2025-10-28, 09:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Är man Mr worldwide kanske man borde klara av att behärska iallafall ett språk utöver svenska (vilket han knappt gör ens).

Alla är vi barn i början. Även om vi börjar vid olika åldrar.
Citera
2025-10-28, 09:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Vad tycker ni det värsta chrippa har gjort är?

Det mesta han gjort hittills i livet är bra illa men det absolut värsta är allt han utsatt en oskyldig liten flicka för som hon förmodligen kommer lida för hela livet.
Citera
2025-10-28, 09:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Alla är vi barn i början. Även om vi börjar vid olika åldrar.

Han gick trots allt till åttonde klass, vilket betyder att han haft minst två års engelska med tanke på när han är född. Han borde inte vara så dålig när han dessutom rest så himla mycket 😅
Citera
2025-10-28, 10:08
Medlem
Den här kräftan är som kräftor är. Dem är röda fula o går baklänges. Chrippa du är körd. Gå o ta tag i ditt liv o sluta sälj din tjejs stora rövhål på nätet. Du har en dotter för helvete.
Citera
2025-10-28, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ät det inte Anjo så är det den andre dåren. Han som tror att Sveriges rättsväsende fungerar som i USA.

Det var du som skrev att Anjo hade begärt förlängning alltså ljög du, varför hitta på?
Citera
2025-10-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag tror nog Anjo har råd att betala själv faktiskt. Och skulle det eventuellt bli nåt skadestånd utbetalat till chrippa och Linnea så hoppas jag kronkalle tar pengarna direkt. 😅

Ja hundra procent att han har men jag tror att hans följare kommer göra allt för att hjälpa honom lite extra.
Citera
2025-10-28, 10:28
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Det har jag svårt att tro. Möjligen köper han massa skit till henne för pengarna. Labubus och annat hon inte behöver.

Tror det blir socker i mängder med massa Nocco och sedan ngn donken happy meal på det.

Resten går till att upprätthålla… hans rykte som käääng! .

KUNG är han! Det rasslar i fickan som en matsalsbricka när chrippa da kung glider in på flygplatsen i Spanien! Tax free butikerna öppnar upp direkt så kingen kan shoppa loss! Kingen alltså! Bäst!
Citera
2025-10-28, 10:36
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var du som skrev att Anjo hade begärt förlängning alltså ljög du, varför hitta på?

Användaren ifråga gör inget annat än att ljuga ihop saker.
Citera
2025-10-28, 10:51
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vilket papper visar Anjo upp och vad står på det?

Bara kolla hans video.
Citera
2025-10-28, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jakob stjärtslickare! .... Skriver Pappan om sin egen son. ...

Sjukt! Ja det är bara förnamnet!

Hur känns det att läsa en sådan sak Jacke!?
Ja, det framgår ju ganska tydligt vem av dom som är Favoritsonen iaf.

Alltså vem säger ens så om sitt egna barn? helt rubbat.
Citera
2025-10-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså vem säger ens så om sitt egna barn? helt rubbat.
Jacke läser ju här. Hur känns det att vara den andra bortvalda sonen? Rövslickarsonen
Citera
2025-10-28, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
nej. var nykter nu. kristååfer har själv satt sig i skiten ordentligt. han skiter i alla regler och regleringar som gäller oss vanligt folk. han tror han står över lagen som vi andra lever efter. det är en del av hans diagnos. regler gäller inte han, utan bara alla andra. han tror han är smartare än alla andra hela tiden. men han är dum som en igelkott.

jag får tyvärr betala skatt LÅNGT över vad en vanlig svensk gör. men på något sätt har jag fattat att det är den ända vägen jag har framåt. jag lever i Sverige och jag är tvungen att göra det. men samtidigt får jag ta del av den välfärdskassa vi har gemensamt. ÄVEN fast jag hade kunnat betalat just min egen UTAN alla er andra. MEN jag bryr mig om andra, och allas välmående. det är en MORAL vi vuxna växer upp med. men kristååfer fattar inte vet vad det här, han tänker BARA på sig själv. och då menar jag BARA. om ni bara visste hälften av vad jag betalar i "SKATT" så skulle ni ramla av stolen.

han är INGET annat än en osolidarisk bortskämd snorunge som inte vet vad det innebär med fosterland och solidaritet med sina medmänniskor. han sa tidigare att han var en riktig höger man, vilket skämt. det är bara extremister från vänster extremismen som stödjer eller försvarar den här svaga människan eller ursäkten till man som jag väljver att kalla honom. patetisk människa.

Jag håller med dig man betalar sin skatt så är det bara, hans barn kommer gå i skolan och serveras lunch och allt annat som behövs i samhället det ska han bara utnyttja och det är fel.
Han har inte den moralen allt kretsar kring honom själv.

Du har ju lite koll vad tror du straffen kommer bli för dom åtalade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in