Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Det är inte jag som bryr mig om gamla citat från Reagan. Det är de dina som tar upp det. Jag äter pop-corn medan woke-Kanada ruineras samtidigt som den fria världen repar sig, men du får gärna förtydliga var du står.
Har du blivit en gammalmodig republikan och tycker att Reagan har rätt? Eller menar du att Reagan hade fel, och att Trump av någon underlig anledning ändå också har fel. Hur du än undviker att svara är ditt totala hycklande inristat i sten sedan länge.
Vi älskar hur Reagan totalsågar donalds, men det har alla som kan något om ekonomi gjort från sekund ett och att generella tullar fungerar inte.
Och varför du börjar prata om annat är fascinerande, försöker du inbilla dig att något ändra sig för dig och donalds?
Jag berättat detta långt före jag visste Reagan hade sagt samma, och det är att generella tullar fungerar inte, men punkt tull kan.
Så där har du inget att hämta heller, och jag lider inte av polarisering som du heller, så jag kan stå bakom enskilda saker även i högern(Något du inte kan pga du är svårt polariserad, verkar som du inte ens fattar det själv.)
Vilket hyckleri, du pratar om hyckleri igen, men du berättar inte vad hyckleriet är och prata om Reagans radiotal totalsågar donalds tullar.
Och Sverige vi vill ha bort tullar, så inget hyckleri där inte, men såklart man lägger sig inte platt på marken heller.)
Och kanske är det inte du bryr dig om gamla citat, men donalds brydda sig svårt

Redan glömt?
Citat:
Ursprungligen postat av
DmtLaser
Flashback borde verkligen ta tag i Bot/ai-problemet forumet lider av :/ Slöseri på elräkningen..
Fanns inte sån AI för 8 år sedan, och talet har en sändningsdatum som knappt en dator kunde redigera ett kort ens i den absolut enklaste formen.
Jag startade annars en tråd om AI-problemet ett bra tag tillbaka och hur Flashback ska tackla detta.(Och då när det används i illvilliga syften.)
Där kan du ventilera i hur dom ska hantera frågan.
Dock här så är det ingen AI alls.