Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jo, jag håller med.
Som sagt - jag blev irriterad, det var fantasipriser på vissa muséer för turister, flera hundra kronor för att gå in på Topkapipalatset och Hagia Sophia-moskén (muslimer från andra länder fick dock komma in gratis på moskéerna)! Men som jag skrev, så förstår jag varför de gör så. Och det är frivilligt att gå på muséer. Att ta ut svindyra priser på matställen är mer tveksamt, äta måste ju alla.
Förstår att du var förbannad och det hade jag också blivit. Du utsattes för inget annat än diskriminering.
Hade vi gjort något likande i Sverige så hade det garanterat blivit ett jävla liv följt av bilbränder och kravaller.
Det finns en anledning till varför jag undviker muslimska länder. Sorry, men jag är helt enkelt inte imponerad av dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av
53....so what
Såååå, vad bestod idiotevenemanget av.
Du tycks ju veta.
Varför uttala sig när man inte her en aning?
Kan finnas massor av anledningar som man vill hålla i sluten grupp, även på stadens gator.
Oavsett vad det är för evenemang så är det inte OK att börja blockera en allmänn gata och sedan trakassera förbipasserande. Dessa cyklister hade inte varit något problem om man bara låtit de passera, men patrasket ville helt enkelt ha konfrontation.
Undrar om de hade hållit på så om ett gäng anabolahuliganer från Legia Warszawa passerat. Hade nog slutat med utslagna tänder och knäckt näsa.
Istället passar de på att ta ut sina kommunistiska aggressioner på tjejer som försöker passera på cykel.