Citat:
Ursprungligen postat av
Snairbox
Det är faktiskt inte bara äckligt men väldigt ohygieniskt och med enorma mängder olika typer av bakterier….. i en miljö där man alltså ska äta…
Vem går frivilligt och äter under så pass primitiva omständigheter.
Klart att man regelbundet läser hur matgäster kräker, mår dåligt o åker ambulans till sjukhus, inget förvånansvärt.
Snarare rätt åt dom! Lortgrisar!
Andra matgästers rent ut sagt skit från arbetskläderna på tallriken…
Men fortsätt du och ät.
Enbart dom svältande o Gaza må ha andra prioriteringar och är dessutom vana vid bakteriefloran men arbetare o vårdpersonal direkt från patienterna?
Fy fan rent ut sagt
Bon apetit på dig din livsnjutare
Citat:
Ursprungligen postat av
Snairbox
”Arbetar på ett slags kontor”.
Vore det försäljningschef på en offentlig toa?
Gå du o luncha bland bakterierna du!
Trevligt för dig att du är så nöjd i buffé miljön.
Visst, kan hålla med dig i grunden. Jag skulle aldrig besöka en lunchbuffé, av många orsaker. Det är i grunden ohygienskt. Folk rotar runt i bläck och kantiner, sträcker sig över maten, de slänger med håren, hår lossnar från armar, partiklar från kläder, damm, virus och bakterier från människor, det hostas och pratas över bläck/kantiner, maten står framme länge, flugor, etc. Tämligen snuskigt.
"Vore det försäljningschef på en offentlig toa?"
Du visar än en gång styrkeprov på att vara en outbildad, obildad arbetslös. Beklagar din livssituation. Men försök hitta en väg ut.
Jag avslöjar inte mitt arbete, så klart. Men jag har förmånen att jobba hemifrån, och tjänar drygt sjusiffrigt om året - mig går det ingen nöd på.
Önskar dig en fortsatt angenäm fredag. Håll tummarna för Sverige ikväll när de drabbar samman mot Spanien!