2025-10-17, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av za127
Jag och min flickvän har varit tillsammans i nästan 2 år. Jag låg med en annan tjej i somras och berättade det här för min flickvän dagen efter det hände då jag mådde skitdåligt över det. Hon blev såklart arg och jätteledsen men nån vecka senare när vi pratade så sa hon att hon ändå ville ge vårt förhållande en till chans.

Nu har det gått över två månader sen vi blev sams igen men allt känns off. Det är stelt när vi pratar, hon vill typ inte umgås, hon kan mysa med mig i soffan men hon känns ändå obekväm, absolut inget sex. Jag är arg på mig själv för att jag har varit otrogen mot henne. Jag är ledsen över att jag har sårat henne och för att hon uppenbarligen mår dåligt över det jag gjort. Önskar med allt att jag kunde få det ogjort.

Hon vill inte prata om situationen. När jag tar upp hur det känns konstigt mellan oss blir hon irriterad och säger att hon inte vill diskutera det. Det är tydligt att hon tycker det är jobbigt att jag klagar när allt såklart är mitt fel och jag klandrar henne inte för hur hon känner alls, men blir ändå frustrerad. Tycker situationen är jobbig och jag vet inte vad jag ska göra. Hur kan jag vinna tillbaka hennes tillit? Kommer hon någonsin kunna gå vidare? Vad ska jag göra när hon inte säger vad hon behöver från mig?
Skyll dig själv! Självklart ska hon lämna dig direkt, det är vad du förtjänar
Citera
2025-10-17, 13:57
Medlem
Citat:
Min flickvän betyder så mycket för mig, jag vill dela min framtid med henne. Är villig att satsa allt jag har på att försöka fixa det här. Kommer kämpa som fan för att bevisa för henne hur seriös jag är med henne och bygga upp hennes tillit för mig igen. 🙏🏾

Jo så klart men du kan inte leva i denna bubbla, icke-förhållande, utan att det kommer att
börja tära på ditt psyke.

Ha tålamod, ge det en tid men när det börjar bli jobbigt på allvar så måste du ta beslut om
du skall gå vidare eller ej.
Citera
2025-10-18, 12:20
Medlem
Att hon inte dumpade dig på stört är ofattbart för mig. Otrohet borde vara ett brott med upp till 6 månaders fängelse och ett saftigt skadestånd till offret. Det borde även finnas ett offentligt register som man hamnar i, detta så att personer kan kolla upp om personen de börjar att dejta tillhör samhällets bottenskrap eller inte.
Citera
2025-10-21, 17:36
Medlem
Citat:
Tror vi har lite olika åsikter gällande det här. Jag tycker verkligen aldrig otrohet är okej, oavsett vem som gör det. Men har emellanåt undrat om jag inte borde ha berättat för henne. Jag gjorde ju det för jag mådde skit och hade brutal ångest och tänkte att hon förtjänade att veta, även om det sårade henne så ville jag vara ärlig för det känns bäst att bygga en relation på ärlighet. Men sen jag sett hur djupt jag sårat henne så har jag tänkt ibland att det kanske hade varit snällare att inte säga nåt, men hade inte velat att hon fått reda på det på nåt annat sätt heller, då tror jag det hade sårat henne ännu mer faktiskt.

Hur kan du ha ångest över nått hon inte vet om? Ligger du och hyperventilerar under täcket i ett mörkt rum du aldrig lämnar över alla våldtäker och mord på barn som händer i världen också? samma logik. Du vet inte när eller vart det sker, men du vet att det sker. Må illa över det å då. Samma sak. Innan du sa nått visste inte din brud om att otrohet drabbar folk, nu vet hon om att det drabbade henne. Ni hade kunnat gå vidare i livet med vetskapen att det drabbar folk, inte att det drabbade just er. mes
Citera
2025-10-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så. Om din flickvän varit otrogen och du i förtvivlan får upp bilder av hur den andra snubben sätter på henne, så är du smyg-homo?

