2025-10-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viljo.242
Va glad för att du inte känner honom.
Du kan såklart tro på en lögn. Upp till dig.
Men vi som va där och vet vi vet.

Patrik hade usla föräldrar dock
det tror jag helt klart
enligt det jag har hört

Förmodligen är det så
att Viljo Nousiainen, inte tvingade Patrik att bli höjdhoppare
Vem vet hur saker funkar ibland dock kan funka i framtiden
Men de trodde nog att höjdhoppningen var det bästa han kunde satsa på av allt, iaf Viljo

Hans far övergav honom, det största svinet iaf som jag ser det,
jag vet inte närmre om det
men tror inte jag skulle
uppskatta Jan Sjöberg som person
Men det är inte direkt känt allmänt
vem han är/var för person
eller om Patrik S har pratat med
honom på senare tid

Det som är sant är sant 👍

Jag förstår Sara har begått en del brott, ska läsa på om det snart idag.
Citera
2025-10-20, 21:38
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargolius
Jag går naturligtvis inte in i diskussioner med folk som kallar andra helt jävla störd när de inte klarar av argumenten. Och jag vet vart jag står utan dig kompis. Dumpen är ett kriminellt medborgargarde som drivs av ett kriminellt tjackluder med 35 domar i belastningsregistret och med en 60-årig alkoholiserad sidekick som snortar kokain och knullar 20 åringar. De har tagit sina kriminella banor till en högre nivå genom att ofreda, förtala och använda sig av ett bedrägligt beteende genom rent och skärt påhitt under parollen barnrättsrörelse utan att ha hjälpt ett enda barn enligt min mening. De 2 ska inte så mycket som andas gällande rätt eller fel utan ska sitta bakom lås och bom. Men nu ska ju tjackludret dö av sin cancer så småningom vilket vi naturligtvis ser oavkortat positivt på. Hade man varit troende hade man kallat det för Karma. Nu kallar vi det bara för jävligt bra. Punkt.

https://ibb.co/Y4f6Z6yP
Citera
2025-10-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Men som framgår är det ändå en fara som ska undanröjas. Utan fara finns som sagt inget att undanröja.

Vilken fara menar du då undanröjs i ditt exempel?

Citat:
Att dyka upp på en plats för att möta vad man tror är en 14-åring, är onekligen i mina ögon en sådan planeringsåtgärd i utredningsförslagets mening.

Här har det ju heller aldrig funnits någon fara.
Citera
2025-10-20, 21:47
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Vi kan vara överens om att riktiga pedofiler hebefiler hade vi båda två jagat för resten av våra liv om de gått på våra barn eller anhörigas eller grannars barn.

Men det är inte det dumpen förebygger. Dumpen är ett kriminellt medborgargarde som drivs av kriminella människor. End of story kort sagt.

Därför är jag oerhört positiv till vad som sker fnv. Att den kriminella horan har cancer och ska dö för allt skit hon ställt till med och att staten tillslut kommer plocka av dem mandatet att göra detta och att det då blir på riktigt så som det ska vara. Det innebär också att en massa sk sektmedlemmar kommer att stånka och stöna om att inget sker.. nej inte med påhittade dumpencase möjligtvis och precis som det ska vara, men på riktigt genom staten.

