2025-10-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Men alltså vem vill se en lista på vad hon ska göra? Visa vad du gör istället! Det är väl ändå det instastories är till för?

Jag vill höra hur det gick med PT:n!

Just det - hur gick det med PT’n - håller hon på att redigera det samarbetet? Hinner ju bli inaktuellt.
Citera
2025-10-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Men alltså vem vill se en lista på vad hon ska göra? Visa vad du gör istället! Det är väl ändå det instastories är till för?

Jag vill höra hur det gick med PT:n!
Jag vill också höra det

Man får verkligen ta henne med en STOR nypa salt av det hon skriver eller säger sig ska göra 😅
Citera
2025-10-26, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Just det - hur gick det med PT’n - håller hon på att redigera det samarbetet? Hinner ju bli inaktuellt.
Möjligtvis att hon går dit några gånger och sen ger upp.
Citera
2025-10-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Möjligtvis att hon går dit några gånger och sen ger upp.

Ni tror väl ändå inte att hon träffade en pt???? 😅
Citera
2025-10-26, 12:52
Medlem
motyls avatar
Får man verkligen behålla sin förskoleplats om man är där så sällan? Någon som har koll på hur mycket man får vara borta utan läkarintyg/annan giltig anledning utan att platsen ryker?
Citera
2025-10-26, 13:06
Medlem
Om hon var hos PT:n och det var på hennes eget initiativ skulle hon ABSOLUT lagt upp det för hon hade varit väldigt stolt över sig själv. Så nu finns det två alternativ: antingen var hon aldrig där eller så var det ett samarbete som hon ska lägga upp framöver.
Citera
2025-10-26, 13:23
Medlem
Hon skulle väl komplettera och skicka in ett samarbete idag och redigera och skicka ett samarbete till idag.
Då är det ena säkert soffan och det andra PT:n.
Det tror jag.
Senast redigerad av Skippan123 2025-10-26 kl. 13:25.
Citera
2025-10-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Får man verkligen behålla sin förskoleplats om man är där så sällan? Någon som har koll på hur mycket man får vara borta utan läkarintyg/annan giltig anledning utan att platsen ryker?

Inte koll på regelverket som så, jag jobbar på en förskola dock och det finns alltid några barn som är där väldigt lite, man har småsyskon hemma, och är där sporadiskt under den tiden, föräldrar med oregelbundna tider, mycket sjukdom eller andra anledningar. Jag har aldrig haft någon som blivit av med platsen vad jag kommer ihåg i alla fall men om det finns något regelverk kring det vet jag inte inte. Finns det regler kring det så antar jag att det borde handla om längre tid än vad som har gått i det här fallet.
Citera
2025-10-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon skulle väl komplettera och skicka in ett samarbete idag och redigera och skicka ett samarbete till idag.
Då är det ena säkert soffan och det andra PT:n.
Det tror jag.

Jag skulle gladeligen ta emot en soffa via ett samarbete om jag fick chansen, skulle kanske några här också? Så förstår inte vad som skulle vara fel med det?
Citera
2025-10-26, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88
Jag skulle gladeligen ta emot en soffa via ett samarbete om jag fick chansen, skulle kanske några här också? Så förstår inte vad som skulle vara fel med det?
Jag sa inget om att det var fel, jag gissade bara på vilka samarbeten hon skulle skicka in idag.
Citera
2025-10-26, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag sa inget om att det var fel, jag gissade bara på vilka samarbeten hon skulle skicka in idag.

Ja jag menade i tråden har det pratats som att det vore något väldigt negativt och typ hånat att soffan nog är ett samarbete, menade inte just dig specifikt.
Citera
2025-10-26, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88
Ja jag menade i tråden har det pratats som att det vore något väldigt negativt och typ hånat att soffan nog är ett samarbete, menade inte just dig specifikt.
Hon har pratat i mer än ett år om att hon vill köpa en ny soffa och lagt upp diverse bilder på soffor hon hade viljat köpa. I våras lade hon upp en bild på en mörkgrön soffa från MIO som hon planerade att köpa så fort skatteåterbäringen hade kommit. Oklart om det inte kom några pengar eller varför det gick i stöpet.

Det är bl a detta som gör att det blir lite märkligt att soffan helt plötsligt verkar vara ett samarbete men ingen är väl det minsta förvånad. Troligtvis har hon bara försökt fiska efter ett samarbete genom att tagga olika firmor som säljer soffor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in