2025-10-20, 22:25
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Vet inte riktigt hur vi kom in på pedofili osv.

Var en ganska enkel fråga vad ett SM guld är värt.
En derbyvinst och lite klirr i kassan är självklart fint men SM guld är ändå ett SM guld.

Sen att folk är för dumma för att ge ett vettigt svar är en sak men att börja svinga med pedofili osv känns tråkigt med tanke på att det var en ganska enkel fråga.

Men absolut varje fråga som är lite känslig bemöts kanske bäst med en attack och en motfråga 👌
Ja, vad är ett SM-Guld värt för dig, då?

För en Bajare är det vardag med SM-Guld. I malmoe har man till och med ramsor om hur få man har vunnit vad jag vet? Går (nästan) att räkna på en hand, hehe - inte riktigt, men men.

Mesta festarna!
Citera
2025-10-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Värst vad du snöat in dig på SM-guld. Men för att svara på din fråga så har jag har fått fira väldigt många SM-guld i mitt liv, antagligen otroligt många fler än de flesta. Så det är nog jag som får förklara för dig om något.

Nja snöat in mig vet jag inte varför tror du detta??

Ställde 1 fråga vad ett SM guld var värt vs derbyvister ekonomi osv.

Fått en massa svar om pedofil osv (vilket jag fortfarande undrar vad detta har att göra med frågan).
Ställt frågan igen då det enda folk härinne verkar svara med är attacker?
Citera
2025-10-20, 22:28
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nja snöat in mig vet jag inte varför tror du detta??

Ställde 1 fråga vad ett SM guld var värt vs derbyvister ekonomi osv.

Fått en massa svar om pedofil osv (vilket jag fortfarande undrar vad detta har att göra med frågan).
Ställt frågan igen då det enda folk härinne verkar svara med är attacker?
I bögsporten herrfotboll är det viktigare att vinna derbyn än SM-tecken. Precis som vi gjorde i år, visst att vi vann 2001 (med minnet av 4 derbytorskar) var ju också kul.

298.
Citera
2025-10-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Lugn nu Teu så inte kalle blir förolämpad.

Nä inte förolämpad detta verkar vara nåt Bajare har förtur till.

Kan väl ändå tycka man kan ha en hyfsat vänlig ton när man svarar på en fråga men well antar ett fotbollsforum är ett fotbollsforum där det yngre gardet gillar att brösta upp sig.

Inget vettigt svar på frågan heller, antar att ni får fortsätta brösta upp er om era derbyvinster och jag får fortsätta vara frågande till hypen.
Citera
2025-10-20, 22:30
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Vet inte riktigt hur vi kom in på pedofili osv.

Var en ganska enkel fråga vad ett SM guld är värt.
En derbyvinst och lite klirr i kassan är självklart fint men SM guld är ändå ett SM guld.

Sen att folk är för dumma för att ge ett vettigt svar är en sak men att börja svinga med pedofili osv känns tråkigt med tanke på att det var en ganska enkel fråga.

Men absolut varje fråga som är lite känslig bemöts kanske bäst med en attack och en motfråga 👌
Sluta låtsas som att du helt oskyldigt ställer en helt vanlig fråga och är genuint nyfiken när du håller på med något jävla maktspel och försöker slå personligt rekord i självgodhet.

Ett ärligt svar på din fråga är att jag hellre ger upp vårt enda SM-guld och har Djurgårdens derbyfacit sedan 2011 än att ställa upp med en dömd våldtäktsman i startelvan och applådera honom av planen när han byts ut.

Jag hade hellre slutat kolla på fotboll än att följa en förening där sportsliga resultat går före allt. Malmö är en fristad för sexualbrottslingar, rattfyllerister och gängkriminella så länge de är bra på fotboll. Ni är det värsta som finns i svensk fotboll och ni låtsas själva som att ni inte förstår varför alla hatar er. Och nej, ingen är avundsjuk på er framgång och ingen annan klubb i Sverige hade gått till samma längder för att nå den.
Citera
2025-10-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Sluta låtsas som att du helt oskyldigt ställer en helt vanlig fråga och är genuint nyfiken när du håller på med något jävla maktspel och försöker slå personligt rekord i självgodhet.

