Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
nej. var nykter nu. kristååfer har själv satt sig i skiten ordentligt. han skiter i alla regler och regleringar som gäller oss vanligt folk. han tror han står över lagen som vi andra lever efter. det är en del av hans diagnos. regler gäller inte han, utan bara alla andra. han tror han är smartare än alla andra hela tiden. men han är dum som en igelkott.
jag får tyvärr betala skatt LÅNGT över vad en vanlig svensk gör. men på något sätt har jag fattat att det är den ända vägen jag har framåt. jag lever i Sverige och jag är tvungen att göra det. men samtidigt får jag ta del av den välfärdskassa vi har gemensamt. ÄVEN fast jag hade kunnat betalat just min egen UTAN alla er andra. MEN jag bryr mig om andra, och allas välmående. det är en MORAL vi vuxna växer upp med. men kristååfer fattar inte vet vad det här, han tänker BARA på sig själv. och då menar jag BARA. om ni bara visste hälften av vad jag betalar i "SKATT" så skulle ni ramla av stolen.
han är INGET annat än en osolidarisk bortskämd snorunge som inte vet vad det innebär med fosterland och solidaritet med sina medmänniskor. han sa tidigare att han var en riktig höger man, vilket skämt. det är bara extremister från vänster extremismen som stödjer eller försvarar den här svaga människan eller ursäkten till man som jag väljver att kalla honom. patetisk människa.
Jag håller med dig man betalar sin skatt så är det bara, hans barn kommer gå i skolan och serveras lunch och allt annat som behövs i samhället det ska han bara utnyttja och det är fel.
Han har inte den moralen allt kretsar kring honom själv.
Du har ju lite koll vad tror du straffen kommer bli för dom åtalade?