2025-10-17, 22:06
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ingen annanstans?? :-)
Idiot - du köper vilket trams som helst så länge det passar din agenda.

Här ska du få några till exempel på hur fel ditt "ingen annan stans" är:

Googlepeakar på:
Tyler James Robinson
Angola 3 september
Antigua och Barbuda, 15 augisti
Benin 5 juni
Bosnien & Herzegovina 13 och 16 augusti
Bulgarien 25 juni
Caymanöarna 15 juli
Dominica 29 augusti
Ekvatorialguinea 16 juni
Västsahara, 17 juni
Zambia, 4 augusti
Östtimor, 25 juni och 3 september

eller varför inte Svalbard med sina <3000 invånare: h16 augusti

Nästa - Deirdre Amaro (obducenten)
Benin 25 juli
Frankrike 9 september
Gabon 3 augusti
Ghana 4 september
Gibraltar 5 september
Kap Verde 13 juni
Kuwait 21 augusti

Och slutligen sjukhuset - Timponogas Regional Hospital
Amerikanska jungfruöarna 7 juli
Amerikanska Samoa 1 juli
Armenien 9 augusti
Australien 31 juli
Bahrain 16 juni
Belarus 13 juli
Bolivia 4 och 7 juli
Brittiska jungfruöarna 15 juni och 18 juli

osv osv osv - jag har inte ens googlat en bråkdel..
Så sjukt. Jag googlade på mig och fick upp träffar från flera länder och jag har rätt ovanligt namn, och sen googlade jag på en person som jag känner som har ett helt unikt namn som ingen annan har och jag har fått upp träffar på honom också.

Om det där stämmer måste det vara scammers. Dom ser en person på Facebook, X eller nån annan social media, sen googlar de den personen för att försöka hitta info om den som de kan använda för att lura av den pengar.
Senast redigerad av Västkustskt 2025-10-17 kl. 22:15.
Citera
2025-10-18, 10:41
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Människan är mer än ett djur.

Evolution och grejer, du vet...

Så länge du vägrar att ge exempel på det så är det mycket riktigt Du, nerdnerd, som är "lögnaren och mytomanen", inte Candace Owens.

Känns det skönt, menar du, nerdnerd?
Allt Owens säger är lögn och mytomani och fake news. Med allt detta ögonblinkande ordsmatter har du hur många exempel du vill, om att månlandningarna var fejk, om vacciner, om Macron, om Kirk, om evolutionsteorin, osv, osv, osv. Vilken kaliber hade nu kulan som dödade Kirk? Owens "vet" att den officiella uppgiften inte stämmer, men kan inte säga vad det var istället, eftersom det ju bara är ännu ett rent påhitt av en uppmärksamhetstörstande mytoman och en i grunden ond människa.
Senast redigerad av nerdnerd 2025-10-18 kl. 10:49.
Citera
2025-10-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Du har helt rätt, Josh och grabbarna avskyr Candace och hennes kritik mot Israel.
Kirk har nog ogillat Candace pga flera orsaker.
Kan det vara så att Candace Owens är bakom mordet?
Och med hjälp av sina youtube videon etc, försöker avleda uppmärksamheten från sig själv.
Citera
2025-10-18, 17:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kirk har nog ogillat Candace pga flera orsaker.
Kan det vara så att Candace Owens är bakom mordet?
Och med hjälp av sina youtube videon etc, försöker avleda uppmärksamheten från sig själv.
Det låter i alla fall rimligare än Mossad och "skumma" beteenden.

På tal om det här med "skumma beteenden". Om man bor i en större stad, typ 100 000 och uppåt men bara bättre ju fler invånare som finns, så bör man ta och sätta sig på en offentligt plats med mycket fottrafik - typ stationen, i en galleria eller så där och sitta där ett bra tag och bara studera människorna och vad dom gör. Ni kommer inte bara se massor av beteenden, som tagna som ur sitt sammanhang skulle verka superskumma, men om man har sett det som hände 30 sekunder innan och 10 sekunder efter inte ens skulle höja ett ögonbryn åt.
Citera
2025-10-18, 18:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det låter i alla fall rimligare än Mossad och "skumma" beteenden.

På tal om det här med "skumma beteenden". Om man bor i en större stad, typ 100 000 och uppåt men bara bättre ju fler invånare som finns, så bör man ta och sätta sig på en offentligt plats med mycket fottrafik - typ stationen, i en galleria eller så där och sitta där ett bra tag och bara studera människorna och vad dom gör. Ni kommer inte bara se massor av beteenden, som tagna som ur sitt sammanhang skulle verka superskumma, men om man har sett det som hände 30 sekunder innan och 10 sekunder efter inte ens skulle höja ett ögonbryn åt.
Va? På allvar? Lika jättekonstigt som en journalist som tar sig på huvudet? Eller en person som använder Google fast de bor på andra sidan jorden av det de googlar?? Nä det är inte möjligt!!!

Och vet du vaaad farbro Melker - häromdagen hörde jag en sång på radion där texten var ungefär ”I kissed a girl and I liked it” - men så var det en flicka som sjöng!! På riktigt, helt sjukt va?? Det måste ju varit judar som gjorde den sången eller hur?? Asså nu blir jag nog också konspirationsteoretiker snart - sånt här händer ju bara inte…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-10-18 kl. 18:12.
Citera
2025-10-18, 18:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Va? På allvar? Lika jättekonstigt som en journalist som tar sig på huvudet? Eller en person som använder Google fast de bor på andra sidan jorden av det de googlar?? Nä det är inte möjligt!!!
Ja, jag har minsann aldrig internetsökt efter något som inte finns i mitt direkta närhet. Inte heller har jag gjort saker som skulle som skulle ses som konstigt tagit ur sin kontext.
Citera
2025-10-18, 18:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, jag har minsann aldrig internetsökt efter något som inte finns i mitt direkta närhet. Inte heller har jag gjort saker som skulle som skulle ses som konstigt tagit ur sin kontext.

Nej precis - inte jag heller, vi är ju ordentliga nationalister som är fullständigt ointresserade av allt som sker ”där borta i Negerland” . Vilket förstås gör mig väldigt misstänksam mot varför Candace ens känner till att det tydligen finns ett land som heter ”Fraknierke” eller liknande… är hon en landsförrädare tror du??
Citera
2025-10-21, 07:55
Bannlyst
Candace skriver att hon fått en "gag order" så hon får inte prata mer om det hon vet angående modet på Kirk.

Men hon ska försöka kringgå den.
Citera
2025-10-21, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Candace skriver att hon fått en "gag order" så hon får inte prata mer om det hon vet angående modet på Kirk.

Men hon ska försöka kringgå den.
Länk?
Citera
2025-10-21, 11:35
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Länk?
Det är inte specifikt för Owens.

https://www.timesnownews.com/world/us/us-news/candace-owens-vows-to-defy-gag-order-in-charlie-kirk-murder-case-heres-what-it-means-article-1530290 37
Citera
2025-10-21, 11:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det är inte specifikt för Owens.

https://www.timesnownews.com/world/us/us-news/candace-owens-vows-to-defy-gag-order-in-charlie-kirk-murder-case-heres-what-it-means-article-1530290 37
Men hon kommer minsann att trots yppandeförbudet, för världens skull. Men först några ord från veckans sponsorer. Och inte förrän nästa vecka, för då kommer hon att avslöja något stort som kommer att få hela världen att stanna upp.

Sån slug grifterska hon är...
Citera
2025-10-21, 12:26
Bannlyst
Citat:
Men hon kommer minsann att trots yppandeförbudet, för världens skull.
Hon gillar inte att dom mördade hennes kompis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in