Nej för jag känner mig förtvivlad, ts flickvän blev säkert mer hemligt kåt än förtvivlad. Att fler kvinnor vill ha han betyder mer bevis hon har satsat på en vinnande häst.
Citera
2025-10-21, 18:19
Medlem
Vad fan sa du något för??
Citera
2025-10-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Nej för jag känner mig förtvivlad, ts flickvän blev säkert mer hemligt kåt än förtvivlad. Att fler kvinnor vill ha han betyder mer bevis hon har satsat på en vinnande häst.

Nej. Hon blir förtvivlad över sveket och svartsjuk. Och mår dåligt.

Skulle hon blivit kåt, så hade TS och hon haft frekvent sex efter hans otrohet. Men de har inget sex efter otroheten.
Citera
2025-10-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasAlfred
Vad fan sa du något för??

Mådde dåligt över det jag gjort och ville inte ljuga för henne varje gång jag träffar henne. Ville inte att hon skulle få reda på det senare från nån annan heller.
Citera
2025-10-21, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Hur kan du ha ångest över nått hon inte vet om? Ligger du och hyperventilerar under täcket i ett mörkt rum du aldrig lämnar över alla våldtäker och mord på barn som händer i världen också? samma logik. Du vet inte när eller vart det sker, men du vet att det sker. Må illa över det å då. Samma sak. Innan du sa nått visste inte din brud om att otrohet drabbar folk, nu vet hon om att det drabbade henne. Ni hade kunnat gå vidare i livet med vetskapen att det drabbar folk, inte att det drabbade just er. mes

För att jag har ett fucking samvete? Kan absolut må dåligt över hemska saker som händer andra också men det är ju en annan grej när nån annan gör hemska saker och när jag själv gör det, jag kan inte påverka vad andra gör men jag kan påverka vad jag själv gör och nu betedde jag mig riktigt illa. Du får tycka vad du vill om att jag berättade för henne men jag tror genuint hon hade mått sämre om jag hade ljugit och hon fått reda på det sen från nån annan.
Citera
2025-10-27, 18:44
Medlem
2 ÅR och Otrogen?
Efter 2 år knullade man ju fortfarande
Nästan som kaniner med partnern
Tyvärr..men ert förhållande är över.
Citera
2025-10-27, 19:10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jag och min flickvän har varit tillsammans i nästan 2 år. Jag låg med en annan tjej i somras och berättade det här för min flickvän dagen efter det hände då jag mådde skitdåligt över det. Hon blev såklart arg och jätteledsen men nån vecka senare när vi pratade så sa hon att hon ändå ville ge vårt förhållande en till chans.

Nu har det gått över två månader sen vi blev sams igen men allt känns off. Det är stelt när vi pratar, hon vill typ inte umgås, hon kan mysa med mig i soffan men hon känns ändå obekväm, absolut inget sex. Jag är arg på mig själv för att jag har varit otrogen mot henne. Jag är ledsen över att jag har sårat henne och för att hon uppenbarligen mår dåligt över det jag gjort. Önskar med allt att jag kunde få det ogjort.

Hon vill inte prata om situationen. När jag tar upp hur det känns konstigt mellan oss blir hon irriterad och säger att hon inte vill diskutera det. Det är tydligt att hon tycker det är jobbigt att jag klagar när allt såklart är mitt fel och jag klandrar henne inte för hur hon känner alls, men blir ändå frustrerad. Tycker situationen är jobbig och jag vet inte vad jag ska göra. Hur kan jag vinna tillbaka hennes tillit? Kommer hon någonsin kunna gå vidare? Vad ska jag göra när hon inte säger vad hon behöver från mig?

Hon är inte din flickvän längre.
Citera
2025-10-28, 18:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
För att jag har ett fucking samvete?

Och var exakt höll det hus när händelsen ägde rum?
Bara 2 år och redan otrogen.. Som någon skrivit, du bör göra slut, du förtjänar inte henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in