2025-10-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ur psykologisk synvinkel säger skillnaden mellan Anjo och Chrippa det mesta.
Anjo vet att det kan gå hur som helst och står stadigt ändå. Chrippa däremot verkar behöva övertyga hela internet om sin “oskyld” trots att bevisen talar sitt tydliga språk.

Jag håller fullständigt med.
Chrippa vevar och likaså hans vänner. Det är MYCKET viktigt att Chrippa inte är det tex fupen säger.
Det är också MYCKET viktigt att Chrippa och Linnéa inte har förtalat någon.

Anjo är fullt medveten om att det kan gå till åtal och är fine med det. Rask menar att han välkomnar ett åtal.

Förlorarna är Chrippa och hans vänner eftersom de hetsar upp sig så gud förbannat.
Citera
2025-10-27, 17:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
När hon gömde sig bakom en gardin och sedan föreslog att de kan leka senare. Hjärtskärande.

Lilla flickan, hoppas verkligen hon aldrig behöver vara nära monstret (som inte behöver leka för att vara ett monster) någonsin igen.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-27 kl. 17:34.
Citera
2025-10-27, 17:33
Medlem
Jag kan inte tänka mig något annat än att C har hotat sig till att personer skall göra detta på olika sätt.

Man hör detta tydligt i samtal med Julia.
Även samtal som är läkta med Linnea.

Man ser det även i konversationer.

Varför jacke inte är inblandad.
Vad jag tror så hade inte Jacke och C någon relation då.

Om pappa T inte förstod att det var konstigt att swisha och överföra så mycket pengar då vet jag inte. XD

Chrippa utnyttjar sin familj.
Utnyttjar Lilla C.
Utnyttjar Limnea. Nykär bla bla.

Chrippa är trevlig så länge man lyssnar på honom.
Citera
2025-10-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag kan inte tänka mig något annat än att C har hotat sig till att personer skall göra detta på olika sätt.

Man hör detta tydligt i samtal med Julia.
Även samtal som är läkta med Linnea.

Man ser det även i konversationer.

Varför jacke inte är inblandad.
Vad jag tror så hade inte Jacke och C någon relation då.

Om pappa T inte förstod att det var konstigt att swisha och överföra så mycket pengar då vet jag inte. XD

Chrippa utnyttjar sin familj.
Utnyttjar Lilla C.
Utnyttjar Limnea. Nykär bla bla.

Chrippa är trevlig så länge man lyssnar på honom.

Den sista meningen är otroligt viktig. Minsta lilla någon som tex hjälper honom med något skulle gå emot honom eller säga något han inte gillar blir det hot, förtal, stalking och hemska tankar som kommer ut genom ord mot den personen. Ingen är säker. Inte ens Jacke.

Frågan är vem som blir värst när han och Skilleras hamnar i konflikt vilket de kommer att göra till slut.
Citera
2025-10-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ur psykologisk synvinkel säger skillnaden mellan Anjo och Chrippa det mesta.
Anjo vet att det kan gå hur som helst och står stadigt ändå. Chrippa däremot verkar behöva övertyga hela internet om sin “oskyld” trots att bevisen talar sitt tydliga språk.

Helt korrekt!
Och vad som än händer ang en eventuell rättegång så kommer Anjo ha sina följare kvar, han kommer nog få jätte mycket bidrag om det nu ska betalas ut skadestånd med tanke på vad följarna redan nu ger honom när han kör premiärer.
Citera
2025-10-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det lär han definitivt göra. Frågan är om andra kan ta förlusten.

Det tror jag inte dom kommer göra.
Citera
2025-10-27, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Är man normalt funtad så tror jag inte man kan se på det utan att bränna halva hjärnan. Akta dig! Precis som en handfull profiler här.

Haha, du vet inte hur många gånger jag tjafsat emot axel också har han bannat mig, skrev mitt vanliga användarnamn på hans live med cluee o sa att jag hälsar, o han suckade o bannade direkt. Har skapat flera google konton bara för att inte hålla med honom och säga emot han, o det blir ban direkt
Citera
2025-10-27, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är det inte bättre att du beskriver händelseförloppet eller anger tid och länkar videon så folk kan ha en chans att skaffa sig en åsikt?

Tror du folk har all tid i världen att sitta och titta på en dagslång lajv och aktivt läsa kommentarerna? Hur mår du egentligen?
Men kan ni ge exempel?
Du verkar ta det personligt? Och behöver inte lämna några timstamps för det är bara kolla vart som helst på streamen för att se hur brända folket är där, och när han tittar på liven med anjo och åsa är lätt och hitta, men om någon skulle undra så är den i slutet innan han stänger av streamen.
Jag tycker du verkar ta åt dig om allt möjligt när jag kollat igenom tråden lite. Du verkar vara en sån där temu-sekten följare som dyrkar axel, bara det att du håller det lite lowkey för om du skulle säga det rakt ut hade folk inte tagit dig seriöst. Satt största frågan är väl hur du mår som kan hålla med den dära
Citera
2025-10-27, 19:13
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Linnea utnyttjar Chrippa, Lisen utnyttjar Anjo och Rask utnyttjar Therese.

Ingen av dessa skräpmänniskor lever i ett sunt förhållande.

Haha, säger den som inte lever sunt själv.
Citera
2025-10-27, 19:39
Medlem
Treschows avatar
Vad är spekulationen om vilken 'det stora avslöjandet' är?
Citera
2025-10-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tingsrätten i Örebro anser nu att Julias (kärande) inlämnade handlingar i vårdnadstvisten har kompletterats fullgott, och därför har domstolen idag utfärdat en stämning av herr Lundström (svarande).

Örebro TR T 5345-25 - stämning ang umgänge
https://pixeldrain.com/l/D4bEiMAn

Herr Lundström har, sent omsider, skaffat juridiskt ombud.
Tack! Men detta kan inte vara möjligt, världens bästa farsa! TRUEEEEE!

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag håller fullständigt med.
Chrippa vevar och likaså hans vänner. Det är MYCKET viktigt att Chrippa inte är det tex fupen säger.
Det är också MYCKET viktigt att Chrippa och Linnéa inte har förtalat någon.

Anjo är fullt medveten om att det kan gå till åtal och är fine med det. Rask menar att han välkomnar ett åtal.

Förlorarna är Chrippa och hans vänner eftersom de hetsar upp sig så gud förbannat.
Ja, precis som vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Drmurder
Haha, du vet inte hur många gånger jag tjafsat emot axel också har han bannat mig, skrev mitt vanliga användarnamn på hans live med cluee o sa att jag hälsar, o han suckade o bannade direkt. Har skapat flera google konton bara för att inte hålla med honom och säga emot han, o det blir ban direkt
Är tyvärr så med snöflingor.
Senast redigerad av keptang 2025-10-27 kl. 19:45.
Citera
2025-10-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tingsrätten i Örebro anser nu att Julias (kärande) inlämnade handlingar i vårdnadstvisten har kompletterats fullgott, och därför har domstolen idag utfärdat en stämning av herr Lundström (svarande).

Örebro TR T 5345-25 - stämning ang umgänge
https://pixeldrain.com/l/D4bEiMAn

Herr Lundström har, sent omsider, skaffat juridiskt ombud.

I stämningsansökan står det Christofer Berg och inte Lundström. Även hans adress och mobilnummer skrivs ut. Är det Julia som fyllt i dessa uppgifter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in