2025-06-04, 18:58
Medlem
Vad vet vi om Greken Mikael Tenezos? Han ligger i konflikt med Foxtrot och han befinner sig utomlands. Vad vet vi mer?
Citera
2025-06-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Vad vet vi mer?
Att han tydligen skulle utpressa en man på uppdrag av Jan Emanuel. (FB) Gängledaren Mikael Ahlström Tenezos (Greken) skulle driva in skuld för Jan Emanuel (2025-03-12)
Citera
2025-06-04, 22:04
Medlem
Är han fortfarande ledare för Dalen?
Citera
2025-06-04, 22:32
Medlem
Vem är influencern som nämns i aftonblaskans låsta artikel?
Låter som dom är/var ihop eller annan nära relation.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KMgLXX/uppgifter-chattar-kopplar-gangledare-till-valdsuppdrag
Chattar med instruktioner
Relation med känd influencer
”Begärt honom utlämnad”
Senast redigerad av 12Monkeys 2025-06-04 kl. 22:35.
Citera
2025-06-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12Monkeys

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KMgLXX/uppgifter-chattar-kopplar-gangledare-till-valdsuppdrag
”Begärt honom utlämnad”

Diana Baban
Citera
2025-06-04, 22:39
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Är han fortfarande ledare för Dalen?

Ja

Citat:
Ursprungligen postat av 12Monkeys

”Begärt honom utlämnad”

Di*n* B*b*n
*A

(FB) Influencern Diana Baban häktad (penningtvätt) – tros ha koppling till gängmiljön (2024-07-22)
Citera
2025-06-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Att han tydligen skulle utpressa en man på uppdrag av Jan Emanuel. (FB) Gängledaren Mikael Ahlström Tenezos (Greken) skulle driva in skuld för Jan Emanuel (2025-03-12)
Intressant tråd.
Namn: Jan Emanuel, Tenezos, Martin Björk, Per Nuder, Magdalena Andersson med Thrife (på bild ds.) mm.
Fup, länkar, vilken härva.

Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ja

Di*n* B*b*n
*A

(FB) Influencern Diana Baban häktad (penningtvätt) – tros ha koppling till gängmiljön (2024-07-22)
Tack
Citera
2025-06-05, 11:48
Medlem
Är han fortfarande i konflikt med foxtrot? Hur är det mellan honom och Jordgubben?
Citera
2025-06-06, 00:32
Medlem
Citat:
Är han fortfarande i konflikt med foxtrot? Hur är det mellan honom och Jordgubben?
Kommer alltid vara i konflikt med foxtrot, jag har ingen insyn utöver det jag sätt i media men greken och jordgubben verkar fortfarande jobba tillsammans. Dock hörde jag att det blev lite snack när scar blev häktad att jordgubbens sida hade golat på scar men det verkade vara skitsnack. Men som sagt detta är bara vad jag läst i sociala medier så ta det med en nypa salt
Citera
2025-09-26, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Kommer alltid vara i konflikt med foxtrot, jag har ingen insyn utöver det jag sätt i media men greken och jordgubben verkar fortfarande jobba tillsammans. Dock hörde jag att det blev lite snack när scar blev häktad att jordgubbens sida hade golat på scar men det verkade vara skitsnack. Men som sagt detta är bara vad jag läst i sociala medier så ta det med en nypa salt

Vad är det här för liga bestod inte de riktiga dalen av esa salah MoDo boxaren och det gänget från dalen
Citera
2025-09-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Vad är det här för liga bestod inte de riktiga dalen av esa salah MoDo boxaren och det gänget från dalen
Jo det är ju dom gamla som varit med från start, vet inte om dom blev utkörda av yngre eller om dom själva bara loggade från gatan.
Citera
2025-09-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jo det är ju dom gamla som varit med från start, vet inte om dom blev utkörda av yngre eller om dom själva bara loggade från gatan.

Vart var dom då och vad gör de choosen ones dalen idag var de inte MoDo salah och essah gibo dess som var ”dalen”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in