2025-10-28, 07:02
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Vet bara att det börjar den 17.e nov
Tack - med lite tur har vi domslut från tingsrätten innan jul och nyår.
Citera
2025-10-28, 07:04
Medlem
En sak jag tänkt på när jag sett sneas lives osv...Hon verkar besatt i att säga att dem ser ut som syskon. Hört det minst tre ggr. Ganska äckligt. Ok snea nä ni är inte lika förutom erat höga hårfäste.
Citera
2025-10-28, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Tack - med lite tur har vi domslut från tingsrätten innan jul och nyår.
Ja en vecka hade dem bokat in för rättegången. Ska bli skönt att höra hans fängelsedom. Hoppas på långt men svårt att veta pga spellagen
Citera
2025-10-28, 07:11
Medlem
Citat:
En sak jag tänkt på när jag sett sneas lives osv...Hon verkar besatt i att säga att dem ser ut som syskon. Hört det minst tre ggr. Ganska äckligt. Ok snea nä ni är inte lika förutom erat höga hårfäste.

Att hon ens tänker på sin make som sin bror. 🤢
Citera
2025-10-28, 07:14
Medlem
Brukar inte bry mig om utseende o så men just i detta fallet är det ju relevant med tanke på hur chrippa o snea pratar illa om andra. Snea är alltså 26 år. Rynkorna runt munnen är väldigt grova. Ful potatisnäsa och hängande små grisögon. Kroppen ser ut som en morot. Platt som en pannkaka på båda hållen. På nakenbilderna syns verkligen hur platt röven är och värsta av allt det enormt stora rövhålet.
Citera
2025-10-28, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Att hon ens tänker på sin make som sin bror. 🤢
Jag vet. Jätteskumt. 🤢
Citera
2025-10-28, 07:25
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Brukar inte bry mig om utseende o så men just i detta fallet är det ju relevant med tanke på hur chrippa o snea pratar illa om andra. Snea är alltså 26 år. Rynkorna runt munnen är väldigt grova. Ful potatisnäsa och hängande små grisögon. Kroppen ser ut som en morot. Platt som en pannkaka på båda hållen. På nakenbilderna syns verkligen hur platt röven är och värsta av allt det enormt stora rövhålet.

Och hennes make skrev senast igår att han ser frächare ut än någonsin 😅
Citera
2025-10-28, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Helt korrekt!
Och vad som än händer ang en eventuell rättegång så kommer Anjo ha sina följare kvar, han kommer nog få jätte mycket bidrag om det nu ska betalas ut skadestånd med tanke på vad följarna redan nu ger honom när han kör premiärer.

Jag tror nog Anjo har råd att betala själv faktiskt. Och skulle det eventuellt bli nåt skadestånd utbetalat till chrippa och Linnea så hoppas jag kronkalle tar pengarna direkt. 😅
Citera
2025-10-28, 07:32
Medlem
Citat:
🤣Han liknar mer och mer sin far. Helt blodsprängd det senaste jag sett av honom o hela ansiktet rynkigt o hängande.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Och hennes make skrev senast igår att han ser frächare ut än någonsin 😅
Citera
2025-10-28, 07:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag tror nog Anjo har råd att betala själv faktiskt. Och skulle det eventuellt bli nåt skadestånd utbetalat till chrippa och Linnea så hoppas jag kronkalle tar pengarna direkt. 😅

Fogden tar inte skadestånd.
Citera
2025-10-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Fogden tar inte skadestånd.

Är det så? Trodde de tog varenda liten krona du får in oavsett. Synd. 😅
Citera
2025-10-28, 07:36
Medlem
Citat: