2025-10-28, 07:24
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keepir1099
Vad jag hört så var hon tillsammans med hans vän och inte greken själv. Greken har en tidigare relation men en tjej från Sundsvall som dock är några år yngre än han.
Nej. Det är ett felaktigt rykte, hon var tillsammans med Greken. Scar var däremot med dem och reste tillsammans, i bland annat Mexiko.
Citera
2025-10-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Nej. Det är ett felaktigt rykte, hon var tillsammans med Greken. Scar var däremot med dem och reste tillsammans, i bland annat Mexiko.
Även om Scar inte skulle vara hennes ”ex-pojkvän” så är det bevisat flera gånger om att Diana rest tillsammans med Scar. Mycket som pekar på att dem var i en relation och dessutom finns det bilder
Citera
2025-10-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Var det inte något de bara lät skvallras och antydde om för att ta bort intresset för Diana och Greken? Han (vännen, dvs Scar alltså) sitter väl dessutom fängslad i Grekland sen något år.

Bor hon på Bali bör hon ju skrivas ut från Sverige.

Det är lite konstigt att hon har varit i Bali såhär länge om hon nu är där på riktigt. Det går att förlänga turistvisum till max 180 dagar per år. Längre tid kräver andra form av visum och dessa gäller för jobb eller studier.
Citera
2025-10-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Det är lite konstigt att hon har varit i Bali såhär länge om hon nu är där på riktigt. Det går att förlänga turistvisum till max 180 dagar per år. Längre tid kräver andra form av visum och dessa gäller för jobb eller studier.

Hon har nog varit en hel del i Mexico.
Citera
2025-10-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
Så Darya grekens högra hand i Sundsvall har alltså blivit gripen i Irak. Alla åker in nu haha

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/grekens-hogra-hand-gripen-misstanks-for-dodsskjutning-i-sundsvall ?

Vad hände med 20-åringen från Nätverk D som var med Greken i Mexiko?
Citera
2025-10-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
Så Darya grekens högra hand i Sundsvall har alltså blivit gripen i Irak. Alla åker in nu haha

Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Slut på lallandet, sällan en statsminister stått för sina ord.

Är väl bara Iran kvar som är safe att sitta o trycka i, kul liv.

Citat:
Idag, den 10 oktober 2025, undertecknande justitieminister Gunnar Strömmer och Iraks inrikesminister Abdul Amir Al-Shammari ett bilateralt samförståndsavtal (Memorandum of Understanding, MoU) om samarbete mellan brottsbekämpande myndigheter.

https://regeringen.se/pressmeddelanden/2025/10/forstarkt-samarbete-mot-gransoverskridande-organiserad-brottslighet--samforstandsavtal-med-irak-har- undertecknats/
Citera
2025-10-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
https://regeringen.se/pressmeddelanden/2025/10/forstarkt-samarbete-mot-gransoverskridande-organiserad-brottslighet--samforstandsavtal-med-irak-har- undertecknats/

Jag skrev dock Iran, inte Irak
Citera
2025-10-30, 08:43
Medlem
Citat:
Vad jag hört så var hon tillsammans med hans vän och inte greken själv. Greken har en tidigare relation men en tjej från Sundsvall som dock är några år yngre än han.
Tror dock inte AO bor kvar i Sundsvall längre sedan några år tillbaka. Minns att det var något skvaller om henne för något år sedan och att hon redan då ska ha flyttat härifrån. intressant att veta vad den donnan gör nuförtiden. Någon som vet?
Citera
2025-11-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliaslund01
Tror dock inte AO bor kvar i Sundsvall längre sedan några år tillbaka. Minns att det var något skvaller om henne för något år sedan och att hon redan då ska ha flyttat härifrån. intressant att veta vad den donnan gör nuförtiden. Någon som vet?
Har för mig att hon flyttat tillbaka efter att hennes bror sköt sig själv i huvudet mitt framför ögonen på henne för inte så länge sedan.
Citera
2025-11-13, 18:39
Medlem
Citat:
Har för mig att hon flyttat tillbaka efter att hennes bror sköt sig själv i huvudet mitt framför ögonen på henne för inte så länge sedan.
hon är adopterad av en familj med rötter från Mellanöstern osäker vart ifrån men hon kommer ursprungligen från Chile, men så vitt jag vet berättar hon inte det för någon, så ingen vet att hon är chilenska. Hon var så mycket finare förr, det är tråkigt att hon valde en väg som ledde till att hon förstörde för sig själv och för hennes famlilj
Citera
2025-11-16, 17:22
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/grekens-lyxliv-i-paradiset--med-hemliga-kompanjonen/

Någon som kan berätta om vad som står i Expressens artikel? Vem har han gjort på smällen?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/grekens-lyxliv-i-paradiset--med-hemliga-kompanjonen/
Citera
2025-11-16, 22:47
Medlem
AlanGarners avatar
Nej det går att förlänga ett indonesiskt visa med en enkel ”visa run”, man kan låta en agent sköta det hel åt en. Flyga till tex Singapore, Thailand eller Mexiko, checka ut sitt nya visa och åka tillbaka. Indonesien har inga regler vad gäller hur många dagar under ett år man får vara där med turist visum.

Det intressanta är ju vad hon lever av på Bali. Att leva ett sånt lyxliv är inte gratis, även om Bali fortfarande kan vara relativt billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Senast redigerad av AlanGarner 2025-11-16 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in