När du säger "riktiga pedofiler och hebefiler" tänker du på sådana som kärat ner sig och skickat kukbilder till AI-barn då?
Citera
2025-10-20, 21:52
Medlem
Citat:
Men Knark&Dump Ab förhindrar inte det. de använder sig av okonventionella brottsliga metoder och fiktion för att hitta på case. Där finns inget autentiskt att hämta utan skapar istället mer tragedi i samhället. Saras pågående brottsliga karriär och brottsförflutna skall inte andas om vad som är rätt och fel. Det kommer liksom dels aldrig att bli trovärdigt och dels så är det uppenbart att de är drivande i att leta fram folk för att publicera på sin hemsida och kalla dem pedofiler. Lite "titta oss, vad vi har hittat" för att få cred av människor som inte har förmågan att gå på djupet och förstå vad det egentligen är som sker eller av vilka anledningar det sker. Det enda de ser är att här har vi företaget knark&dump AB som tar de okända främlingarna innan något hinner ske. Men vilka är det de tar egentligen och hur gick det till mellan raderna. Ja enkelt som de flesta lågbegåvade skulle säga.. de har det på film och kolla chatten. Men hur många överkåta barn finns det på riktigt som gärna åker land och rike runt eller är tillgängliga precis när som helst för att knulla den okända Gösta 62 som skickar kukbilder till dem? Det händer naturligtvis inte på det sättet. Knark&dump Ab styr det hela genom lätta byten som har andra problem i sin livssituationen för närvarande och hade hoppat i säng med vad som helst som gett dem uppmärksamhet där och då. Det finns inget äkta med det kriminella dumpen eller dess företrädare.
Detta, plus att när man läser chatloggarna så är Dumpen väldigt ofta drivande. Missförstå mig inte. Jag menar inte att gubbarna inte borde stått emot. Det de gjorde var fel. Men Dumpen har inte räddat någon i de fallen. Det är en sak att gå ut publikt med "den här gubben söker aktivt efter barn" och "den här gubben har svagt psyke och kan falla när en minderårig raggar stenhårt på honom". Återigen, båda är fel, men vi har inte direkt ett problem med fjortonåriga tjejer som raggar stenhårt på gubbar och fortsätter insistera när gubben säger att de är för unga. Det är inte ett problem som behöver en lösning.

Tänker dock inte förneka att det är ett stort gäng Dumpen har publicerat som verkligen förtjänar det och som är riktiga jävla as.
Citera
2025-10-20, 21:57
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Kan du inte berätta för oss alla om Patrik och Sara och deras företag dumpen? Vi är hur snälla som helst.

Citat:
Karlsson varför är du arg och aggressiv nu igen? Kallar andra skribenter här inne för saker till höger och vänster och beskyller dem för saker helt urskiljningslöst. Hur är det fatt egentligen med dig kompis? Du kan skriva med mig om du vill ha någon att bolla med angående dumpen men då måste du lova att inte använda fula ord och kalla mig saker. Så kan jag berätta lite för dig om Patrik och Sara och deras företag dumpen. Men då får du lova att vara snäll först.
Citera
2025-10-20, 22:55
Avslutad
Citat:
Dumpen är ett kriminellt medborgargarde som drivs av 2 missbrukare med gedigna brottsregister.
Det är ett inkorrekt påstående, eftersom saken inte är prövad i domstol ännu, och är således inget som har vunnit laga kraft.
Citera
2025-10-20, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Detta, plus att när man läser chatloggarna så är Dumpen väldigt ofta drivande. Missförstå mig inte. Jag menar inte att gubbarna inte borde stått emot. Det de gjorde var fel. Men Dumpen har inte räddat någon i de fallen. Det är en sak att gå ut publikt med "den här gubben söker aktivt efter barn" och "den här gubben har svagt psyke och kan falla när en minderårig raggar stenhårt på honom". Återigen, båda är fel, men vi har inte direkt ett problem med fjortonåriga tjejer som raggar stenhårt på gubbar och fortsätter insistera när gubben säger att de är för unga. Det är inte ett problem som behöver en lösning.

Tänker dock inte förneka att det är ett stort gäng Dumpen har publicerat som verkligen förtjänar det och som är riktiga jävla as.

Nej det är klokt formulerat av dig. Det finns en anledning till att ingen eller väldigt få vill ta i Sara Nilsson eller Patrik Sjöberg med tång och det är för att de allra flesta (tack och lov) inser att att det de gör är så utanför normerna och är så icke rumsrent att man vill helt enkelt inte beblanda sig med dem. Dels ur självbevarelsedrift men också för att man inte sympatiserar med deras upplägg. Enkel matematik visar ju t.ex efter ca 5 år att de har en en handfull sponsorer av vilka majoriteten är företag som varken du eller jag eller Svensson på hörnet vare sig hört talas om eller om vi gjort så hade anlitat ändå. Inget vidare facit som även styrks av årsrapporten. Sedan kan du ta klassikern som att de ville liera sig med bl.a. childhood foundation, men vilka sa blankt nej. En stiftelse grundad av drottning silvia med inriktningarna att förebygga våld och sexuella övergrepp mot barn, att stödja utsatta barn, t.ex. gatubarn, barn i institutioner, eller barn i utsatta familjer, Stärka barns rättigheter enligt FN:s barnkonvention och att finansiera och stödja projekt som hjälper barn. Dessa vill inte ha med dumpen att göra bara som ett exempel. Varför?

