2025-10-18, 15:17
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Bra lista, men de där med Måns tror jag inte ett dugg på, säkert någon som har bara namndroppat ett namn utan en säker källa och folk köper detta fortfarande.

Nä det där hände faktiskt. Narkotikapolisen hade span på en känd lägenhetsbordell. Mitt i stockholmsnatten kommer plötsligt Måns Zelmerlöv med en transa i arm, stannar till vid en bankomat och plockar ut 6000 av de svenskaste riksdaler. De två går sedan in i lägenheten polisen har span på. Polisen bestämmer sig då för att gå in och konfrontera honom. Måns hävdade att pengarna skulle användas för att köpa in en korvkärra från Storbritannien. Polisen tycktes acceptera det, och det blev inget mer av det. Måns köpte också en korvvagn som han stoltserade med på instagram en vecka senare. Där skulle det kanske tagit slut, men på något vis smög sig rykten om händelsen ut, och strax efteråt låg Måns i skilsmässa. Kan dock ha funnits andra orasker till det också. Allehanda substanser han snortat exempelvis.
Senast redigerad av Bystskugga 2025-10-18 kl. 15:22.
Citera
2025-10-18, 15:24
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det fetade meningen måste du vara rätt ensam om att tycka, du tycker verkligen att dessa chefer har gett tydliga direktiv, men likväl finns inte en enda bokstav på papper från all denna tydlighet, inte hos en enda av dem!

Vad är det som är otydligt menar du?
Direktivet var ”gå vidare med tipset, träffa källan på en offentlig plats”.
För du anteckningar på samtliga samtal med dina överordnande? Sparar du sedan dessa anteckningar i över ett år? Jag kan inte se något underligt med den här delen av fallet. Andra märkligheter finns men inte kring det här.
Citera
2025-10-18, 15:27
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Pengarna tas ut strax före 0530-tiden båda gångerna, sedan ett köp (samma datum) av pplats vid detta ärende runt 11-tiden men även ett köp (samma datum) av pplats vid 2a tillfället, den gången vid 18-tiden.

Vid exakt samma tidpunkt sker också en transaktion till en restaurang som inte ens var öppen då. Så tidpunkterna går inte att ta så stor hänsyn till.
Citera
2025-10-18, 15:29
Medlem
Vad tror vi, kommer han kunna komma tillbaka i rutan?
Citera
2025-10-18, 15:36
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattleKing
Vad tror vi, kommer han kunna komma tillbaka i rutan?

Enligt min kära särbo såg hon honom häromdagen, men jag litar inte direkt på hennes omdöme.
Citera
2025-10-18, 15:57
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nä det där hände faktiskt. Narkotikapolisen hade span på en känd lägenhetsbordell. Mitt i stockholmsnatten kommer plötsligt Måns Zelmerlöv med en transa i arm, stannar till vid en bankomat och plockar ut 6000 av de svenskaste riksdaler. De två går sedan in i lägenheten polisen har span på. Polisen bestämmer sig då för att gå in och konfrontera honom. Måns hävdade att pengarna skulle användas för att köpa in en korvkärra från Storbritannien. Polisen tycktes acceptera det, och det blev inget mer av det. Måns köpte också en korvvagn som han stoltserade med på instagram en vecka senare. Där skulle det kanske tagit slut, men på något vis smög sig rykten om händelsen ut, och strax efteråt låg Måns i skilsmässa. Kan dock ha funnits andra orasker till det också. Allehanda substanser han snortat exempelvis.

(Jepp, dock fick Ciara vetskap om allt men Måns fick ändå en ny chans (trots transan), det höll sen i 9-10 mån innan allt annat brakade loss.)

Om inte Polisen i detta fallet med JBB tömt Eskortens mobil så hade han kunnat fortsätta med sin besserwisserattityd mot alla han inte gillar, men Karma slog honom på käften!
Citera
2025-10-18, 16:03
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Vid exakt samma tidpunkt sker också en transaktion till en restaurang som inte ens var öppen då. Så tidpunkterna går inte att ta så stor hänsyn till.

Vet inte riktig om det är olika med vilket sätt som man köper ngt, kanske har med bankens system att göra.

Dock kvarstår att JBN tar ut 2000kr i en bankomat, åker till Eskorten, parkerar bilen, detta är fastslaget
Det andra bankomatuttaget på 2300kr vet vi inget om, däremot vet vi att samma datum köper JBN en kortare parkeringstid även då.
Citera
2025-10-18, 16:05
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nä det där hände faktiskt.
Är din källa dom utsparkade fd. Hov reportrarna C.Hurtig eller D.Nyhlen med sina fantastiskt avslöjande och framförallt sanna publikationer i stoppa pressarna?

Vem av dom hänvisar du till?
Citera
2025-10-18, 16:14
Medlem
Namnet finns i FUP & personnummer finns online.
Tips: sök "FUP" under detta inlägg/ämne så kommer dokumentet upp med information + namn.

Hon är skriven hos sina föräldrar i Sigtuna, men hon bor/hålls mot sin vilja (?) i Stockholm (i Sundbyberg, Upplands Väsby, Farsta bland annat)

Skriver alla dessa saker då jag hoppas att hennes "man" ska åka fast på RIKTIGT denna gång för koppleri.

Förra utredningen lades ner av polisen eftersom kvinnan/offret/hans fru (E.V) inte vågade forsätta prata om situationen. Och eftersom mobilen med alla sexköpare sägs tillhöra henne kan utredningen ej fortsätta.
Är ju dock med STÖRT sannolikhet hennes man som har mobilen och sköter all kommunikation + annonseringen.

Har alltså en STARK känsla av att det är hennes unga afghanske man på 25 år som tvingar henne till husköpen och att sälja sex m.m.
Hennes man kör även en Mercedes benz, inköpt 2019. Och jag tror tyvärr att alla pengar hon får - går till honom.

Tror eventuellt att kvinnan (E.V) började sälja sex frivilligt runt 2015-2016 kanske, men att hon på vägen mötte denna man (E.E), som innan namnbytet hette (E.F). Dom bodde sedan tillsammans i Sollentuna, i den lägenhet som denna trådens sexköp tog plats.

Tror att mannen med tiden började ta över hennes liv, började isolera henne (därav försvann bilder ihop med familj + vänner online med tiden från hennes sociala medier)
Sedan tog han säkert full kontroll över hennes liv samt ekonomi.

Nu är hon nog fast med honom + två små barn. Och hon har nog inte ork eller mod att försöka ta sig ur denna situation då hennes psykiska hälsa lär vara riktigt illa vid det här laget.

Detta är min teori efter allt jag sett, läst, och upptäckt om henne och hennes liv.
Vet även att kvinnan, eller hennes man- läser allt som skrivs här.

Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark
Har nån hennes personnummer tänkte kolla med skatteverket att hon betalar skatt på intäkterna
Senast redigerad av Justdontaskme 2025-10-18 kl. 16:21.
Citera
2025-10-18, 16:23
Medlem
hängballens avatar
Nää hur understår han sig att förstöra en kvinnas liv på detta vis?
Hon var ju såklart tvingad till detta genom hot!
Citera
2025-10-18, 16:25
Medlem
Hon ÄR med TÖRST sannolik utsatt för trafficking, ja.
En annons där hon såldes gjordes som senast igår.

Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Citera
2025-10-18, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Var det Du som frågade "Undrar vad hyran får för straff"?

Hang Loose
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in