2025-10-22, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vafan hämtar farsan droger till sitt barn eller är farsan själv en användare av den syntetiska kokainvarianten 3cmc. Spännande, helt sjukt vilken freakshow detta är.

Berg/Lundström-klanen är så jävla störd.
Citera
2025-10-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han har väl snackat om 3-CMC för typ 1-2 år sedan hade jag för mig? Något i stil med att han inte kunde gå ut och festa om han inte fick tag på 3-CMC?

Är det billigt eller vad skiljer det från andra liknande och vanligare droger? Utan att ha någon som helst koll så låter det väldigt omständligt att hela tiden jaga en såpass specifik drog.

Luggen brukade langa 3cmc i Linköping och Kalmar, hans senaste fängelsestraff rörde 3cmc - båda älskar den där billiga skiten.
Citera
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det görs ju från båda ”sidor”, dessutom har de som ”står på ”Chrippas sida, en extrem förkärlek till att dra in alla andra.
Jag tar bara upp andra personer när jag vill belysa deras dubbelmoraliska beteende.
Till exempel när en person nämnde att man inte kunde förutse hur förtal rättegången skulle sluta, om det går så långt.
Samtidigt tyckte den personen att det var okej att diskutera som om Chrippa redan var fälld och dömd till fängelse.
Citera
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ja, det där var bara ett enkelt exempel för att försöka få användaren att förstå.

Jaha, du tycker alltså drev är ok. Bra då kan vi diskutera bidragskräftan istället.
Citera
2025-10-22, 21:35
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Nej inte riktigt.
Någon av dom ljuger. Högst troligen Chrippa.
Vilket då är fallet att han slagit Nea.
Eftersom Chrippa ljuger om att Nea slog dottern osv.
Hör du hur sjukt bara det låter?

Vi har alltså en farsa, som misshandlar dotterns styvmamma, troligen i närheten av henne.
Inte bara det. När han sen åker dit, då skall han börja använda sin egna dotter för att försvara sig själv. Hon slog henne, hon gjorde si och så.

Och nej det är väldigt väldigt få som ens försvara drevet som startades mot honom.

Parasit är vad han är, länge levt på sina lögner som nu faller isär.
Frågan var när folk ljugit om Chrippa, det var det jag svarade på.

Vi vet inte vad som hänt gällande misshandeln. Vi kan bara säga vad vi tror hänt.

Det är många som försvarar drevet. Kolla bara i denna tråd.

Parasit? Han har ju inte levt på andra, han har dock vägrat göra rätt för sig genom att vägrar betala skatt och vägra betala sina skulder.
Citera
2025-10-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Frågan var när folk ljugit om Chrippa, det var det jag svarade på.

Vi vet inte vad som hänt gällande misshandeln. Vi kan bara säga vad vi tror hänt.

Det är många som försvarar drevet. Kolla bara i denna tråd.

Parasit? Han har ju inte levt på andra, han har dock vägrat göra rätt för sig genom att vägrar betala skatt och vägra betala sina skulder.

Läst något från fup?

Citerar. "Kan ni fejka uttag så jag får tyst på alla som säger jag spelar för fake pengar"
Citerar. "Vi behöver hitta en deal för barnen"
Något liknade sånt sade..
Helt sjukt.
Nej jag upplever faktiskt inte att man försvarar drevet på det sättet.
Det man gör är att motbevisa varje sak C säger.

Någon sade tex "Dom sitter på tåg till malmö" då kommer någon annan och säger nej det gör dom inte bla bla bla.
dom drar inte osv osv osv.

Sen när det kommer bevis på det, då vänder man det till något annat.

Men det är så så mycket i denna tråd så det går inte att hänga med.
Citera
2025-10-22, 21:41
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag frågar om Jocke verkligen gjorde en polisanmälan?

Och jag svarar att jag har ingen aning. Du verkar säker på att han gjorde det så jag frågar om det lades ner direkt när han anmälde?
Citera
2025-10-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil

Kan folk bestämma sig vad de ska tro? Antingen har chrippa haft riktiga saker, eller så har han bara haft fejk saker.

Det verkar väl som om haft både äkta och fejkprylar?
Måste det ena utesluta det andra?
Citera
2025-10-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Jaha, du tycker alltså drev är ok. Bra då kan vi diskutera bidragskräftan istället.

Hur fick du ihop det där?
Citera
2025-10-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Och jag svarar att jag har ingen aning. Du verkar säker på att han gjorde det så jag frågar om det lades ner direkt när han anmälde?

Jag TROR att Jocke ljög om polisanmälan.

Polisen tar barnfridsbrott på mycket stort allvar och lägger inte ner en sådan anmälan med vändande post.
Citera
2025-10-22, 21:47
Medlem
Så paret tillbringade gårdagens kväll i skilleras stream...? Och idag åker de till Stockholm för att träffa densamme och två onlyfanshoror - det är utförligt dokumenterat på sociala medier under dagen. Det är viktigt att visa upp, av nån anledning.

Samtidigt - i den riktiga världen - var det idag sista dag för crirstopher att komplettera handlingarna i vårdnadstvisten. Han har inte ens skaffat ett juridiskt ombud, än mindre skickat in nåt till domstolen.

Det är bottenlöst sorgligt - jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Kan ingen tänkande människa - typ den där negern från Vega - bara trycka upp kräket mot en vägg och örfila honom tills han minns att dottern existerar bortom sociala medier..?
Citera
2025-10-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så paret tillbringade gårdagens kväll i skilleras stream...? Och idag åker de till Stockholm för att träffa densamme och två onlyfanshoror - det är utförligt dokumenterat på sociala medier under dagen. Det är viktigt att visa upp, av nån anledning.

Samtidigt - i den riktiga världen - var det idag sista dag för crirstopher att komplettera handlingarna i vårdnadstvisten. Han har inte ens skaffat ett juridiskt ombud, än mindre skickat in nåt till domstolen.

Det är bottenlöst sorgligt - jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Kan ingen tänkande människa - typ den där negern från Vega - bara trycka upp kräket mot en vägg och örfila honom tills han minns att dottern existerar bortom sociala medier..?
Finns ingen tänkande människa i det där gänget, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in