2025-10-28, 00:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Man slänger inte ut sina barn, man stöttar de i vått och torrt. Men du saknar väl kärlek själv, bättre att döva smärtan av uddlöst kärlek med substanser. Kämpa på!
Psykopater klipper man kontakten med, familj eller ej.

Verkar som en öm tå det där, Jockeboy skickar direkt mupparmen till anfall
Citera
2025-10-28, 00:19
Medlem
Chrippas svaromål på stämningen.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fpixeldrain.com%2Fu%2Fr2V qA51M
Citera
2025-10-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är det bästa för honom, så de kan hålla sig borta och klappa sin fjant till son medhårs. Hur är man ens funtad, när man drar med sig sin egen pappa i fördärvet! Det är en son att vara stolt över, verkligen.

Familjevloggar är ju inget nytt och inget de är själva om att göra, Chrippa däremot, använde bara flickan, när det passade hans agenda.

Utan att det är till försvar för Chrippa överhuvudtaget men pappan verkar ju dock ha sin egen del i det hela också och ska nog inte bara bli försvarad med att han blivit indragen(/lurad/utnyttjad) även om han kanske (precis som Chrippa) inte är den skarpaste kniven på något sätt om man säger så.
Citera
2025-10-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varken hans bröder eller hans föräldrar vill veta av honom, wow vilken framgång

Hans barn kommer förmodligen lämna honom också när dom blivit gamla nog att förstå hur han exploaterat stackarna.

Tycker så synd om dessa ofrivilliga slavarbetare. Lagstiftningen måste ändras!

Alla familjer lever inte i sin egen bubbla där familjen är den viktigaste av allt.
Många skapar sin egen familj. Andra skapar egna kontakter som blir oerhört nära varandra.

Alla familjer har inte heller ett gemensamt intresse för tex brott som håller de samman.

Man kan ju inte utgå från sig själv hela tiden.

Det finns inte rätt eller fel.
Citera
2025-10-28, 00:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anjo har inte begärt förlängning vart har du fått de ifrån?

Ät det inte Anjo så är det den andre dåren. Han som tror att Sveriges rättsväsende fungerar som i USA.
Citera
2025-10-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fpixeldrain.com%2Fu%2Fr2V qA51M
Blir perfekt när han sitter inne att kunna uppfylla sina sjuka krav. Man kan inte bli botad från narcissism.

Det är barnets rätt till förälder om barnet vill, inte hans rätt till sitt barn. Som tur är.
Citera
2025-10-28, 00:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
nej. var nykter nu. kristååfer har själv satt sig i skiten ordentligt. han skiter i alla regler och regleringar som gäller oss vanligt folk. han tror han står över lagen som vi andra lever efter. det är en del av hans diagnos. regler gäller inte han, utan bara alla andra. han tror han är smartare än alla andra hela tiden. men han är dum som en igelkott.

jag får tyvärr betala skatt LÅNGT över vad en vanlig svensk gör. men på något sätt har jag fattat att det är den ända vägen jag har framåt. jag lever i Sverige och jag är tvungen att göra det. men samtidigt får jag ta del av den välfärdskassa vi har gemensamt. ÄVEN fast jag hade kunnat betalat just min egen UTAN alla er andra. MEN jag bryr mig om andra, och allas välmående. det är en MORAL vi vuxna växer upp med. men kristååfer fattar inte vet vad det här, han tänker BARA på sig själv. och då menar jag BARA. om ni bara visste hälften av vad jag betalar i "SKATT" så skulle ni ramla av stolen.

han är INGET annat än en osolidarisk bortskämd snorunge som inte vet vad det innebär med fosterland och solidaritet med sina medmänniskor. han sa tidigare att han var en riktig höger man, vilket skämt. det är bara extremister från vänster extremismen som stödjer eller försvarar den här svaga människan eller ursäkten till man som jag väljver att kalla honom. patetisk människa.

Chrippa har precis som du säger grävt sin egen grop och får nu "betala" priset.

Rättegången är ju snart så det är lite svårt att förstå vad så många är upprörda över.

Konsekvenser utdelas snart av staten och vad mer kan man realistiskt önska?

Ska han jagas ur Östergötland med högafflar?
Citera
2025-10-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Utan att det är till försvar för Chrippa överhuvudtaget men pappan verkar ju dock ha sin egen del i det hela också och ska nog inte bara bli försvarad med att han blivit indragen(/lurad/utnyttjad) även om han kanske (precis som Chrippa) inte är den skarpaste kniven på något sätt om man säger så.

Absolut har han eget ansvar, men det var ju knappast hans påhitt från början. De verkar vara skapta i samma form.
Citera
2025-10-28, 00:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Han gjorde helt rätt som kontaktade en advokat.

Det där ser helt okej ut.

Rätten är tyvärr väldigt vana vid såna här mål.
Citera
2025-10-28, 00:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

De medåtalade är vuxna människor med ansvar för sitt eget handlande.
Citera
2025-10-28, 00:48
Medlem
Jag har hela tiden tänkt att Chrippa har utnyttjat sin pappa. Men det framkommer mer och mer att även han har pressat Chrippa. Inte minst när det gäller att gå Linnéas ärenden.
Thomas äger en total avaky mot Jocke och är minst lika hatisk som Chrippa.

Äpplen faller inte så långt ifrån trädet.
Citera
2025-10-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och ändå är det han som det har gått bäst för, gentemot den som förmodligen åker in en sväng. Det säger ju ganska mycket gällande att bo med föräldrarna eller inte.
Ja Tomas gener verkar lite sisådär....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in