Citat:
Ursprungligen postat av
Stiert-Munning
Det är väl snarare du som är trög i huvudet om du inte kan läsa enkel svenska? Jag är väldigt tydlig med vad jag menar.
Det är iofs inte första gången du medvetet driver en tråd off topic med ditt trollande. Vänligen citera inte mig mer. Jag har inget intresse av att tramsa med dig.
Jag är inte det minsta trög och jag har inte drivit tråden det minsta off topic. Jävla klappmongo.
En av de viktigaste faktorerna i tråden handlar om vad det finns för trovärdighet bakom påståendet. Du låter som ett sånt där vänstersnusk som inte tolererar att man ifrågasätter något som du vill ska vara på ett visst sätt.
Det är helt omöjligt för normalbegåvade att förstå vad du babblar om för trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
De tolerar väl "klassiska gays" numera. Det gör ju typ alla i dag, så det blir liksom svårt med något annat.
Om ca 10% är gay och en femtedel av dem är rasister då behövs ju de väljarna. Så de går inte att exkludera.
Men AfD är väl minst sagt skeptiska mot könsbyten etc. Det finns bara två kön osv? Exakt samma åsikter som Putin har.
Helg Seger.
Men är det så att de faktiskt har ett samarbete med ryssen i det avseendet?
Skulle det i så fall vara vad som avses med att de spionerar på order av Kreml?
I vilket fall som helst så skulle det med tanke på hur nuvarande situation ser ut vara ganska idiotiskt att ha något som helst samarbete med ryssen, om det inte är så att de faktiskt sympatiserar med ryssen mer generellt i motsats till den övriga tyska politiken.