Ett ärligt svar på din fråga är att jag hellre ger upp vårt enda SM-guld och har Djurgårdens derbyfacit sedan 2011 än att ställa upp med en dömd våldtäktsman i startelvan och applådera honom av planen när han byts ut.

Jag hade hellre slutat kolla på fotboll än att följa en förening där sportsliga resultat går före allt. Malmö är en fristad för sexualbrottslingar, rattfyllerister och gängkriminella så länge de är bra på fotboll. Ni är det värsta som finns i svensk fotboll och ni låtsas själva som att ni inte förstår varför alla hatar er. Och nej, ingen är avundsjuk på er framgång och ingen annan klubb i Sverige hade gått till samma längder för att nå den.

Och trots att ni inte är avundsjuka så blir en enkel fråga om SM guld = En lång lång rant om MFF från AIKare, bajare och whatever 🤣🤣🤣

Äh som Sveriges största klubb får vi väl tåla lite hat.

Nu orkar jag inte sitta och brösta upp mig eller skriva samma sak hela kvällen likt Teu (undersökande journalist) så ni får kriga vidare själva.

Grattis till guldet Mjällby!
Citera
2025-10-20, 22:37
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nä inte förolämpad detta verkar vara nåt Bajare har förtur till.

Kan väl ändå tycka man kan ha en hyfsat vänlig ton när man svarar på en fråga men well antar ett fotbollsforum är ett fotbollsforum där det yngre gardet gillar att brösta upp sig.

Inget vettigt svar på frågan heller, antar att ni får fortsätta brösta upp er om era derbyvinster och jag får fortsätta vara frågande till hypen.
Och vad har ni att brösta upp er med? Knappast sportslig framgång, varken antal SM-Guld eller kontinentala titlar. Ni är herrfotbollens svar på aik bandy, en genomrutten förening som lyfter bidrag och smusslar och har sig? För att inte tala om Elanga och kvinnosynen, "anklagelserna" om pedofili m.m. diverse andra skumraskheter.

Inta möllan, sänk en snapphane, skåla för Bajen och befria Skåne för Svea Rike land.
Citera
2025-10-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Och vad har ni att brösta upp er med? Knappast sportslig framgång, varken antal SM-Guld eller kontinentala titlar. Ni är herrfotbollens svar på aik bandy, en genomrutten förening som lyfter bidrag och smusslar och har sig? För att inte tala om Elanga och kvinnosynen, "anklagelserna" om pedofili m.m. diverse andra skumraskheter.

Inta möllan, sänk en snapphane, skåla för Bajen och befria Skåne för Svea Rike land.

Du har rätt Inga SM guld eller framgångar här.
Citera
2025-10-20, 22:39
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Du har rätt Inga SM guld eller framgångar här.
Allt är relativt. "Inga" är väldigt hårda ord, nog är det ett 30-tal, ändå?

Men, visst. Kontinentala framgångar lyser med sin frånvaro, tillskillnad mot Hammarby IF (i både herrfotboll och andra idrotter).
Citera
2025-10-20, 22:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Och trots att ni inte är avundsjuka så blir en enkel fråga om SM guld = En lång lång rant om MFF från AIKare, bajare och whatever 🤣🤣🤣

Äh som Sveriges största klubb får vi väl tåla lite hat.

Nu orkar jag inte sitta och brösta upp mig eller skriva samma sak hela kvällen likt Teu (undersökande journalist) så ni får kriga vidare själva.

Grattis till guldet Mjällby!
Som sagt, bara lögner förändras med tiden.

Jag reagerar bara på hur du vågar ta ett ord som 'värdighet' i din mun när ni inte har någon.
Citera
2025-10-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Allt är relativt. "Inga" är väldigt hårda ord, nog är det ett 30-tal, ändå?

Men, visst. Kontinentala framgångar lyser med sin frånvaro, tillskillnad mot Hammarby IF (i både herrfotboll och andra idrotter).

Japp alltid när jag tänker på framgång så dyker Hammarby upp först 😙
Citera
2025-10-20, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Som sagt, bara lögner förändras med tiden.

Jag reagerar bara på hur du vågar ta ett ord som 'värdighet' i din mun när ni inte har någon.

Samma svar varje gång Teu.

Svara enbart när din nya granskning är klar tack, var väl uppdrag granskning du jobbade för?

Just nu känns det mest som samma post med 1 veckas mellanrum från din sida, blir tröttsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in