Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Du behöver inte smussla med någonting, hon är garanterat inte intresserad av dig, du har ju själv berättat att hon håller på lite sådär med alla?
Där har du liksom svaret. Resten är önsketänkande och sexfantasier och det har ju män gott om. Jo jag har läst tråden och skrivit mina potentiella teorier till varför det kan ha blivit som det blev för
dig.
Hur gammal är hon?
Och vad kom du fram till att du ska göra nu när du har fått bra råd? Antar att problemet är löst nu när du vet vad du ska göra?
Ja, jag har ju varit inne på det själv hela tiden, men det känns ju bättre, och lättare nu när man får det bekräftat av andra som tänker ungefär likadant. Har av förklarlig anledning inte haft lust att lyfta detta i gruppen, var väl rädd att det skulle förstöra någon fantiserad chans på vad som skulle kunna bli, om om om.
Känns det fortfarande knas när jag ser henne imorgon så ska jag ta en av tolvstegsbehandlarna åt sidan och förklara situationen som jag förklarat för er.
Jag uppskattar all feedback jag kan få, menade inte att vara snorkig på något sätt, ska egentligen inte sitta med telefonen när jag arbetar men den här tråden drar i min uppmärksamhet.
Vi är i jämngamla ungefär. 35-40ish