Citat:
Ursprungligen postat av
Vitis
Ja, jag har verkligen bett om ursäkt, flera gånger.
Han är medveten om min sorg och skam, men det hjälper inte.
Att ständigt behöva ha dig som bara påminner om all skit du utsatt han och andra för.
vadd din sorg och skam ? Han känner uppenbarligen så mycket att han inte vill ha minsta kontakt. Att du tar upp detta med ett
"min sorg, min skam"
har han någon minsta skyldighet att ha kontakt med dig för att du i dag inte mår bra över något. har han den minsta skyldighet mot dig efter allt du gjort.
Inse att där ligger en stor del av det nuvarande problemet. Du kontaktar honom för din skull inte hans skull /* tveksam.
Om du framfört detta så och inte ens ser hur du själv framstår om du nu gjort väldigt dumma grejer för många år sen.
Du ser inte att han kanske mår dåligt och varje gång du hör av dig så påminner det honom på nytt och det blir en kränkning varje gång du hör av dig.
alla tankar och allt kommer ju upp på nytt varje gång du hör av dig, han hinner kanske inte ens bearbeta allt på riktigt om du hela tiden håller på och hör av dig. Du river bara upp sår som han måste bearbeta på nytt.
När du uttrycker sig så dumt som du gör här så river du bara upp nya sår utöver det du redan ställt till med ständigt.
Hör inte av dig mer och ja gå till psykolog och var glad över det lilla i att han inte via det rättsliga sätter ett kontaktförbud på dig / hur bra skulle du må då ?