2024-07-18, 00:56
Medlem
Shakeshakes avatar
Just det att de har använt sig av en hyrbil gör mig lite fundersam kring hela händelsen.
Citera
2024-07-18, 01:10
Medlem
Vet polisen vem den tredje personen är? Det måste ju gå att spåra om de flög tillsammans till Kastrup.
Citera
2024-07-18, 01:16
Medlem
Fan vad jag hade älskat om det har bara var ett par brittiska grabbar som älskade att arrangera jävligt nischade resor dit ingen vill åka, men som på något magiskt vis får en enorm beställning av en vansinnig ledare på en nordisk hotellkedja och kastar sig iväg på första plan till Danmark. Men så skjuts de till döds i ett skånskt industriområde. Det hemskaste möjliga sättet att dö på.

Det hade varit en riktigt gripande Guldet blev till sand-historia.

Men så var det bara en helt vanlig knarkuppgörelse
Citera
2024-07-18, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torredning
Fan vad jag hade älskat om det har bara var ett par brittiska grabbar som älskade att arrangera jävligt nischade resor dit ingen vill åka, men som på något magiskt vis får en enorm beställning av en vansinnig ledare på en nordisk hotellkedja och kastar sig iväg på första plan till Danmark. Men så skjuts de till döds i ett skånskt industriområde. Det hemskaste möjliga sättet att dö på.

Jag har inte läst något mer än en artikel nu där.de båda kallas för två affärsmän men ser ut som två knarkare.

De.kunde inte ens klä sig mer ordentligt efter 30. Klart det handlar om droger och kriminella uppgörelser och inte två hederliga killar.

Alltså jag är väldigt fattig och klär mig enkelt men de där två ser utan tvekan mer suspekta ut och mer som luffare än vad jag gör. Vad är.det för "affärsmän"? De sak ar helt klass och stil och det som är fattigt på mig, är miljö hos dem.
Senast redigerad av OtursAktivist 2024-07-18 kl. 01:24.
Citera
2024-07-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
1. Man flyger ej till Danmark för att hyra bil och ta sig till Sverige!

2. Det finns direktflyg!

3. Handlar till 100% om en narkotikaaffär som gått snett eller att de helt enkelt blåst fel person/personer från Sverige!

Det finns ingen regulär trafik från Sturup till någon flygplats i Storbritannien.
Citera
2024-07-18, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 59N18E
Det finns ingen regulär trafik från Sturup till någon flygplats i Storbritannien.

Kan någon länka deras Facebook konton
Citera
2024-07-18, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torredning

var nu snäll vi vill fortsätta med våra vilda spekulationer
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Kan någon länka deras Facebook konton
https://m.facebook.com/Fruitakhi/
https://m.facebook.com/juan.g.cifuentes/
Senast redigerad av skurresnurre 2024-07-18 kl. 01:35.
Citera
2024-07-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
1. Man flyger ej till Danmark för att hyra bil och ta sig till Sverige!

2. Det finns direktflyg!

3. Handlar till 100% om en narkotikaaffär som gått snett eller att de helt enkelt blåst fel person/personer från Sverige!

Du får titta på en karta och se hur nära Köpenhamns flygplats och Malmö är.
Citera
2024-07-18, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Du får titta på en karta och se hur nära Köpenhamns flygplats och Malmö är.

Sant men något konstigt är det ju, Att man bränd de i bilen tyder på att de haft gått om tid för att döda de och tända eld på bilen vilket tyder på något slags möte i industriområdet som slutat med mord
Citera
2024-07-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
Sant men något konstigt är det ju, Att man bränd de i bilen tyder på att de haft gått om tid för att döda de och tända eld på bilen vilket tyder på något slags möte i industriområdet som slutat med mord
Och som någon tidigare nämnt, råka dom bara ha en dunk bensin med sig? Måste vara planerat.
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Sverige Malmö har blivit riktigt spännande de senaste 40 decennierna !

Stort tack till alla totalt hjärndöda kommentarer !
Haha nä men tack själv! Din tar nog priset! Men den var lite snygg, det ska du ha!
Senast redigerad av skurresnurre 2024-07-18 kl. 02:11.
Citera
2024-07-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldkalvenAxel
Varför inte den här teorin.
De 2 mördade i bilen blev lurande att åka till Malmö för att bli avrättade av någon kriminell grupp som säljer den tjänsten? Kanske lägre pris i Malmö jämfört med London?

Det är två killar som har en stor last via Antwerpen med flera svenskar är som mottagare som blåst på en mycket stora pengar. Som jag förstår handlar affären om tusentals kilo last.
Jqg kan ha fel men stor kokainlast har gått fel, men inget bekräftat.

Jag söker info och hoppas ha bäring snart. Vad jag förstår är det en enorm kola last man har. Vi pratar ton på lasten
Senast redigerad av Rytve 2024-07-18 kl. 02:37.
Citera
2024-07-18, 02:31
Medlem
Så, Juan - en två barns pappa och farouk - nygift man som tillsammans med sin bästa vän driver en resebyrå åker till sverige utav en okänd anledning. Verkar som att det framgår att alla tre ink. Okända tredje mannen reser tullsammans från london. Såå.. varför kollar man bara inte på vem den här tredje passageraren är?.

Utanför hyrbilsfirman väntade sannolikt en tredje person, enligt uppgifter till Aftonbladet.

De tre personerna, som anlänt från London Heathrow, lämnade sedan flygplatsen i den danskregistrerade bilen, en svart Toyota Rav. 4.

Man körde mot Sverige.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qPPQV0/har-hyr-de-brittiska-mannen-bilen-som-sedan-brandes-i-malmo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in