2025-10-18, 12:43
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Säkert bara en ren slump.

Hata slumpen!

Det intressanta är inte om han är skyldig utan att TV4 uppenbart ljuger för att skydda honom och fabricerar en historia som är löjlig.

TV4 som står i främsta ledet och påstår sig vara moraliskt överlägsna alla de som har kastar under vagnen, TV4 medarbetarna och deras chefer skall kastas ner ifrån sina piedestaler.
Citera
2025-10-18, 13:18
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Hata slumpen!

Det intressanta är inte om han är skyldig utan att TV4 uppenbart ljuger för att skydda honom och fabricerar en historia som är löjlig.

TV4 som står i främsta ledet och påstår sig vara moraliskt överlägsna alla de som har kastar under vagnen, TV4 medarbetarna och deras chefer skall kastas ner ifrån sina piedestaler.

Vad i förhören med chefer och redaktörer är icke trovärdigt? Var ligger lögnerna?
Citera
2025-10-18, 13:27
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Den andre Lets Dance domarn ?? Han är visst bög men även han kan väl behöva köpa tjänster.

Nä inte undra på. Passande varor också. Jag förväxlar alltid denne med Dermot, säkert pga båda är väl britter... och ser lite lika ut.
Citera
2025-10-18, 13:39
Medlem
gärningsmannens avatar
Förstår inte riktigt hur tidpunkterna för kontohändelserna fungerar.
Om det skulle stämma använder JBN sitt kort ofta på exakt samma tidpunkt på olika ställen.

Det förklarar delvis varför han svarar lite underligt om tidpunkten 5:25 i förhör.

Med andra ord är tidpunkten för uttaget inte mycket att lägga vikt vid. Se andra transaktioner i FUP så blir det tydligt vad jag menar.
Citera
2025-10-18, 13:49
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
vilken hora som sålde fittan som gravid.

Varför straffas inte hororna?

som om knarklangare inte skulle straffas, bara knarkköpare
För att knulla är gott och bra för själen medan knarka gör att du kostar samhället väldigt mycket pengar generellt.
Citera
2025-10-18, 14:12
Medlem
Svensson500s avatar
Hur länge ska dom där påhittade religionerna från antika Mesopotamien hålla på och möblera om Sverige? När kan vi äntligen axla rollen som folk som värnar sanningen om evolutionsteorin och ställa skåpet på rätt plats? Det är dags nu.
Citera
2025-10-18, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
231113. Bankomat -2000kr
231120. Bankomat -2300kr.
Inte exakt samma alltså. Tack.
Citera
2025-10-18, 14:27
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Det framgår tydligt i förhör med chefer och redaktörer att uppdraget i förhand var sanktionerat. Du får nog läsa FUPen en gång till mer noggrant.

Du kan inte läst fup, eller så vill du verkligen att JBN ska komma undan! Mer svammel och otydlighet av alla dessa chefer på TV4 är ju svårt att få!
Jag kan ta gift på att om detta verkligen var sanktionerat av TV4 och dessa chefer så skulle det givetvis funnits anteckningar om det och polisens antydan om brott skulle blivit överbevisad på nolltid!
Citera
2025-10-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Äh. Dumheter. Polariserande vänsterpropaganda vars enda syfte är hat. Det går vi inte på. Leta fram något mer trovärdigt om du kan.

Det kallas faktaresistens, det du gör.
Citera
2025-10-18, 14:54
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du kan inte läst fup, eller så vill du verkligen att JBN ska komma undan! Mer svammel och otydlighet av alla dessa chefer på TV4 är ju svårt att få!
Jag kan ta gift på att om detta verkligen var sanktionerat av TV4 och dessa chefer så skulle det givetvis funnits anteckningar om det och polisens antydan om brott skulle blivit överbevisad på nolltid!

Jag har läst FUP.
Jag har ingen åsikt om JBN personligen även om jag tror han till slut blir friad juridiskt.
Om han haft sexuellt umgänge med den här kvinnan har jag ingen aning om.

Men jag kan verkligen inte se några konstigheter i hur TV4s chefer och redaktörer agerat i frågan.
De har gett JBN tydliga direktiv inför mötet.
Däremot har jag inte sett något i förhören att någon instruerat JBN att utge sig för att vara sexköpare för att närma sig kvinnan. Det verkar vara ett eget initiativ.

Det är extemt mycket förtroendekapital på spel för TV4 här. Ska bli mycket intressant att följa detta fall och hur det påverkar journalisters metoder i framtiden.
Citera
2025-10-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Eeehhh. Just saying: Problemet är inte hora, eller horor! Fullt lagligt!!! Problemet heter kuk. Och OM kuk vidrör kvinnas mun, fitta alt. Anal mot gåva alt. Betalning olagligt. Så alla män som haft sex och i samband givit gåva av ekonomiskt värde typ förlovningsring kriminell torsk.

Det är bara trams att det är olagligt att köpa men inte sälja. Om horor vill knulla för pengar, låt dom. Man säger att kvinnor ska få göra vad de vill med sina kroppar.. Jaha, låt dom det då utan problem vilket det ju blir när det ska vara kriminellt att köpa.
Citera
2025-10-18, 15:14
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Jag har läst FUP.
Jag har ingen åsikt om JBN personligen även om jag tror han till slut blir friad juridiskt.
Om han haft sexuellt umgänge med den här kvinnan har jag ingen aning om.

Men jag kan verkligen inte se några konstigheter i hur TV4s chefer och redaktörer agerat i frågan.
De har gett JBN tydliga direktiv inför mötet.
Däremot har jag inte sett något i förhören att någon instruerat JBN att utge sig för att vara sexköpare för att närma sig kvinnan. Det verkar vara ett eget initiativ.

Det är extemt mycket förtroendekapital på spel för TV4 här. Ska bli mycket intressant att följa detta fall och hur det påverkar journalisters metoder i framtiden.

Det fetade meningen måste du vara rätt ensam om att tycka, du tycker verkligen att dessa chefer har gett tydliga direktiv, men likväl finns inte en enda bokstav på papper från all denna tydlighet, inte hos en enda av dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in