2025-10-20, 23:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Mer godsaker från FupEN och förhöret med Linnea "Hinken" Lundström.
Inser hon inte hur gjord till åtlöje hon blir genom det är och framstår som ännu mer inbecill än vad hon redan är.
Om du anklagar någon annan för att vara imbecill så är det en fördel om du kan stava till det.

Citat:
Sen tänkte jag på den här, du pratade om att du fick ersättning från Christoffer för att du
följde med på vissa resor när du avstod ifrån jobb. Du nämnde lite olika belopp.

Linnea: Ja, det är ju jättelänge sedan, jag har ingen aning om belopp alltså alls. Det är jättesvårt
att säga.
Hur ser du på den ersättningen?
Linnea: För mig, som jag sa, det har alltid varit viktigt för mig att alltid jobba, men det har inte
gått nu det här året. Så då var det ju viktigt för mig att okej men om jag ska offra att ta ledigt,
för det var ju ingen bra grej för mig, att jag fick någonting för.
Men såg du det som lön eller hur?
Nej, inte lön. Jag och Kristoffer, vi hänger ju ihop 24/7. Det blev mer egentligen en
symbolisk grej, att jag inte ska känna att jag hela tiden offrade någonting och att han inte ger
tillbaka liksom. Men allting som vi har gjort, vi har varit med varandra konstant nästan i ett
och ett halvt år, hela tiden. Alla resor, alla fester, allt, allt, allt hela tiden tillsammans. Så att
även om jag kanske har fått pengar så har vi ändå gjort allting ihop liksom. Så att det har ju blivit, det har inte stört mig så mycket ändå för att jag värdesätter att vara med honom, så att det kvittar. Pengar har inte så stor betydelse utan det är mer en principsak typ.
Och jag ställer frågan igen, vi har ställt den förut. På vilket sätt tjänar Kristoffer sitt
uppehälle under den period som du och han ses?

Linnea: Det är ju ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Det har varit olika. Han jobbar ju med
massa olika saker. Han har ju både sociala medier, sen så har han ju Kikkanaler och
streamingtjänster, så att han jobbar ju med olika saker. Jag vet inte, jag kan inte säga så här
mycket pengar får han där, jag har ju ingen koll på det.
Jag tror det där är en rättvis beskrivning. Vad är det du reagerar på? Att de delat pengar .. eller vad?
Citera
2025-10-20, 23:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Alltså ÄNTLIGEN kommer det svart på vitt för ALLA att beskåda i en FUP gjort av polis och åklagare vilka dessa människor är och vad dom står för. Hur mkt lögner dom dragit senast 2 åren 💯💯
Den bevisar väl - precis tvärtom - att de inte ljugit, utan att Chrippa har haft så mycket pengar - och mer - att röra sig med som han sagt och visat.
Citera
2025-10-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men han har ju klankat ner på andra som går på A-kassa, sjukskrivna mm. Är hans A- Kassa lite finare
än andras?

Finns inte en möjlighet att han fortfarande kan plocka ut A-kassa efter alla dessa år.
Då måste man dessutom söka jobb och redovisa, det kan man ju till 99,9% räkna ut att i te kräftan klarat (eller velat)
Citera
2025-10-20, 23:54
Medlem
Vet ngn varför han inte längre har reseförbud? De är la ännu större chans han sticker nu innan rättegång
Citera
2025-10-20, 23:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa visste inte ens vad Revolut är, sen visste han det 😅

Jag har läst alla förhören nu och jäklar vad de skiter i det blå skåpet.

Förhörsledarna skötte det jättesnyggt. Ingen klarade av att lura dom
Åklagaren, vad säger man: rätt kvinna på rätt plats. Vilket jobb!
Sjukt underhållande. Har inte läst färdigt allt, men allt är iallafall Jockes fel.
Helt sjukt hur korkade!
Citera
2025-10-20, 23:58
Medlem
Storanglarens avatar
Linneas lösenord till sin dator: är hej2000.
Fantasifullt

Kul också att man ser Jackes mailadress i förhöret.
Citera
2025-10-21, 00:01
Medlem
jag sitter och läser sneas förhör. hon låter som den fjortisen hon är. det är lalala, liksom bah. kort utdrag:

och speciellt när jag jobbade i finansbranschen, så att är du ute, det är ju liksom ingen tjej
som tar fram plånboken. Och gör man det då kommer de ju liksom bli såhär; ba´, du ska inte
betala

hon låter som en vicky pollard. ser detta framför mig när hon kommer till anstalt: https://www.youtube.com/watch?v=bvlMPNXPgeM
Citera
2025-10-21, 00:02
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du anklagar någon annan för att vara imbecill så är det en fördel om du kan stava till det.

Jag tror det där är en rättvis beskrivning. Vad är det du reagerar på? Att de delat pengar .. eller vad?

Att hon påstår ena sekunden att det varit viktigt för henne att jobba för att nästa inte ha några som helst problem att inte göra det. Även det att hon påstår att pengar inte har sån stor betydelse för henne. Trots det har hon kallat folk fattiga och annat i sina lives på Tiktok.
Citera
2025-10-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Linneas lösenord till sin dator: är hej2000.
Fantasifullt

Kul också att man ser Jackes mailadress i förhöret.

Jag är lite frågande ang den sekretessgranskning som skulle göras enligt domstol. Det fullkomligt dräller av personuppgifter som borde maskats.
Citera
2025-10-21, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Den ohyggligt drivna Linnea Lundströms inkomster av tjänst de senaste åren:

Kod:
Inkomstår Fastställd förvärvsinkomst 
2023      397 600 kr 
2022       24 700 kr 
2021       64 000 kr 
2020      114 800 kr
(aktbilaga 99, s 191)

2024 deklarerade hon noll.

Alltså jag bara ÄLSKAR allt som kommer på "papper" nu 💯💯🍾🍾
Citera
2025-10-21, 00:11
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag är lite frågande ang den sekretessgranskning som skulle göras enligt domstol. Det fullkomligt dräller av personuppgifter som borde maskats.

Varför borde dessa maskas? Det är ju underbart att dessa kommer ut. Ska när jag får lite tid över om några timmar kolla om Linnea har samma lösenord till sin mail och sina socialamedia-konton. Jäklar vad kul man skulle kunna ha. Och Jackes mail kan man ha rejält lattjo med också för att inte tala om Chrippas alla konton. Vilken guldgruva!
Senast redigerad av Storanglaren 2025-10-21 kl. 00:16.
Citera
2025-10-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den bevisar väl - precis tvärtom - att de inte ljugit, utan att Chrippa har haft så mycket pengar - och mer - att röra sig med som han sagt och visat.

Vi säger såååååååå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in