2025-10-22, 22:09
Medlem
Nu la L ut en video på TT där de ligger i en hotellsäng och äter snacks...visar upp rummet/lyxen.Snacka om att göra sig själv en björntjänst, vilken normal människa som helst tycker de beter sig äckligt med tanke på kommande åtal. Deras sätt att hantera situationen ger dem ännu sämre rykte. Att anmäla för förtal är ju bara fånigt...att jobba ihop med Skilleras o det gänget är även det en börntjänst. Skilleras sa att Anjo ska åtalas..vafan vet han om det...han är bara under misstankegrad och hela Temusekten har förtalat minst lika mycket.Men C och L gör allt för att för att tjäna pengar, skita i skatten och utnyttja skattebetalarnas välvilja. Schas för sån ohyra till folk!
Citera
2025-10-22, 22:11
Medlem
Men är det sant 😭
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så paret tillbringade gårdagens kväll i skilleras stream...? Och idag åker de till Stockholm för att träffa densamme och två onlyfanshoror - det är utförligt dokumenterat på sociala medier under dagen. Det är viktigt att visa upp, av nån anledning.

Samtidigt - i den riktiga världen - var det idag sista dag för crirstopher att komplettera handlingarna i vårdnadstvisten. Han har inte ens skaffat ett juridiskt ombud, än mindre skickat in nåt till domstolen.

Det är bottenlöst sorgligt - jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Kan ingen tänkande människa - typ den där negern från Vega - bara trycka upp kräket mot en vägg och örfila honom tills han minns att dottern existerar bortom sociala medier..?
Citera
2025-10-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Vem är Emil Johansson?
Förekommer i FUP:en med relativt stora summor?

Är det hennes lillebror? Har hon oxå sjunkit så lågt och blandat in sin sida av familjen?

Det är Luggen. Eller ja, jag utgår från det i alla fall då han heter Emil Johansson 😅
Citera
2025-10-22, 22:30
Avstängd
Citat:
Så paret tillbringade gårdagens kväll i skilleras stream...? Och idag åker de till Stockholm för att träffa densamme och två onlyfanshoror - det är utförligt dokumenterat på sociala medier under dagen. Det är viktigt att visa upp, av nån anledning.

Samtidigt - i den riktiga världen - var det idag sista dag för crirstopher att komplettera handlingarna i vårdnadstvisten. Han har inte ens skaffat ett juridiskt ombud, än mindre skickat in nåt till domstolen.

Det är bottenlöst sorgligt - jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Kan ingen tänkande människa - typ den där negern från Vega - bara trycka upp kräket mot en vägg och örfila honom tills han minns att dottern existerar bortom sociala medier..?

Det är så sorgligt. Hjärtat blöder för dem lilla flickan vars pappa tycker att annat är viktigare 😢
Citera
2025-10-22, 22:31
Medlem
Jisses! Ska man anmäla någon, är det ju bra om man har på fötterna. Linnea är ju bara pinsam.
Citera
2025-10-22, 22:33
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det verkar väl som om haft både äkta och fejkprylar?
Måste det ena utesluta det andra?
Han kan ha både och.
Men då har de som påstår att han bara har fejk saker fel. Dessutom har Chrippa då saker av värde som kronofogden kan beslagta.
Citera
2025-10-22, 22:34
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jisses! Ska man anmäla någon, är det ju bra om man har på fötterna. Linnea är ju bara pinsam.
Vad menar du?
Citera
2025-10-22, 22:35
Medlem
Citat:

Tiden är något vi aldrig får tillbaka..Han säger hela tiden att han ska berätta när hon blir äldre. Och han har inte ens skaffat ett ombud.
Citera
2025-10-22, 22:40
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Jag tycker genuint synd om lilla C. Hon är tillräckligt gammal för att sakna sin pappa trots att han är ett jävla svin och uppenbarligen skiter i henne.
Citera
2025-10-22, 22:46
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Nästa år blir man inte släppt efter 2/3 av straffet.

Från och med 2026 blir man släppt efter 3/4 av straffet. Prövningen av den villkorliga frigivningen ska också skärpas. Så fler personer kommer att sitta hela tiden räknar man med.

Om Chrippa fälls nu i november och får fängelse så sitter han 2/3 av straffet.

Överklagar han och det tas till Hovrätten lär inte den rättegången ske förens efter 2026. Då får han sitta längre om han döms till fängelse.

Det kan bli ett svårt val att välja om han ska överklaga eller inte, om han får fängelse i tingsrätten

Finns ju även en risk, eller chans, att han får strängare straff i hovrätten. Och överklaga lär han göra. "Jag har inte gjort nåt! Öh! Det är Jockes fel!"
Citera
2025-10-22, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Finns ju även en risk, eller chans, att han får strängare straff i hovrätten. Och överklaga lär han göra. "Jag har inte gjort nåt! Öh! Det är Jockes fel!"

Ja han tycker inget av de han gjort är olagligt eller något.
Citera
2025-10-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ja han tycker inget av de han gjort är olagligt eller något.

Det kommer vara det första han säger, när han kommer ut (om han åker in): Öh.. Jag är oskyldig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in