Citat:
Ursprungligen postat av
Drmurder
Du verkar ta det personligt? Och behöver inte lämna några timstamps för det är bara kolla vart som helst på streamen för att se hur brända folket är där, och när han tittar på liven med anjo och åsa är lätt och hitta, men om någon skulle undra så är den i slutet innan han stänger av streamen.
Jag tycker du verkar ta åt dig om allt möjligt när jag kollat igenom tråden lite. Du verkar vara en sån där temu-sekten följare som dyrkar axel, bara det att du håller det lite lowkey för om du skulle säga det rakt ut hade folk inte tagit dig seriöst. Satt största frågan är väl hur du mår som kan hålla med den dära
Vill du hålla dig till ämnet, att du diskutera att folk var "brända" i ett specifikt segment i streamen och jag bad dig länka till den sekvensen? Jag frågade om sekvensen eftersom jag inte sett streamen och inte vet i vilken video den finns. Vad heter videon? Handlar delen om Chrippa?
Jag blir tagen seriös av seriöst folk, men snyggt försök.
Jag skrev
"Är det inte bättre att du beskriver händelseförloppet eller anger tid och länkar videon så folk kan ha en chans att skaffa sig en åsikt?
Tror du folk har all tid i världen att sitta och titta på en dagslång lajv och aktivt läsa kommentarerna? Hur mår du egentligen?"
If not, ge exempel för mig vad i mitt inlägg som tyder på att jag tar nåt personligt eller att jag är en sån temu-sekten följare (särskrivet) som dyrkar Axel, eller sluta tillskriva mig känslor och hur du vill att jag ska förhålla mig till saker och ting.
Jag tror att du försökt att lära dig diskutera eller prove a point genom sektens kanaler. När jag frågar dig om nåt som kan styrka din anklagelse, frångår du ämnet, flera gånger, går på personen som ifrågasatt dig, inte sakfrågan utan personens psykiska mående, "agenda" och tillskriver personen känslotillstånd och åsikter hen aldrig har gett uttryck för, detta alltmedan du använder Anjos absoluta favorituttryck och inte som ett skämt eller en lätt provokation.