Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Jag menar ingenting, men advokater är ett av dom yrken som drar till sig flest psykopater enligt forskningen om psykopati.
Din medverkan i denna tråd är helt obegriplig för mig.
Vad vill du "uppnå" med att skriva i tråden?
Jag är bara här för att ni inte ska kunna sprida era lögner utan motstånd.
Som den här teorin ni försöker sälja in.
Mossad letar upp Tyler Robinsson och övertalar honom att skjuta Kirk. De kontrollerar att han har rätt vapen, han säger att han har en 30-06.
Sen får han instruktioner att skjuta ett skott innan attentatet och låta hylsan vara kvar så det ser ut som det var han som sköt, sen säger de att han ska klättra upp på taket och bara ligga där och relaxa för Kirk kommer skjutas med ett annat vapen med en lättare kaliber från en annan plats på området.
De övertygar honom att han inte kommer att bli tagen för de har betalt en mentalt sjuk gubbe att dra ner byxorna, och en annan kille för att se chockad ut i syfte att avleda så att Tyler inte riskerar att åka dit och få dödsstraff.
När Tyler hör skottet från den riktiga skytten ska han sticka därifrån fort som fan så han kommer undan från polisen, men han ska dumpa geväret i skogen så det blir lättare för polisen att hitta honom och koppla honom till mordet.
Och sen talar de om för honom att han ska avslöja allt i en SMS-konversation med sin rumskompis.
En advokat som är en av Kirks vänner är också inblandad i mordet. Han är så exalterad över vad som ska hända att han skriver om det på X dagen innan.
Låter det som en troligt Mossad-operation enligt dig?