Folk hur korkade de än må vara skall naturligtvis inte dömas av Sara Nilsson utan av staten. Senast jag kollade upp Sara så hade hon ca 35 domar i belastningsregistret. Det blir du inte rådman av.
Citera
2025-10-20, 23:48
Medlem
Citat:
Nej det är klokt formulerat av dig. Det finns en anledning till att ingen eller väldigt få vill ta i Sara Nilsson eller Patrik Sjöberg med tång och det är för att de allra flesta (tack och lov) inser att att det de gör är så utanför normerna och är så icke rumsrent att man vill helt enkelt inte beblanda sig med dem. Dels ur självbevarelsedrift men också för att man inte sympatiserar med deras upplägg. Enkel matematik visar ju t.ex efter ca 5 år att de har en en handfull sponsorer av vilka majoriteten är företag som varken du eller jag eller Svensson på hörnet vare sig hört talas om eller om vi gjort så hade anlitat ändå. Inget vidare facit som även styrks av årsrapporten. Sedan kan du ta klassikern som att de ville liera sig med bl.a. childhood foundation, men vilka sa blankt nej. En stiftelse grundad av drottning silvia med inriktningarna att förebygga våld och sexuella övergrepp mot barn, att stödja utsatta barn, t.ex. gatubarn, barn i institutioner, eller barn i utsatta familjer, Stärka barns rättigheter enligt FN:s barnkonvention och att finansiera och stödja projekt som hjälper barn. Dessa vill inte ha med dumpen att göra bara som ett exempel. Varför?

Folk hur korkade de än må vara skall naturligtvis inte dömas av Sara Nilsson utan av staten. Senast jag kollade upp Sara så hade hon ca 35 domar i belastningsregistret. Det blir du inte rådman av.
Jupp

Fast även om jag inte direkt tycker om konceptet de har, så hade jag ändå haft viss respekt för det om de verkligen riktade in sig på de som söker upp barn. Men de gör de inte. De fångar alla som kan frestas, även om de inte är ett reellt hot. Det handlar bara om klick på sidan.

Men det märks ju rätt väl att drivkraften hos Dumpen och deras fanboys inte är att skydda barn. Naturligtvis är de glada om det blir så, men det är inte den primära drivkraften, utan det är att bestraffa. Skyddandet är sekundärt. De får mig faktiskt att tänka på en variant av The Trolley Problem. Säg att du har en gädda framför dig som har begått övergrepp på ett barn. Om du misshandlar honom så kommer han att begå nya övergrepp. Om du avstår kommer han inte göra det. För tankeexperimentets skull så utgår vi från att det är 100% bevisat att det jag sa är sant. Vad tror du Dumpen och deras svans skulle välja?
Citera
2025-10-20, 23:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jaha. Kan du tänka dig att det finns idioter sitter och lockar på nätet minderåriga till träff, enbart för att få utlopp för sin egna sjuka sexuella ideer. Det ska skickas bilder, slickas, sugas, knullas, petas, klämmas och allt annat som deras retarderade hjärna hittar på. Bara rena tanken borde innebära arkebusering.
Vidare när dårarna blir påkomna så är det alla andras fel för de har inte gjort någonting konstigt. Faan spöstraff är för lindrigt.
Spöstraff på fiskarna då också, de är faan lika äckliga, de har samma vokabulär, de måste vara sjuka som kan prestera detta. De har säkert stake (män då).
Citera
2025-10-20, 23:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Självklart så förhalar man om det finns omständigheter som gör det möjligt. Det skulle du med göra.
Ditt andra svammel är ganska ointressant
Jag vill givetvis inte dömas för något, men skulle jag bli kallad skulle jag komma, kanske till och med dropp inkopplad.
Citera
2025-10-21, 00:09
Medlem
Citat:
Senast jag kollade upp Sara så hade hon ca 35 domar i belastningsregistret. Det blir du inte rådman av.

Det är inte dock tillåtet att få handlingar ur belastningsregistret… från en annan persons domslut
Ja vet inte…
Ok, jag har mina teorier:)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in