Namnet finns i FUP & personnummer finns online.
Tips: sök "FUP" under detta inlägg/ämne så kommer dokumentet upp med information + namn.
Hon är skriven hos sina föräldrar i Sigtuna, men hon bor/hålls mot sin vilja (?) i Stockholm (i Sundbyberg, Upplands Väsby, Farsta bland annat)
Förra utredningen lades ner av polisen eftersom kvinnan/offret/hans fru (E.V) inte vågade forsätta prata om situationen. Och eftersom mobilen med alla sexköpare sägs tillhöra henne kan utredningen ej fortsätta.
Är ju dock med STÖRT sannolikhet hennes man som har mobilen och sköter all kommunikation + annonseringen.
Har alltså en STARK känsla av att det är hennes unga afghanske man på 25 år som tvingar henne till husköpen och att sälja sex m.m.
Hennes man kör även en Mercedes benz, inköpt 2019. Och jag tror tyvärr att alla pengar hon får - går till honom.
Tror eventuellt att kvinnan (E.V) började sälja sex frivilligt runt 2015-2016 kanske, men att hon på vägen mötte denna man (E.E), som innan namnbytet hette (E.F). Dom bodde sedan tillsammans i Sollentuna, i den lägenhet som denna trådens sexköp tog plats.
Tror att mannen med tiden började ta över hennes liv, började isolera henne (därav försvann bilder ihop med familj + vänner online med tiden från hennes sociala medier)
Sedan tog han säkert full kontroll över hennes liv samt ekonomi.
Nu är hon nog fast med honom + två små barn. Och hon har nog inte ork eller mod att försöka ta sig ur denna situation då hennes psykiska hälsa lär vara riktigt illa vid det här laget.
Detta är min teori efter allt jag sett, läst, och upptäckt om henne och hennes liv.
Vet även att kvinnan, eller hennes man- läser allt som skrivs här.
Citat:
Ursprungligen postat av
R.Adermark
Har nån hennes personnummer tänkte kolla med skatteverket att hon betalar skatt på intäkterna