2025-07-20, 13:59
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo777
Det ska vara B3ntley från rosengård vad jag har hört

Är han känd av polis och samhälle för något ytterligare? Andra brott?
Citera
2025-10-20, 10:44
Medlem
Död nu. Skjuten i huvudet i beirut Libanon 🙂 en hel Kalashnikov tömd enligt säkra källor. Han ska ha kört med dalen. Foxtrot ska ligga bakom det.
Citera
2025-10-20, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarloStanfield762
Död nu. Skjuten i huvudet i beirut Libanon 🙂 en hel Kalashnikov tömd enligt säkra källor. Han ska ha kört med dalen. Foxtrot ska ligga bakom det.
När hände det?
Citera
2025-10-20, 15:39
Medlem
Citat:
Detta hände för några månader sen. Hittade ingen tråd om detta. Konstigt. Hört att han mördades av polisen
Citera
2025-10-20, 15:52
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Syftar du B3ntley som avliden?
Citera
2025-10-20, 16:00
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Va britterna oskyldiga men råkade vara på fel plats vid fel tillfälle

Jag repeterar frågan då vi inte fått svar:

Va "britterna"oskyldiga men råkade vara på fel plats vid fel tillfälle
Citera
2025-10-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Syftar du B3ntley som avliden?
Syftar inte utan fått det bekräftat från flera säkra källor
Citera
2025-10-20, 21:39
Bannlyst
Citat:
Fakta på detta gärna..
Dessutom varför skulle det skett
Citera
2025-10-21, 02:01
Medlem
Ett sjukt dåd som sjukt nog inte kunde lösas. Hur i helvete kunde man döda utländska medborgare och brånna upp dom och komma undan med dom med all teknik, mastuppkopplingar, kameror, drönare och allt vad vi har? Polisen är ju helt värdelösa. Minst sagt.
Citera
2025-10-21, 05:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ett sjukt dåd som sjukt nog inte kunde lösas. Hur i helvete kunde man döda utländska medborgare och brånna upp dom och komma undan med dom med all teknik, mastuppkopplingar, kameror, drönare och allt vad vi har? Polisen är ju helt värdelösa. Minst sagt.

Dessutom ett sådant våldskapital att utföra detta borde finnas på kameror på ett industriområde som Fosie har jag för mig redan vid millennieskiftet när jag arbetade i trakten runt Malmö/Köpenhamn
Borde vara lätt att hitta vem som utförde dådet med slagningar i en triangel 💥
Citera
2025-10-21, 08:46
Medlem
Citat:
Syftar inte utan fått det bekräftat från flera säkra källor

Det håller inte utan verifierbara källor. Bentl#y kan ha skäl att vilja bli dödförklarad.....
Citera
2025-10-21, 18:25
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/malmo/jagad-for-dubbelmord-i-malmo-befaras-mordad-i-beirut/

Kopierat från första stycket i dagens Sydsvenskan. Vet inte om artikeln är låst.
Uppgifterna om mordet på den 26-årige efterlyste mannen från Malmö är blodiga: ”tömd kalasjnikov”, ”skjuten i huvudet”.
I en chat på den krypterade appen Signal som Sydsvenskan tagit del av påstås att mannen fått ett ”headshot”.

Finns inga helt säkra uppgifter från myndigheter ännu. Ryktas från flera håll på krypterade appar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in