Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-06-24, 17:21
Medlem
Min kompis fyller år i helgen och jag tänkte köpa e till henne som present.

Jag hittar dock bara Molly. Jag har tagit e några gånger så jag vet hur det funkar men har aldrig tagit ren mdma.

Vad är det man köper? Pulver eller kristaller?

Hur mycket behöver man? En tablett e brukar hålla i ca 5 timmar för mig. Hur mycket behöver jag för ett liknande rus?

Vad kostar det? Betalar man per gram?

Min kompis har aldrig tagit e eller mdma förut, hur mycket borde man ta första gången?

Tacksam för svar, jag brukar inte använda Flashback så jag ber om ursäkt om detta har kommit fel.
Citera
2025-10-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Någon som vet hur MDMA:t ser ut idag? Runt 2018-2020 så var det betydligt billigare (400 kr grammet istället för 800/1000) men BETYDLIGT sämre än det som producerades 2014-2017. Kändes som en helt annan drog och köpte flertalet gånger.

Är sugen på att köpa, men bara om det finns riktigt mdma och inte det som floda marknaden för 5-år sen.
Vad är skillnaden enligt dig? Jag fick tag på några MDMA kristaller som var dunder ögonvobbel och käkspänningar. Ser suddigt. Njutning. Allt va perfekt. För 5 år sen ficn jag tag på Ecstasy tabletter Orange soundcloud och lila barcelona som va dunder också. Sen senaste åren har jag tagit en gång ecstasy blå punisher som va ren skit. Precis när d kändes som att nu jävlar kickar den så hände ingenting. Nu när jag tog mdma kristaller för första gången så märkte jag att de va tbx som för fem år sen.
Citera
2025-10-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanojj
Tänkte köra lite MDMA med en vän i närtid och tänkte köra runt 150-200mg. Jag tänker mig att man kör MDMA under eftermiddagen och sen avslutar med några öl på kvällen när MDMA-ruset avtar. Bra eller dålig idé? Några risker?
Rök lite weed istället. Bästa som finns
Citera
2025-10-19, 23:44
Medlem
Holmquists avatar
Ni som tagit MDMA IV, vad tycker ni?

Jag blir mest bara trött och mjuk i kroppen, håller i i ca 1 timme sen mår jag piss. Hamnar i något drömliknande tillstånd och vill bara kräla runt blad täcken och filtar. Men är absolut inte värt hur jag mår eteråt!
Citera
2025-10-29, 21:02
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Vad är skillnaden enligt dig? Jag fick tag på några MDMA kristaller som var dunder ögonvobbel och käkspänningar. Ser suddigt. Njutning. Allt va perfekt. För 5 år sen ficn jag tag på Ecstasy tabletter Orange soundcloud och lila barcelona som va dunder också. Sen senaste åren har jag tagit en gång ecstasy blå punisher som va ren skit. Precis när d kändes som att nu jävlar kickar den så hände ingenting. Nu när jag tog mdma kristaller för första gången så märkte jag att de va tbx som för fem år sen.
Tog du MDMA tidigare än 2017? Om inte så är det svårt för dig att veta vad jag menar.

Absolut fick man käkspänningar och ögonflimmer på post 2018-MDMA också, men euforin går inte ens att jämföra med det som var på marknaden 2013-2017.
Citera
2025-11-22, 21:57
Medlem
StonedMonkeys avatar
Hej jag har en fråga, har en kompis som äter apripazol, tar det bort effekten av MDMA?
Citera
2025-12-21, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Hej jag har en fråga, har en kompis som äter apripazol, tar det bort effekten av MDMA?
Ja det gör det, minskar den avsevärt iaf. Att ta två substanser som påverkar serotonin-nivåerna kraftigt i hjärnan rekommenderas inte.

MDMA kan öka ångestnivåerna hos personer som lider av schizofreni och mani ( som aripiprazol ges för att behandla) så säg till din kompis att skippa MDMAn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in