap. Du borde banne mig få ett straff du också.

Julia, jag hoppas att ditt ev straff kommer att bestå att vara i den omfattningen att du kan fortsätta vara närvarande mamma till flickan.

Till er stackare som drogs in i detta av Chrippa kan jag bara beklaga. Se det som en läropeng.
Citera
2025-11-01, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Nu sitter du bara och hittar på massa lögner.
Ni som ska va så duktiga och gå på alla som ljuger, så sitter du och blåljuger själv?

Det spelar ingen roll om du citerar något från den användaren kommer hon blåneka. Hon verkar ha en synnerligen selektiv demens och har blivit besatt av att skydda Chrippa för att hon avskyr Jocke så djupt. Det är bara att läsa allt hon skrivit så ser man var drivkraften ligger.
Citera
2025-11-01, 09:36
Medlem
https://youtu.be/333pKhpCCTY?si=8uxvg0jSEItf4ym9

På slutet:
Citat:
- en av Sveriges största influencers

Alltså vilket jävla paralleluniversum han lever i, helt sinnesjukt alltså….
Citera
2025-11-01, 09:55
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik

På slutet:

Fasaden är det sista som han har kvar i livet, när domen faller så raseras allt han har.
Citera
2025-11-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Banal är grym på detta, men vill man gärna få bevis så kan man ju kolla själv innan man påstår att någon hittar på.

Ingen har påstått att det du lade upp först var påhittat av dig. Bara ett konstaterande att det där lika bra kunde ha skrivits av vem som helst.

Sedan lade du upp ett bättre underlag och jag inte sett att någon beskyllt dig för att ha fejkat det.
Citera
2025-11-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Inte lika mycket som han blivit utsatt för går inte ens att jämföra.

Men nästa gång det skriks om bevis fixa det själva.

Personligen anser jag att det Jocke gjort mot Chrippa är grövre och mer genomtänkt och utstuderat.
Citera
2025-11-01, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Personligen anser jag att det Jocke gjort mot Chrippa är grövre och mer genomtänkt och utstuderat.

Nej då vet du inte allt vad som hänt går inte ens att jämföra.
Citera
2025-11-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik

På slutet:

Ibland undrar man om han är på en annan planet eller så måste han hålla fasaden uppe så länge det bara går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in