Citat:
Ursprungligen postat av
p76cvnaXkw
Ställer mig skeptisk till "säkra källor". Du måste nog utveckla vad det är för källor, det lär knappast vara kubanska regeringen?
Stackars Andreas.
Varför skulle det vara synd om Andreas om han åkt till ett fattigt land och knullat tjejer under 15? Säkra källor kan även vara någon i hans närhet , eller som känner någon i hans närhet. Stämmer det , så hoppas jag han blir kvar där länge
Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Min egen uppfattning är att det finns många söta teen/underåriga knullisar på Cuba o som gärna ställer upp för en Westerner som inte är alltför gammal i ser vettig ut, är trevlig o bjuder flott o lämnar pengar efter sig.
Men det kan vara så att han åkte på en dopparresa o blev frestad (om han nu inte stötte själv) av en teenagerlolita - kan också vara att han blev pimped to one - who knows - han har med all sannolikhet tömt-sin-pung-för-en-peng o doppat i flera grytor som lett till osämja
But This Do I Know
Incidents of child prostitution were reported during the Special Period,[37] and subsequent investigations by foreign journalists have reported cases of child prostitution, with the clientele mainly being sex tourists. Cuban laws prohibit the sexual exploitation of girls or boys aged under 15, and those convicted can be sentenced to maximum of 30 years in prison, or the death penalty if there are aggravating factors.[4
Du har nog rätt i att det finns väldigt många unga som gärna lägger sig på rygg för en västerlänning. Samma sak i Sydamerika. Men han får skylla sig själv om han låter sig frestas. Det finns garanterat gott om tjejer i lovlig ålder som gör det samma . Eftersom lagligt ålder t.o.m. var lägre än jag trodde på Kuba så borde han verkligen få stanna kvar länge
Citat:
Ursprungligen postat av
sixfold69
Tror väl inte att det finns så mycket svarta män på Kuba. Är väl mest latinos. Men även det kan nog svida.
Han lär väl inte få någon bra behandling av andra fångar oavsett, om de känner till vad han är misstänkt för...
Det lär vara en bra bit över 50% som har afrikansk rötter av kubanerna. Sen hur man vill kategorisera svarta är väl sin sak. Blandade med vita , med Kubas ursprungsfolk, eller andra mixer . Men självklart finns det miljoner svarta på Kuba.