Citat:
Ursprungligen postat av
CyrusDaVirus
Han fick henne bli en pundare liksom. Hon tog ej droger innan eller knappt drack alkohol. Fick också höra att hon är helt besatt i mannen. Han hade ej ett privatliv när dom umgicks. Sedan fick jag höra att hon ser och hör röster (scitzo) och skapade mycket drama hela tiden med tjafs och bråk. Han stod fan ej ut med henne, ville dumpa flera gånger men sa att han ej skulle kunna få en ung tjej igen om han gjorde det och bestämde sig för att stå ut med henne helt enkelt. Hon viftade runt med en kniv i luften och var nära med kniven runt mannens kropp och han blev lite rädd då. Hennes egna familj ogillade henne också. Hon sa att hon ville ta sitt liv tillsammans med mannen. Och skärde sig själv och sa ofta att hon skulle ta livet av sig. Asså båda hade självskadebeteende. Mannen hamna ju på akuten för han skärde sin handled djupt medans han pratade med tjejen på mobilen. Jag kan svära på att dom var en BAD MIX. Inget av detta skulle ha hänt om han bara hade dumpat henne.
Varför ville han att hon skulle börja med droger? Kan det varit drogerna hon blev galen och scitzo av då?
Det här att hon skulle hota med att ta livet av sig och vifta med kniv, är du säker på att det är sant? Tänker att vi fått uppgifter tidigare i tråden att han är typ lite psykiskt instabil och när du berättar att han skar sig själv när han pratade med henne på telefon, så får man ju känslan av att det kan istället ha varit han själv som hotat med att ta livet av sig?
Är ju inte helt ovanligt att människor projicerar sitt dåliga beteende på andra, så därför jag undrar om det kan vara möjligt att han ljög för dig om tjejen? Du vet ju bara vad han sagt till dig, men frågan blir om du kan vara helt säker på att det faktiskt stämmer med verkligheten?